Eksplorując świat w Indiana Jones i Wielki Krągjest kilka zadań, przy których niektóre postacie poproszą Indy'ego o pomoc. Te fabularne misje poboczne znane są jako Praca w terenie i stanowią jedne z najbardziej rozbudowanych aktywności pobocznych w grze. Jedna z najwcześniejszych misji terenowych, jakie można znaleźć, nazywa się Dzikie odkrycie i zawiera zadania, które pomogą profesorowi i jego uczniowi ponownie się zjednoczyć, a także wydobyć relikt z rąk faszystów. Ten przewodnik pokaże graczom, jak ukończyć prace terenowe Dzikie odkrycie w Indianie Jones i Wielkim Kręgu
Opis prac terenowych Savage Discovery w Indianie Jones i Wielkim Kręgu
Misję Fieldwork możesz rozpocząć zaraz po wyjściu z Biblioteki Apostolskiej i oficjalnym wejściu do Watykanu. Tuż za drzwiami znajduje się mały namiot wojskowy. W środku znajdziesz Raport o kradzieży Notatka. Ten list jest raportem o angielskim dzieciaku, który został aresztowany przez faszystów za kradzież artefaktu z wykopalisk. Ten dzieciak jest asystentem profesora, który przebywa w mieście i twoim pierwszym zadaniem jest go odnaleźć. To pierwsza z 4 notatek z prac terenowych, które możesz znaleźć w trakcie tej misji. Kiedy ta notatka zostanie dodana do twojego ekwipunku, rozpoczniesz misję terenową, Dzikie odkrycie.
Idź na wschodni kraniec dziedzińca Belvedere i otwórz duże podwójne drzwi na końcu małego tunelu. Idź na południe, a następnie skręć w pierwszą w lewo, aby dotrzeć na zewnątrz Kaplicy Sykstyńskiej. Siedząc na beczce w tym obszarze jest Karta głupcadruga uwaga do tych prac terenowych.
W tym samym obszarze, w którym znajdziesz tę notatkę, znajdziesz także profesora Savage'a. To mentor uwięzionego złodzieja. Porozmawiaj z nim, a poinformuje Cię, że jego uczeń Sidney jest przetrzymywany w koszarach Blackshirts. Otrzymasz teraz zadanie uratowania chłopca.
Koszary Czarnych Koszul znajdują się w północno-zachodnim rogu Watykanu. Idź na północ drogą, którą dotarłeś do miejsca, w którym spotkałeś Savage'a, aby znaleźć obóz. Jest to silnie strzeżony obszar, do którego trzeba będzie się zakraść. Można to zrobić na kilka sposobów. Jeśli zdobyłeś już przebranie Blackshirts, będziesz mógł po prostu przejść przez wejście. Jeśli jeszcze nie zdobyłeś tego stroju, to najlepszym sposobem, aby dostać się do środka, jest wspięcie się po drabinie znajdującej się na rusztowaniu znajdującym się tuż przed koszarami. Użyj bicza, aby wspiąć się po ścianie na najwyższą platformę i znaleźć tyrolkę prowadzącą do koszar.
W tym obszarze jest kilku strażników, więc użyj broni białej i butelek, aby się ominąć i ogłusz wrogów, kierując się na pierwsze piętro i północno-zachodni róg bazy. To tutaj znajdziesz na ścianie klucz do celi więziennej. Można to wykorzystać do odblokowania drzwi znajdujących się w tym samym pomieszczeniu, w którym znalazłeś klucz. Odblokowanie tych drzwi spowoduje wyświetlenie scenki przerywnikowej, w której Indy ratuje Sidneya, a chłopiec ucieknie z koszar, aby ponownie spotkać się z profesorem Savage'em. Powie ci również, że będziesz mógł znaleźć faszystę o imieniu Giuseppe, który zabrał artefakt znaleziony przez Sidneya na wykopaliskach, oraz że Giuseppe możesz znaleźć na terenie wykopalisk.
Po scence możesz znaleźć List Sidneya Notatka obok łóżka w celi.
