Trial 02-A: Bridge & Tunnel in Choice, drugi rozdział Ludzkośćjest poziomem opcjonalnym, ale oferuje wymagającą łamigłówkę, która zawiera jeszcze dwa złote monety do zebrania przez graczy.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Próbę wyboru 02-A: Most i tunel Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki |
Próba 02-A: Rozwiązanie zagadki mostu i tunelu
Na wszystkich poziomach w Humanity, jeśli chcesz zebrać wszystkie Goldies, musisz myśleć kilka kroków do przodu, aby Goldies nie spadły z krawędzi. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby dowiedzieć się dokładnie, gdzie umieścić płytki kierunku, a następnie spróbuj ponownie przejść poziom, jeśli upuściłeś Goldy, wiedząc, jak to zrobić za jednym podejściem.
Kiedy po raz pierwszy uzyskasz kontrolę nad poziomem, zauważysz, że musisz poprowadzić dwa różne strumienie ludzi. Ten na platformie powyżej nie będzie potrzebował wiele, aby dotrzeć do celu końcowego, więc skupimy się głównie na strumieniu, obok którego rozpoczynasz poziom. Niech pchną gigantyczny kwadrat zbudowany z bloków do przodu, aż wpadnie na swoje miejsce w podłodze poniżej i stanie się tunelem, przez który będą mogli przejść, i mostem dla strumienia powyżej.
Obróć strumień ludzi na ziemi w prawo, gdy tylko przejdą przez tunel, aby przenieść ich na drugą stronę poziomu. Kiedy dotrą do trawy, obróć ich dwa razy w lewo, aby zaczęły pchać gigantyczny kwadrat, który znajduje się na krawędzi poziomu, na którym stoi Goldy.
Niech strumień popchnie kwadrat przez cały poziom, aż spadnie do dziury na samym końcu ścieżki, umieszczając Goldy na tym samym poziomie co strumień. Zbierz Goldy, a następnie skręć strumień w lewo, a następnie ponownie w lewo, gdy znajdzie się na tej samej płaszczyźnie, co gigantyczny plac, po którym idą po prawej stronie, wchodząc na ten obszar po raz pierwszy.
Niech strumień popchnie gigantyczny kwadrat przez poziom, aż znajdzie się w pozycji umożliwiającej wsunięcie go do dziury w ziemi naprzeciwko bramki wyjściowej na parterze. Gdy tylko się pojawi, skręć strumyk w prawo, a potem od razu w lewo, aby się wchłonął i zaczął iść wyznaczoną wcześniej ścieżką.
Podążaj ścieżką wokół dwóch gigantycznych kwadratów, a następnie skręć strumień w lewo, tak aby wepchnął kwadrat ze Goldym do dziury w ziemi naprzeciwko bramki wyjściowej. Pozwól im przejść przez to, gdy kwadrat znajdzie się na swoim miejscu i poczekaj, aż obaj Goldie dotrą do końca.
Gdy obaj Goldie znajdą się w bramce, skręć strumień w prawo natychmiast po poleceniu skrętu w lewo, które umieściłeś w poprzednim kroku, tak aby popchnęły ostatni gigantyczny kwadrat w prawo, aż znajdzie się na poziomie ostatniej dziury w ziemi. Gdy już się pojawi, obróć strumień w prawo, a potem w lewo.
Powróć do miejsca, w którym strumień ludzi po raz pierwszy wpłynął na obszar z gigantycznymi kwadratami. Usuń polecenie skrętu w prawo, które ustawiłeś na początku poziomu, a następnie skieruj strumień ludzi na środek ostatniego kwadratu, aby wepchnęli go na miejsce. Pozwoli to strumieniowi znajdującemu się na szczycie poziomu przejść przez wszystkie trzy mosty i dotrzeć do celu końcowego.
Obróć strumień na dolnym piętrze, aby weszli do bramki końcowej przez środek kwadratu na końcu, a gdy obaj przejdą, poziom zostanie ukończony.