Aktualizacja z wieloma ulepszeniami stabilności i poprawkami zderzeniowymi!
Fani zawsze chcieli wkroczyć w buty Indiany Jones, a Indiana Jones i Wielki Krąg jest daleka od pierwszej gry wideo z serii. Być może jest to pierwsza gra, która naprawdę oddała sprawiedliwość franczyzową. Ale jak to często bywa, gra ma pewne problemy, które należy rozwiązać. Dobra wiadomość, aktualizacja 3 jest tutaj.
Zauważone przez ludzi z Game Rant, Indiana Jones i The Great Circle otrzymali dziś swoją trzecią aktualizację. Jest to duża aktualizacja z wieloma funkcjami i poprawkami, więc sprawdź pełne notatki łatki tutaj.
Oto niektóre z najważniejszych aktualizacji 3:
- Dodano obsługę NVIDIA DLSS 4, gracze mogą włączyć generowanie wielu ram.
- Tam, gdzie można włączyć ścieżkę, dodano lokalne światła, które przyniesie cienie wyższej jakości.
- Pełne śledzenie promieni dodano dla kart graficznych AMD i Intel
- Dodano AMD FSR 3.1 Upscaling i wytwarzanie ramek.
- Zaadresowano szereg ogólnych poprawek błędów.
- Rozwiązano pewne problemy graficzne, które spowodowały niespójne animacje podczas przerywników.
- Rozwiązano różne problemy, które wpłynęły na misje i misje, z których niektóre mogą być łamiące grę lub prowadzić do miękkich zamków.
- Rozwiązano problemy z dźwiękiem, które spowodowały powtarzanie linii NPC i Indy, a także inne mniejsze małe poprawki audio.
- Wystąpiło szereg ulepszeń stabilności dotyczących awarii i zamarznięć, z których niektóre miały miejsce podczas nawigacji na interfejsie użytkowników, pomijaniu kredytów i zapisywania gier.
- Wprowadzono szereg poprawek specyficznych dla komputera, naprawiając awarie, które wpłynęły na niektóre karty graficzne. Naprawiono szereg problemów związanych z opóźnieniem NVIDIA i generowania ram.
Jak wspomniano powyżej, są to tylko niektóre z poprawek wprowadzonych w tej aktualizacji. Aby zobaczyć pełne notatki łatki, kliknij tutaj. Chwila Indiana Jones i Wielki Krąg Został bardzo dobrze przyjęty przez graczy PC i konsoli, gracze parowe mieli wrażenia z przeciwieństwem. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.