Prolog 05: Jump-Start to jeden z prostszych poziomów samouczka w grze Ludzkość. Poziom wprowadza nową zdolność dowodzenia: skakanie, która pozwala graczowi nakazać strumieniowi ludzi przeskakiwanie obiektów lub skakanie w powietrzu w celu zebrania Goldies.
W trakcie gry gracze będą otrzymywać coraz więcej nowych umiejętności, które zmieniają zachowanie ludzi, więc jest to krok w kierunku uczynienia poziomów jeszcze bardziej złożonymi. Na szczęście Prolog 05 jest dość prosty, ponieważ jest to samouczek dotyczący skoków, jednak wprowadza również wiele strumieni ludzi, a także wiele celów wyjściowych.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać Prolog 05: Szybki start w ludzkości.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter |
Prolog 05: Szybkie rozwiązanie zagadki
Prologue 05: Jump-Start to prosty samouczek Ludzkość. Poziom zasadniczo działa jako wprowadzenie do umiejętności skoku, która powoduje, że masa ludzi skacze po przekroczeniu go. Pod tym względem działa podobnie jak kierunek skrętu. Prolog 05 uczy również, jak radzić sobie z dwoma strumieniami ludzi jednocześnie.
Gdy zdobędziesz kontrolę nad poziomem, przeskocz przez drogę na platformę po prawej stronie i podnieś umiejętność skoku. Aby go wyposażyć, użyj L1 lub R1, aby przełączać się między różnymi poleceniami (do tej pory powinieneś po prostu obracać się i skakać).
Istnieją dwa wstępnie ustawione polecenia skrętu, za którymi będą podążać strumienie ludzi, gdy będą chodzić po krawędziach poziomu. Po odebraniu komendy skoku, ułóż po dwa obroty na każdej ścieżce strumienia, tak aby skręciły w kierunku środka poziomu.
Gdy wejdą w ścianę, umieść komendę skoku przed ścianami, aby skoczyły na następny poziom. Gdy to zrobisz, skrzyżują ścieżki w centrum obszaru, a następnie pójdą naprzód, wchodząc w kolejną ścianę.
Umieść polecenie skoku w jednym z bloków, zanim dwie linie wejdą w interakcję, aby zdobyć Goldy, a następnie umieść dwa kolejne polecenia skoku na każdej ze ścian, na które wpadają strumienie, aby skoczyły na kwadraty wyjściowe nad nimi.
Gdy obie linie dotrą do kwadratów, poziom zostanie zakończony.