To wiadro śrub nigdy nie pozwoli nam przejść przez tę blokadę!
Inni zostali przedstawieni na początku Konkursu, w czwartym rozdziale Ludzkośćale Próba 02: Blokada pokazuje graczom, że można nimi manipulować i zatrzymywać ich na drodze, tak samo jak liniami ludzi, którymi kierujesz.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Próbę Konkursową 02: Blokada w Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Przewodnik po Blue Core Puzzle | Fate Trial 01: Przewodnik po niejednoznacznej decyzji | Fate Trial 02: Wzloty i upadki Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 03: Podskakiwanie, przeskakiwanie i skakanie — przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04: Wypas jeden przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04-A: Blokada [Redux] Przewodnik po puzzlach | Próba losu 04-B: Zmień pałkarza [Redux] Przewodnik po puzzlach | Fate Trial 05: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą psychiczną | Próba losu 05-A: Brakujące ogniwo Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 05-B: Odwrotny przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 06: 10 z 10 przewodnik po puzzlach | Próba losu 07: Plus jeden przewodnik po łamigłówkach |
Próba 02: Rozwiązanie zagadki blokady
Tytuł tego poziomu pomoże ci zrozumieć, w jaki sposób musisz radzić sobie z Innymi, którzy blokują ci drogę do celu końcowego: zablokuj ich z powrotem. Kiedy zaczynasz poziom po raz pierwszy, pozwól kolejce ludzi wspiąć się na podwyższoną stronę poziomu, a następnie obróć ich w prawo. Gdy znajdą się obok przełącznika ludzi na środku, niech wejdą na niego, skręcią w lewo, a następnie okręcą się tak, aby szli w kierunku gigantycznego bloku do pchania po drugiej stronie obszaru.
Gdy podejdą do bloku, popchną go na przenośnik taśmowy, przesuwając go nieco w kierunku krawędzi obszaru. Obróć kolejkę ludzi wokół pasa tak, aby popchnęli przesunięty blok w kierunku wycięcia w ścianie obok przełącznika ludzi. Niech linka popchnie blok aż do ziemi poniżej.
Po upuszczeniu bloku obróć grupę tak, aby zeszła z krawędzi poziomu na ziemię poniżej z pierwszym Goldym. Obróć ich tak, aby podnieśli Goldy’ego, a następnie wejdź z powrotem do miejsca, w którym znajdował się blok. Kiedy tam dotrą, obróć ich tak, aby szli z powrotem w kierunku przełącznika ludzi (musisz cofnąć jedno ze swoich poleceń skrętu, aby podeszli do przełącznika).
Biegnij z powrotem do przełącznika ludzi i cofnij wszystkie otaczające go polecenia skrętu, pozostawiając tylko jeden obrót, aby kolejka ludzi przeszła bezpośrednio do celu końcowego.
Gdy to zrobisz, biegnij do miejsca, w którym ludzie wylewają się z drzwi wejściowych i natychmiast obróć ich w lewo, a następnie w prawo, aby podnieśli Goldy’ego i wspięli się na wzniesioną część poziomu. Gdy dojdą do krawędzi, obróć ich w prawo, tak aby podeszli prosto do zakrętu wyznaczonego w poprzednim kroku.
Gdy to wszystko zostanie zrobione, pozwól liniom iść razem do celu wyjściowego i wejść na ten poziom Ludzkość będzie skończony.