To zupełnie jak w Indianie Jonesie.
Próba 06: Boulder Dash w konkursie, rozdział czwarty w Ludzkość, uczy graczy, jak używać Psich Przełączników i wprowadza mechanikę toczenia głazów. Na szczęście ukończenie poziomu jest dość proste, o ile możesz wyczuć czas, kiedy biegać od przełącznika do przełącznika.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Próbę Rywalizacji 06: Boulder Dash in Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Przewodnik po Blue Core Puzzle | Fate Trial 01: Przewodnik po niejednoznacznej decyzji | Fate Trial 02: Wzloty i upadki Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 03: Podskakiwanie, przeskakiwanie i skakanie — przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04: Wypas jeden przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04-A: Blokada [Redux] Przewodnik po puzzlach | Próba losu 04-B: Zmień pałkarza [Redux] Przewodnik po puzzlach | Fate Trial 05: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą psychiczną | Próba losu 05-A: Brakujące ogniwo Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 05-B: Odwrotny przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 06: 10 z 10 przewodnik po puzzlach | Próba losu 07: Plus jeden przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 01: Po drugiej stronie przewodnik po łamigłówkach | Competition Trial 02: Przewodnik po blokadach | Konkurs próbny 03: Czysty przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 03-A: Przewodnik po łamigłówkach dla fanów | Próba konkursowa 04: Przewodnik po łamigłówkach Cube-Vert | Konkurs próbny 04-A: Przewodnik po zagadkach Goldy Mine | Konkurs Trial 05: Zwycięzca bierze wszystko Przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 05-A: Przewodnik po łamigłówkach o równym przepływie |
Humanity Trial 06: Rozwiązanie zagadki Boulder Dash
Kiedy po raz pierwszy rozpoczniesz poziom, zobaczysz krótką scenkę przerywnikową, która pokazuje małą grupę Innych idących, by stanąć na przełączniku ludzi, który aktywuje dwa głazy, które bez końca spadają w dół poziomu, miażdżąc twoją linię ludzi poniżej. Po zakończeniu sceny spójrz na kafelek pytania w rogu poziomu, a dowiesz się wszystkiego o psich przełącznikach, przełącznikach, które można aktywować tylko wtedy, gdy na nich staniesz.
Kiedy już to wszystko weźmiesz, wróć na poziom i wydaj polecenie skrętu, aby kolejka ludzi weszła po rampie na środku poziomu i została zmiażdżona przez toczący się po niej głaz. Na razie pozwól ludziom miażdżyć się w nieskończoność i umieść polecenia skrętu na rogach rampy, tak aby, gdyby nie było głazów, linia szła całą rampą, a następnie skręcała, aby popchnąć czarny klocek za pomocą Goldy stoi na szczycie.
Na platformie, na której na przycisku stoją Inni, skręć w prawo na środku, potem w lewo i jeszcze raz w lewo. Wyobraź sobie kolejkę ludzi przesuwających blok do krawędzi peronu, a następnie obracających się tak, aby zepchnąć blok z półki do obszaru, w którym ludzie wychodzą przez drzwi, a będziesz mógł zobaczyć, w jakim celu tury są i jak je umieścić.
Zeskocz na dół do miejsca, z którego wychodzą ludzie i skręć w prawo tak, aby lina połączyła się ze sobą i utworzyła pętlę.
Podbiegnij do Dog Switches i stań na tym po prawej. To powstrzyma pierwszy głaz przed zmiażdżeniem ludzi pod nim. Niech lina dotrze jak najdalej, zanim zaczną być zgniatane przez drugi głaz. Gdy już tam dotrą, poczekaj, aż spadnie drugi głaz, a następnie przebiegnij i stań na przełączniku po lewej. Pozwoli to ludziom bezpiecznie wejść na rampę i podążać wyznaczoną ścieżką, aby zepchnąć blok i złapać Goldy.
Po przesunięciu Innych i złapaniu Goldy’ego głazy przestaną staczać się w dół poziomu. Linia będzie biec aż do rampy. Wbiegnij na rampę przed nimi i usuń ułożony przez ciebie zakręt, który spowodował, że linka popchnęła blok i po prostu pozwól im wspiąć się na bloki na końcu rampy i dotrzeć do celu wyjściowego, kończąc ten poziom w Ludzkość.