Do gry przetrwania dodano mnóstwo ulepszeń i poprawek.
Na początku tego miesiąca nastąpiło wybicie Powstanie V opuścił wczesny dostęp po pracowitych dwóch latach. Dzisiaj na oficjalnych serwerach wypuszczono Hot Fix 4, wprowadzający zmiany w rozgrywce, naprawiający błędy i nie tylko.
W Powstanie V 1.0 gracze cieszyli się nowymi ulepszeniami jakości życia i lepszą jakością obrazu. Oczywiście wyjście z wczesnego dostępu wiąże się z ryzykiem i wielu graczy zgłaszało problemy w trakcie przechodzenia przez grę o przetrwaniu wampirów.
Jednym z najczęściej omawianych problemów jest walka z Draculą, która została poprawiona w nowej aktualizacji.
Sprawdź szczegóły poprawki poniżej:
Ogólny
- Zaktualizowano wiele efektów wizualnych, aby poprawić wydajność w walce.
- Optymalizacje drzwi w zamkach mające na celu poprawę wydajności w dużych zamkach z dużą liczbą drzwi.
- Sprawiono, że drzwi przed graczem znikają.
- Wprowadzono optymalizacje wielu elementów interfejsu użytkownika, aby poprawić wydajność.
- Dodano 2-sekundowe niematerialne wzmocnienie dla graczy podczas opuszczania Sali Tronowej Draculi.
- Niektóre obiekty w Przeklętym Lesie zostały zoptymalizowane w celu poprawy wydajności.
- Dodano blaknięcie niektórych łuków w Żelaznej Jaskini (Dunley Farmlands) i Pajęczej Jaskini (Przeklęty Las).
- Zachowanie muzyki odtwarzanej z pozytywki zostało ponownie skalibrowane, aby dokładniej odwzorowywać zachowanie domyślnej muzyki zamkowej.
- Różne optymalizacje i poprawki błędów efektów dźwiękowych.
- Poprawiona precyzja i wydajność usuwania okluzji.
Poprawki błędów
- Naprawiono exploit umożliwiający ucieczkę z sali tronowej Draculi za pomocą Krwi Nieśmiertelnego.
- Krew Nieśmiertelnego jest teraz usuwana, gdy gracz zostaje powalony, co zapobiega exploitowi, w wyniku którego gracze mogliby użyć Krwi Nieśmiertelnego w pierwszych fazach walki Draculi.
- Naprawiono błąd powodujący rozciągnięcie ikon mikstur krwi z powodu źle wyrównanych tekstów.
- Naprawiono błąd, przez który w przypadku mikstur krwi nie wyświetlał się % krwi na pasku akcji.
- Naprawiono wizualne sprzężenie zwrotne dotyczące fizyki niektórych obiektów w Mortium.
- Naprawiono kształty niektórych dywaników w zamku gracza, aby były bardziej okrągłe.
- Naprawiono miejsce obok obszaru budowy w Gloomrot South, w którym gracze mogli zostać uwięzieni.
- Naprawiono kolizję graczy na kominkach zamków graczy, dzięki czemu kolizja nie odstawała zbytnio od obiektu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego plony podczas zbioru wielu typów roślin łączyły się zamiast wyświetlać oddzielną liczbę plonów dla każdego rodzaju zebranych roślin.
- Naprawiono problem z lokalizacją przycisku „Zamknij” w menu Sługi, w którym użyto nieprawidłowego tekstu.
- Naprawiono błąd, przez który gracze posiadający odłamki nie mogli korzystać z bramek poza godzinami raidu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego muzyka bossa często uruchamiała się ponownie na już odtwarzanej instancji podczas rozłączania się z bossem.
- Naprawiono błąd, przez który zabicie bossa na poziomie brutalnym, po tym jak został on już pokonany na niższym poziomie trudności na tym samym serwerze, nie aktywowało osiągnięcia w trybie brutalnym.
- Naprawiono exploit, w wyniku którego gracze mogli uzyskać darmowe zasoby, demontując stacje robocze podczas przenoszenia.
- Naprawiono problem, w wyniku którego stare ustawienie mogło powodować błędne zachowanie podczas budowania.
