Zielony rdzeń to drugi poziom „bossów” w grze Ludzkość to naprawdę wystawia na próbę umiejętności gracza w rozwiązywaniu zagadek. Na tym poziomie jest nieubłagany legion Innych, jednak można ich przechytrzyć i pokonać, o ile potrafisz wymyślić, jak podzielić ich na mniejsze grupy i wyeliminować w ten sposób.
Na tym poziomie nie ma złotych monet do zebrania, więc jedyną rzeczą, na której musisz się skupić, jest dotarcie do dwóch zielonych rdzeni na szczycie dwóch centralnych wież.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak rozwiązać The Green Core w Ludzkość.
Więcej przewodników po Humanity:
| Prolog 01: Na początek… Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 02: Przewodnik po puzzlach Goldy Retriever | Prolog 03: Przewodnik po krokach dziecka | Prolog 04: Przewodnik po łamigłówkach Switch Hitter | Prolog 05: Przewodnik po łamigłówkach | Prolog 06: Przewodnik po łamigłówkach surfujących w tłumie | Próba przebudzenia 01: Przewodnik po rozdrożach | Próba przebudzenia 02: Zapętlanie przewodnika po pętli | Próba przebudzenia 02-A: Przewodnik po trzech wieżach | Próba przebudzenia 03: Przewodnik po złotych rybkach | Próba przebudzenia 03-A: Przewodnik po łamigłówkach wodospadu | Próba przebudzenia 04: Przewodnik po łamigłówkach przepływu powietrza | Próba przebudzenia 05: Wypełnij lukę Przewodnik po łamigłówkach | Próba przebudzenia 06: Przewodnik po zagadkach Goldy Arches | Choice Trial 01: Przewodnik po blokach startowych | Choice Trial 02: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą siatki | Choice Trial 02-A: Przewodnik po moście i tunelu | Próba wyboru 02-B: Przewodnik po zagadkach ściennych | Choice Trial 03: Przewodnik po łamigłówkach na obwodnicy | Choice Trial 04: Nacięcie w pasku Przewodnik po zagadkach | Choice Trial 04-A: Przewodnik po łamigłówkach ze skrzynką zrzutową | Choice Trial 04-B: Przewodnik po łamigłówkach Ferry Tale | Choice Trial 05: Breeze Through Puzzle Guide | Przewodnik po Blue Core Puzzle |
Humanity: The Green Core Puzzle Solution
Kiedy po raz pierwszy rozpoczniesz poziom, zobaczysz, że celem nie jest osiągnięcie celu wyjściowego, jak w przypadku pozostałych etapów w Ludzkośćzamiast tego ma zniszczyć dwa zielone rdzenie, które oddzieliły się od dużego zielonego rdzenia, który unosi się nad poziomem. Zrobiłbyś to samo na poziomie The Blue Core, ale zamiast wpychać bloki na rdzenie, będziesz atakował je mieczami. Po obejrzeniu krótkiej scenki przerywnikowej na początku poziomu, podnieś komendę Hit obok drzwi, z których zaczną wychodzić twoi ludzie.
Umieść komendę Uderz przed ludźmi, a oni podniosą niebieskie miecze (które wyglądają uderzająco podobnie do mieczy świetlnych), które pozwolą im walczyć z Innymi. Gdy już podniosą miecze, umieść komendę Branch na końcu ścieżki, zanim staną na Przełączniku Bloku.
Po tym, jak grupa rozdzieli się na kilka sekund, zastąp komendę Rozgałęzienie zwrotem w lewo, tak aby mała grupa skierowała się w prawo, a reszta linii poszła w lewo. Zanim będą mogli przepchnąć blok, który znajduje się na ich drodze, obróć grupę w prawo, a następnie prowadź ją wzdłuż mostu, który prowadzi do konstrukcji z jednym z zielonych rdzeni na szczycie.
Gdy linia dotrze do środka konstrukcji, niech obrócą się w lewo, tak aby wepchnęli znajdujący się tam czarny klocek w linię Innych. Po umieszczeniu polecenia skrętu odczekaj kilka sekund, a następnie usuń je, aby linia nadal przechodziła przez poziom.
Biegnij z powrotem do pierwszego napotkanego czarnego bloku i odwróć linię ludzi wokół niego, aby walczyli z Innymi, którzy ich tam złapali. Chociaż początkowo może się wydawać, że twoja grupa przegrywa, w końcu wygra, ponieważ dzięki blokowi, który przesunąłeś w ostatnim kroku, na linii jest teraz skończona liczba Innych.
