Próba 05: Zwycięzca bierze wszystko w konkursie, czwarty rozdział w Ludzkość, gracze ścigają się z szeregiem Innych, aby dotrzeć do celu końcowego. Pokonanie ich w wyścigu jest dość trudne, ponieważ poruszają się z taką samą prędkością jak twoja linia ludzi, jednak pokonanie ich jest z pewnością możliwe, jeśli wiesz, gdzie skrócić wszystkie rogi.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o rozwiązywaniu Próby konkursowej 05: Zwycięzca bierze wszystko Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Przewodnik po Blue Core Puzzle | Fate Trial 01: Przewodnik po niejednoznacznej decyzji | Fate Trial 02: Wzloty i upadki Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 03: Podskakiwanie, przeskakiwanie i skakanie — przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04: Wypas jeden przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04-A: Blokada [Redux] Przewodnik po puzzlach | Próba losu 04-B: Zmień pałkarza [Redux] Przewodnik po puzzlach | Fate Trial 05: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą psychiczną | Próba losu 05-A: Brakujące ogniwo Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 05-B: Odwrotny przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 06: 10 z 10 przewodnik po puzzlach | Próba losu 07: Plus jeden przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 01: Po drugiej stronie przewodnik po łamigłówkach | Competition Trial 02: Przewodnik po blokadach | Konkurs próbny 03: Czysty przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 03-A: Przewodnik po łamigłówkach dla fanów | Próba konkursowa 04: Przewodnik po łamigłówkach Cube-Vert | Konkurs próbny 04-A: Przewodnik po zagadkach Goldy Mine |
Humanity Trial 05: Zwycięzca bierze wszystko Rozwiązanie zagadki
Do Trial 05: Zwycięzca bierze wszystko Ludzkość, będziesz ścigał się z dużą grupą Innych, którzy, jeśli dotrą do końca toru przed tobą, uniemożliwią ci ukończenie poziomu. Jedną z trudnych rzeczy jest jednak to, że nie będziesz w stanie wydać swoich poleceń z wyprzedzeniem, ponieważ twój postęp na poziomie jest często blokowany przez konieczność czekania, aż twoja linia dogoni. W rezultacie bardzo trudno, jeśli nie niemożliwe, ukończyć poziom z obydwoma Goldiami za jednym razem. Aby to zrobić, polecam użyć zdolności „Restart Level – Keep Commands” z menu pauzy. Jeśli użyjesz tego między każdym krokiem wymienionym poniżej, będziesz mógł ukończyć wyścig z obydwoma Goldies, kończąc poziom.
Kiedy po raz pierwszy rozpoczniesz poziom, zostaniesz poinformowany, że Inni będą się z tobą ścigać. Ponieważ jednak twoja linia porusza się z taką samą prędkością jak Inni, trochę trudno będzie ich wyprzedzić. Aby to zrobić, musisz wyciąć kilka rogów, aby uzyskać na nich krawędź.
Gdy twoja grupa zbliża się do ściany, na którą można się wspinać, umieść komendę Skok wzwyż dwa pola od miejsca, w którym grupa uderzy w ścianę. To sprawi, że przeskoczą większą część ściany, co jest znacznie szybsze niż wspinanie się w staroświecki sposób, czyli to, co będą robić Inni.
Podążaj za linią w górę ściany i wydaj kolejną komendę High Jump, gdy tylko dotrą na szczyt. Gdy dotrą do drugiej wysokiej wieży, umieść polecenie rozgałęzienia, rozdzielając grupę na obie strony, a następnie obróć obie grupy tak, aby szły w kierunku kostki wody w obszarze pod nimi. Umieść komendy skoku wzwyż po obu stronach, aby ludzie przeskoczyli nad przepaścią i wpadli do wody.
Po drugiej stronie wody połóż komendę skoku wzwyż dla linii po lewej stronie, tak aby wskoczyli na szczyt konstrukcji, z którą są zwróceni. Obróć prawą linię tak, aby przeszli przez dziurę pośrodku konstrukcji.
Na szczycie konstrukcji skręć prawą linię w lewo, aby podeszli do Goldy w centrum obszaru. Umieść komendę skoku na kafelku ze Goldy, a następnie obróć grupę w prawo, gdy dojdą do krawędzi konstrukcji po stronie Innych.
Kiedy linia znajdzie się obok drugiego Goldy’ego, obróć go w prawo, aby go podnieść, umieść płytkę skoku na drugiej Goldy, a jedną na filarze, który stoi między dwiema sekcjami poziomu. Po drugiej stronie umieść polecenie skrętu w prawo na kamiennym kafelku pośrodku kafelków trawy, tak aby prawa linia ponownie połączyła się z lewą.
Umieść polecenie skoku na końcu ścieżki, aby lina dotarła do pływającej kostki, a następnie automatycznie przeskoczą na ostatnią platformę, przesuwając przełącznik ludzi, docierając do celu końcowego i kończąc ten poziom w Ludzkość.