Będziesz teraz musiał wyśledzić Giuseppe na terenie wykopalisk w południowo-wschodnim narożniku Watykanu. Do tego obszaru można dotrzeć przechodząc przez Pałac Apostolski. Do Pałacu możesz wejść wracając do miejsca spotkania z Profesorem Savage'em i podążając ścieżką na zachód. Wejście i wnętrze Pałacu są strzeżone przez faszystów, dlatego aby wejść przez frontowe drzwi, będziesz potrzebować przebrania czarnej koszuli. Aby przekraść się obok strażników, udaj się do miejsca, w którym stał Savage i wejdź po drabinie na rusztowanie. Użyj bicza, aby dotrzeć na niewielki dach, a następnie przesuń się po pobliskich rurach, aby dotrzeć do kolejnego podestu prowadzącego na kolejny dach. Z tego dachu przejdź przez kolejne rusztowanie i do otwartego okna, aby wejść do Pałacu.
Przejdź przez wnętrze Pałacu, aby znaleźć miejsce wykopalisk po drugiej stronie budynku. Jest to duży obszar zewnętrzny, na którym patroluje wielu strażników.
Idź do południowo-wschodniego narożnika wykopalisk, aby znaleźć mały budynek. Wewnątrz tego budynku znajduje się Harmonogram wykopalisk które możesz podnieść ze stołu. To jest czwarta i ostatnia uwaga do tych prac terenowych. Gdy go podniesiesz, odpali się scenka przerywnikowa i dowiesz się, że Giuseppe stacjonuje w Dig Site F.
Po scence zejdź do podziemnej części wykopalisk i poszukaj ścieżki oznaczonej literą „F”. Kiedy już znajdziesz odpowiedni tunel, wejdź do środka i zajrzyj do kopającego Giuseppe. Znokautuj go i przeszukaj jego ciało, aby znaleźć klucz do piwnicy z adresem „3 vd Pellegrino”, który znajduje się obok Poczty Watykańskiej.
Aby znaleźć ten adres i użyć tego klucza, wróć na dziedziniec Belvedere i idź na wschód. Jeśli jeszcze nie dostałeś aparatu, brama na Pocztę Watykańską jest zamknięta. Tę przeszkodę najlepiej ominąć, udając się na lewo od bramy i korzystając z bicza wspiąć się po ścianie. Wspinaj się po dachach, aby znaleźć tyrolkę prowadzącą na dach w pobliżu poczty.
Zejdź na ulicę i skręć w prawo. Będą tu schody prowadzące w dół do drzwi do piwnicy, do których możesz użyć klucza. W środku znajdziesz artefakt, który ukradł Sidney: Fragment kamienia. Kiedy to podniesiesz, odtworzy się scenka przerywnikowa, która zakończy się wejściem strażnika. Po przerywniku filmowym będziesz musiał pokonać tego strażnika w walce.
Jeśli splądrujesz ciało strażnika, będziesz mógł zdobyć opcjonalne łupy, zdobywając Notatkę do skrytki. Na tej kartce znajdziesz podpowiedź dotyczącą kodu znajdującego się w skrzynce w rogu piwnicy. Podpowiedź brzmi: „11 listopada ubiegłego roku”. Oznacza to, że kod to 1-1-3-6. W skrzyni znajduje się Księga Przygód Street Scrapper I, w której można odblokować możliwość zwiększania obrażeń jedno- i dwuręczną bronią białą za 250 punktów przygody.
Mając już Fragment Kamienia, wróć do Biblioteki Apostolskiej. Niedaleko wejścia znajdziesz profesora Savage'a i Sidneya siedzących przy stole. Daj im Fragment Kamienia, a odtworzy się przerywnik filmowy kończący prace terenowe Dzikiego Odkrycia. Otrzymasz 300 punktów przygody i odblokujesz osiągnięcie „Dzikie odkrycie”.
Oto nasz pełny opis przejścia misji Fieldwork A Savage Discovery w Indiana Jones i Wielki Krąg. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby uzyskać więcej aktualności, aktualizacji i przewodników Indiana Jones i Wielki Krąg a także inne świetne gry w przyszłości.