Trial 04-A: Drop Box to jeden z opcjonalnych poziomów w Choice, drugim rozdziale gry Ludzkość. Chociaż nie jest to wymagane, do Twojej kolekcji dodawane są dwa złote monety i oferuje ciekawą zagadkę z mechaniką przenośnika taśmowego, która została omówiona wcześniej w tym rozdziale.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Próbę wyboru 04-A: Wrzuć skrzynkę Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach |
Próba 04-A: Rozwiązanie łamigłówki Drop Box
Na wszystkich poziomach w Humanity, jeśli chcesz zebrać wszystkie Goldies, musisz myśleć kilka kroków do przodu, aby Goldies nie spadły z krawędzi. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby dowiedzieć się dokładnie, gdzie umieścić płytki kierunku, a następnie spróbuj ponownie przejść poziom, jeśli upuściłeś Goldy, wiedząc, jak to zrobić za jednym podejściem.
Kiedy poziom się rozpocznie, strumień ludzi będzie wychodził przez drzwi wejściowe i kierował się prosto do People Switch. Niech wcisną przełącznik, aby wyłączyć przenośniki taśmowe pokrywające poziom, a następnie natychmiast skieruj grupę w prawo.
Wydaj polecenie skoku w miejscu, w którym ludzie uderzają w ścianę, aby wskoczyć na podwyższoną platformę, na której znajduje się pchana czarna skrzynka, na której stoi Goldy. Owiń strumień wokół skrzyni, aby zepchnęli ją na niższą platformę. Zanim jednak to zrobią, umieść polecenie Skok na górze pudełka.
Gdy grupa zepchnie pudełko na ziemię, wróć do drzwi wejściowych, gdzie zaczyna się strumień, i obróć je w prawo, zanim ludzie nadepną na przełącznik, a następnie omiń grupę, aby podnieść drugą Goldy. Gdy przełącznik przestanie być wciśnięty, przenośniki taśmowe znów zaczną się poruszać, wysyłając czarną skrzynkę z Goldym do dziury, którą należy wypełnić na końcu poziomu.
Obróć strumień wokół, aby okrążył obszar środkowy, a następnie zamień go w przenośniki taśmowe. Kiedy to zrobią, znajdą się na czarnej skrzynce z pierwszym Goldy i uruchomią polecenie Skok, przeskakując przez szczelinę i docierając do celu końcowego, kończąc poziom.