Można to postrzegać jedynie jako lekcję dla I/O Interactive dotyczącą współpracy z gwiazdami.
I/O Interactive wydało ogromne oświadczenie w sprawie Hitman: Świat Zabójstw.
Wydali dziś takie oświadczenie na Twitterze:
„W świetle niedawnego orzeczenia sądu dotyczącego Conora McGregora, IO Interactive podjęło decyzję o natychmiastowym zaprzestaniu współpracy ze sportowcem.
Traktujemy tę kwestię bardzo poważnie i nie możemy ignorować jej konsekwencji. W związku z tym od dzisiaj zaczniemy usuwać całą zawartość przedstawiającą pana McGregora z naszych sklepów”.
Uważamy, że nie jest właściwe, abyś zapoznawał się z prawdziwymi wydarzeniami związanymi z tą decyzją na tej stronie internetowej, ale możesz uzyskać szczegółowe informacje tutaj. Może jednak pojawić się pewne zamieszanie co do tego, co właściwie oznacza decyzja we/wy, dlatego rzucimy na to trochę światła.
Hitman: Świat Zabójstw to duże rozszerzenie Hitmana IIIco dosłownie zatacza koło. Gracze, którzy już posiadali Hitmana III również otrzymał całość Wynajęty morderca I Hitmana II.
Oprócz tego gracze otrzymali nowy zestaw misji w ramach nowej kampanii fabularnej, która ujawniła główne rewelacje na temat całej serii od początku restartu w 2016 roku.
Jedna z wielu rzeczy dodanych Hitman: Świat Zabójstw były Nieuchwytne cele. Był to bardzo wyjątkowy typ misji, ponieważ gracze mieli ograniczoną możliwość zabicia tego nieuchwytnego celu. W tę misję możesz grać tylko przez określoną liczbę dni i masz tylko jedną szansę.
Conor McGregor stał się nieuchwytnym celem celebrytów zwanym Zakłócaczem, a jego kampania, w której przydzielono ci do zabicia Zakłócacza, była grywalna tylko od 27 czerwca do 29 lipca 2024 r.
Zatem w momencie podejmowania tej decyzji minęło już kilka miesięcy, odkąd można było odtwarzać tę zawartość. I/O tak naprawdę ogłosiło, że usuwają wszystkie pozostałości tej współpracy.
W szczególności Agent 47 mógłby zdobyć kombinezon MMA Disruptor, składający się z rękawic i kąpielówek MMA, których gracze mogliby używać w innych częściach gry lub które mogliby zobaczyć, jakie zdobyli za ukończenie misji.
Z pewnością nie jest to pierwszy przypadek, gdy gra wideo zrywa współpracę lub współpracę z celebrytami po zawarciu z nimi umowy. I/O Interactive może jedynie żałować swoich wyborów, ale miejmy nadzieję, że będzie to wartościowa lekcja na temat tego, jak planują nawiązać taką współpracę w przyszłości.
I/O Interactive ma inne projekty, na które warto czekać, łącznie z ich nadejściem Jamesa Bonda gra wideo, a także nieujawniony projekt o kryptonimie Projekt Fantazja.