Po wyjęciu linii Innych, obróć linię tak, aby przepchnęła blok, z którym walczyła, obok północy i przez tamtą konstrukcję. Kiedy kolejka dotrze do końca ścieżki, odepchną Innych i popchną blokadę na drzwi, z których wychodzą Inni, zamykając je na stałe.
Gdy drzwi zostaną zamknięte, obróć linię w prawo i każ jej przejść przez drogę, aby dotrzeć do innych drzwi, które tworzą resztę Innych. Pozwól im walczyć, a ostatecznie twoja linia zwycięży i zniszczy drzwi swoimi mieczami.
Po zniszczeniu drzwi, niech twoja linia podąża ścieżką, którą szli Inni, skręcając w prawo korytarzem, który znajduje się w odległym rogu poziomu, a następnie skręć ponownie w prawo, aby wepchnęli blok do środka drugiej struktury który ma drugi zielony rdzeń na górze. Gdy go popchną, wydaj polecenie Obrót, aby linka zapętliła się idąc do bloku i do holu, w którym przebywali Inni.
Powróć do obszaru, w którym zniszczyłeś drugie Inne drzwi. Skręć swoją linią w prawo, aby podeszli do konstrukcji, w którą właśnie wepchnąłeś blok.
Niech linia przepchnie blok na drugą stronę poziomu, a następnie obróć je tak, aby popchnęły go w kierunku miejsca, w którym zaczyna się linia. Gdy blok zostanie wepchnięty na początek linii, obróć koniec linii, aby nie wepchnął go za daleko i aby został wepchnięty przez początek linii na Przełącznik Bloku.
Wróć na drugą stronę poziomu do obszaru między dwojgiem innych drzwi. Po wciśnięciu przełącznika bloku utworzony został most, który daje dostęp do innego bloku. Obróć grupę ludzi w jej stronę, a następnie przeciągnij ich wokół niej, aby przepchnęli ją przez most i w kierunku ostatnich Innych drzwi na środku poziomu.
Kiedy go pchasz, upewnij się, że wykonujesz wszystkie zakręty, które odwrócą linię pchających ludzi, a następnie niech reszta linii dołączy do popychaczy, kiedy tylko będzie to możliwe. Biegnij do obszaru przed ostatnimi innymi drzwiami i wydaj komendę Branch, a następnie obróć linie podziału tak, aby przechodziły po dwóch strukturach. Gdy drzwi zostaną zniszczone przez blok i linię, wespną się na wieże i zniszczą dwa rdzenie, kończąc poziom i pozwalając ci przejść do następnego rozdziału w Ludzkość.
Więcej przewodników po Humanity:
| Fate Trial 01: Przewodnik po niejednoznacznej decyzji | Fate Trial 02: Wzloty i upadki Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 03: Podskakiwanie, przeskakiwanie i skakanie — przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04: Wypas jeden przewodnik po łamigłówkach | Próba losu 04-A: Blokada [Redux] Przewodnik po puzzlach | Próba losu 04-B: Zmień pałkarza [Redux] Przewodnik po puzzlach | Fate Trial 05: Przewodnik po łamigłówkach z blokadą psychiczną | Próba losu 05-A: Brakujące ogniwo Przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 05-B: Odwrotny przewodnik po łamigłówkach | Fate Trial 06: 10 z 10 przewodnik po puzzlach | Próba losu 07: Plus jeden przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 01: Po drugiej stronie przewodnik po łamigłówkach | Competition Trial 02: Przewodnik po blokadach | Konkurs próbny 03: Czysty przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 03-A: Przewodnik po łamigłówkach dla fanów | Próba konkursowa 04: Przewodnik po łamigłówkach Cube-Vert | Konkurs próbny 04-A: Przewodnik po zagadkach Goldy Mine | Konkurs Trial 05: Zwycięzca bierze wszystko Przewodnik po łamigłówkach | Konkurs próbny 05-A: Przewodnik po łamigłówkach o równym przepływie | Próba konkursowa 06: Przewodnik po łamigłówkach Boulder Dash | Konkurs Trial 07: Ball Room Blitz Puzzle Guide | Competition Trial 08: The Last Straw Puzzle Guide |