- Naprawiono problem polegający na tym, że funkcja „wypełniania tapety” mogła powodować opóźnienia serwera.
- Naprawiono problem polegający na tym, że w niektórych przypadkach polecenie /r (odpowiedź) na czacie nie działało.
- Naprawiono problem z przerysowywaniem interfejsu użytkownika.
- Naprawiono istotny błąd związany z Przywołaniem Włóczni przez Cyryla Przeklętego Kowala.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego śledzenie przepisów nie działało w menu wytwarzania gracza.
- Naprawiono istotny błąd w niektórych zaklęciach Adama Pierworodnego.
- Naprawiono błąd, który powodował, że rumak Rowdaina był zwrócony w złym kierunku, gdy nie był na nim zamontowany.
- Naprawiono błąd, przez który Domina, Tancerka Ostrzy, wersja Blood Soul, otrzymywała przesuniętą pozycję powrotną, gdy napotkano ją podczas najazdu w Ruinach Północnej Twierdzy. To powodowało, że czasami opuszczała walkę, jeśli gracz oddalił się od niej na niewielką odległość.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Dracula mógł w rzadkich przypadkach teleportować się poza arenę i resetować podczas fazy 1.
CZYTAJ TAKŻE Life By You zostało oficjalnie opóźnione, gdy wczesny dostęp pozostał za 2 tygodnie
Zmiany w równowadze Drakuli
Zmiany te dotyczą przede wszystkim trybu brutalnego. W przyszłej łatce rozważamy kilka zmian mających na celu rozwiązanie problemu trudności i skalowania w trybie współpracy i solo. Naszym zamiarem jest uczynienie walki bardziej zrównoważoną zarówno dla graczy solo, jak i graczy w trybie współpracy. W tej chwili walka jest nieco przesadnie dostosowana do współpracy i rozważamy wprowadzenie kilku dodatkowych zmian, aby rozwiązać ten problem.
Zmiany wprowadzone w trybie brutalnym mają na celu zapewnienie, że Dracula będzie mógł zostać pokonany przy użyciu większej liczby rodzajów broni i zaklęć. Dodatkowo zamiana zaklęć pomiędzy fazami nie powinna wydawać się koniecznością. Zmiany te mają na celu uczynienie Fazy 3 mniej karalną, jeśli graczom nie uda się zabić wszystkich reklam, jednocześnie czyniąc Fazę 4 mniej stresującą, a ogólnie rzecz biorąc, zmniejszą ogólną ilość RNG i wymagania dotyczące buildów defensywnych i/lub najlepszych buildów DPS.
CZYTAJ TAKŻE Balatro: Wieczna naklejka, wyjaśnione
Faza 1
- Wilki pojawiające się w trybie współpracy zmniejszone o 20%.
Faza 2
- Obrażenia zadawane przez jego długi doskok, podczas którego przywołuje dodatkowy cień, zmniejszone z 250% do 180%.
Faza 3 (tylko brutalna)
- Ruch Blood Souls zmniejszony do 0,75 z 0,9.
- Leczenie Blood Souls zmniejszone z 5% do 3,5%.
Faza 4 (tylko brutalna)
Klątwa Draculi zwiększa teraz otrzymywane obrażenia o 1% na ładunek zamiast 3% na ładunek.
Fale pocisków pojawiają się teraz co 3,0 sekundy zamiast co 2,5 sekundy.
Prędkość pocisku zmniejszona z 13 do 10.
Zwiększono czas trwania efektu kurczącej się krwawej burzy, aby skrócił się do lat 80. zamiast 60.
Nieznacznie zmniejszono odrzut krwawych nova odpychających.
Zwiększono czas trwania uderzenia obszarowego miecza eterycznego z 1,2 s do 1,4 s.
CZYTAJ TAKŻE XDefiant: Jak zdobyć przedsezonowe dropy
Powstanie V została wydana na PC we wczesnym dostępie 17 maja 2022 r. i opuściła wcześniejszy dostęp na początku tego miesiąca. W ciągu czterech tygodni od pierwszego wydania sprzedano dwa miliony egzemplarzy. Tytuł ukaże się na PlayStation 5 11 czerwca.
Powiązany