Próba 05: Breeze Through in Choice, drugi rozdział Ludzkość, pozwala graczom zapoznać się z nową mechaniką: fanami. Wentylatory popychają ludzi przez poziom i mogą podążać zarówno zdradzieckimi, jak i użytecznymi ścieżkami.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Choice Trial 05: Breeze Through in Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale |
Próba 05: Breeze przez rozwiązanie zagadki
Na wszystkich poziomach w Humanity, jeśli chcesz zebrać wszystkie Goldies, musisz myśleć kilka kroków do przodu, aby Goldies nie spadły z krawędzi. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby dowiedzieć się dokładnie, gdzie umieścić płytki kierunku, a następnie spróbuj ponownie przejść poziom, jeśli upuściłeś Goldy, wiedząc, jak to zrobić za jednym podejściem.
Kiedy poziom się rozpocznie, strumień ludzi przejdzie przez wachlarz i zostanie przesunięty kilka przecznic w prawo, zanim przejdzie dalej. Obróć grupę tak, aby kręciła się wokół i odepchnęła tył drugiego wachlarza, na który wejdą poza krawędź poziomu.
Gdy wiatraczek opadnie, obróć strumień tak, aby podniósł pierwszego Goldy’ego, a następnie cofnij się w stronę drzwi wejściowych. Obróć strumień w prawo, gdy minie poprzednie komendy skrętu, tak aby przekroczył sam siebie i zaczął iść na drugą stronę poziomu.
Obróć linę w prawo, aby przeszła i popchnęła kolejny wentylator. Niech lina popchnie wentylator, aż dotrze do ruchomego czarnego bloku pośrodku centralnej wieży/platformy. Ponownie obróć grupę w prawo, aby przepchnąć blok i przejść przez środek poziomu.
Kiedy przepchną blok na drugą stronę, obróć linię w lewo, aby przejść na drugą stronę wieży, z której zaczęli. Owiń linę dookoła, aby następnie wspięła się na wieżę po ścianie wspinaczkowej na jej drugim końcu.
Gdy lina wejdzie na wieżę, natychmiast skręć w lewo, a następnie w prawo, tak aby jeden raz popchnęły pierwszy wentylator. Kiedy już to zrobią, obróć je w lewo, aby przeszły przez dwa wentylatory, które są teraz naprzeciw siebie.
Umieść dwa polecenia skrętu w lewo na małym pasie podłogi bezpośrednio za pierwszą grupą fanów, tak aby linia podnosiła drugiego Goldy’ego, a następnie szła w kierunku następnego wentylatora. Obróć je w kierunku wachlarza, aby popchnęły go o jedną płytkę, a następnie ponownie obróć je na środek.
Gdy go popchną, obróć linię w lewo, aby przeszli przez obu fanów i dotarli do bramki wyjściowej.