Próba 04-B: Zmień pałkarza [Redux] w Fate, trzecim rozdziale Ludzkość, remiksuje starszy poziom z bardziej skomplikowaną mechaniką, której gracze używają do stworzenia znacznie trudniejszego opcjonalnego poziomu. Podczas gdy oryginalny poziom był stosunkowo prosty, Switch Hitter [Redux] zmienia formułę, aby była trochę bardziej skomplikowana.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Fate Trial 04-B: Switch Hitter [Redux] W Ludzkość podczas zdobywania wszystkich Goldies.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Przewodnik po Blue Core Puzzle | Fate Trial 01: Przewodnik po niejednoznacznej decyzji | Fate Trial 02: Wzloty i upadki Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 03: Podskakiwanie, przeskakiwanie i skakanie — przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04: Wypas jeden przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04-A: Blokada [Redux] Przewodnik po puzzlach |
Próba 04-B: Zmień pałkarza [Redux] Rozwiązanie zagadki
Na wszystkich poziomach w Humanity, jeśli chcesz zebrać wszystkie Goldies, musisz myśleć kilka kroków do przodu, aby Goldies nie spadły z krawędzi. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby dowiedzieć się dokładnie, gdzie umieścić płytki kierunku, a następnie spróbuj ponownie przejść poziom, jeśli upuściłeś Goldy, wiedząc, jak to zrobić za jednym podejściem.
Kiedy po raz pierwszy zaczniesz poziom, zauważysz, że nie będziesz mieć stałego strumienia ludzi do pracy, zamiast tego małą grupę. Chociaż może to nie wydawać się wielką sprawą, pomoże to uczynić je bardziej zwrotnymi w późniejszych częściach poziomu. Zauważysz również, że ten poziom jest identyczny z poziomem Switch Hitter, który ukończyłeś wcześniej w grze. Chociaż jest bardzo podobny pod względem układu, rozwiązanie go jest znacznie inne.
Kiedy będziesz gotowy, zeskocz na trawę naprzeciw punktu startowego ludzi i skręć w lewo do samego końca platformy, aby wspięli się po ścianie i przedostali na szczyt środkowej półki. Gdy zrównają się ze Goldym na dole, obróć ich w prawo, aby zeszli na dół i podnieśli go. Skręć w lewo bezpośrednio za Goldy, a następnie jeszcze raz, zanim grupa uderzy w ścianę, na którą można się wspinać, aby mogli zawrócić i ponownie dostać się na centralną platformę. Na górze obróć je w prawo, aby zeskoczyć do następnego obszaru.
W obszarze poniżej skręć w prawo, aby grupa przeszła przez dziurę pośrodku najwyższej platformy. W miejscu bezpośrednio po zakręcie w dołku umieść komendę skoku. Na początku nie wydaje się to konieczne, jednak pozwoli grupie wrócić przez dziurę, unikając polecenia skrętu.
Po drugiej stronie obróć grupę tak, aby przeszła przez przełącznik ludzi, a następnie ponownie odwróć się twarzą do dziury pośrodku wieży. Umieść polecenie skoku na środku obszaru, aby przeskoczyły polecenia skrętu i mogły wrócić do centralnego otworu.
Przejdź przez dziurę i umieść polecenie skrętu w lewo na końcu trawiastego obszaru, aby grupa wspięła się na centralną wieżę, gdy ponownie przejdzie przez dziurę. Obróć je w lewo, gdy dotrą do rogu centralnej wieży, a następnie obróć je w lewo, gdy zeskoczą na trawiasty obszar, w którym podnieśli Goldy, aby uniknąć wszystkich innych poleceń i wspiąć się na górę najwyższą platformę i przedostań się do celu wyjściowego.