Pierścień Eldenów otrzymuje dziś pierwszą nową aktualizację od miesięcy. Po serii aktualizacji w ciągu kilku tygodni po niewiarygodnie udanej premierze gry, po stronie FromSoftware zrobiło się cicho. Dzisiejsze informacje o aktualizacji 1.06 dla Pierścień Eldenów szczegółowo opisują szereg zmian i ulepszeń, które w większości dotyczą ulepszeń równowagi i ogólnej poprawy jakości życia. Zapoznaj się z pełnymi informacjami o aktualizacji dla Pierścień Eldenów Aktualizacja tytułu 1.06 poniżej.
Aktualizacja tytułu Elden Ring 1.06 Informacje o aktualizacji
ELDEN PIERŚCIONEK Zawiadomienie o dystrybucji aktualizacji — wersja 1.06
Rozdajemy aktualizację, aby poprawić stabilność rozgrywki i dostosować balans.
Przepraszamy za niedogodności, ale przed rozpoczęciem gry należy zastosować najnowszą aktualizację.
Platforma docelowa
PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X|S / Steam
Główne zmiany zawarte w najnowszej aktualizacji
Dodatkowe elementy
- Dodano funkcję wysyłania znaków przywołania do basenów przywołania w wielu obszarach, w tym w odległych obszarach.
※Podczas wysyłania znaku kooperacji do odległych obszarów za pomocą tej funkcji, przyzywanie basenów w „Pałacu Mohgwyn” zostanie wykluczone
- Dodano funkcję inwazji na większy obszar, w tym odległe obszary
- Dodano nowy sposób rozwijania linii zadań Białej Maski Varre, poza uczestnictwem w inwazji w trybie wieloosobowym poprzez pokonanie nowego NPC
Zmiany salda
- Dodano następujące poprawki do Wielkiego Miecza, Zakrzywionego Wielkiego Miecza i Wielkich Młotów:
- Skrócono czas potrzebny na wykonanie rzutu po ataku (atak z wyskoku, atak dwoma broniami i ataki z wierzchowca nie są wliczone w cenę)
- Zwiększono prędkość ruchu silnego ataku i szarży (nie obejmuje ataków konnych)
- Zwiększona prędkość ruchu Licznika Straży
- Zwiększono prędkość ataku Wielkich Toporów i skrócono czas potrzebny na to, by po ataku stało się możliwe (atak z wyskoku, atak dwoma broniami i ataki z wierzchowca nie są wliczone w cenę)
- Zwiększona odległość toczenia, gdy gracz ma lekki ładunek wyposażenia.
- Zwiększono hitbox umiejętności broni Cipher Pata „Nieblokowalne ostrze”
- Zwiększono zasięg pocisku „Błyszczący kamyk” i „Błyszczący kamień” z Ash of War, jednocześnie zmniejszając obrażenia i oszałamiającą moc
- Zmniejszono dystans podróży i klatki nieśmiertelności Ash of War „Krok ogara”, dodając poniższe zmiany:
・Zmniejszona wydajność przy ciągłym użytkowaniu
・Zwiększona odległość podróży przy lekkim obciążeniu wyposażenia
- Skrócono interwał aktywacji podczas używania umiejętności „Szybki krok” po kolei, zwiększając jej zdolność do okrążania wroga, gdy jest namierzona i dodawania zmian poniżej:
・Zmniejszona wydajność przy ciągłym użytkowaniu
・Zwiększona odległość podróży przy lekkim obciążeniu wyposażenia
- Zmniejszono obrażenia i nagromadzenie krwawienia w umiejętności broni „Składanie zwłok” po trafieniu atakiem krwi. Po trafieniu ostrzem obrażenia zmniejszają się tylko nieznacznie
- Zmniejszono zdolność śledzenia celu czarów „Gwiazdy zagłady”
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre ataki „Lucerny” nie przebijały gardy wroga
- Naprawiono błąd, który utrudniał dwuręczny atak z wyskoku za pomocą „Kła Krwawego Ogara” w celu złamania postawy wroga
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty „Determinacji” i „Determinacja Królewskiego Rycerza” znikały po użyciu umiejętności „Parowanie” sztyletem
- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe nakładanie dodatkowych efektów zaklęć, umiejętności broni i przedmiotów
- Naprawiono błąd podczas trzymania halabardy w dwóch rękach, który utrudniał wytrzymanie ataku wroga po użyciu kontry gardy
- Naprawiono błąd, który powodował, że powinowactwo do ataków fizycznych niektórych broni różniło się od powinowactwa podanego w opisie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz był łatwiej zauważony przez wroga podczas noszenia „Sukienki na łoże śmierci”, nawet podczas kucania
- Naprawiono błąd, który powodował, że szarża z cepem zadawała obrażenia sojusznikowi podczas noszenia „Sukienki na łoże śmierci”
- Naprawiono błąd, który powodował regenerację HP po zmianie ekwipunku na określony rodzaj zbroi
- Naprawiono błąd, w którym efekt dodany do broni po użyciu „Mgły snu” był tracony, gdy gracz otrzymał atak
- Naprawiono błąd, który powodował, że ruch grywalnej postaci stawał się niestabilny po trafieniu niektórych wrogów umiejętnością „Ghostflame Ignition”
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi użycie następującego ataku umiejętności „Czarny płomień królowej” podczas wykonywania umiejętności z niewystarczającą liczbą FP
- Naprawiono błąd z umiejętnością broni „Zamor Ice Storm”, który pozwalał graczowi łatwiej wytrzymać atak wroga, gdy używał umiejętności z niewystarczającą liczbą FP
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty zaklęć i przedmiotów dodanych do broni prawej ręki pojawiały się podczas używania niektórych umiejętności broni lewą ręką.
- Naprawiono błąd, który powodował, że opis zużycia PR niektórych umiejętności broni różnił się od rzeczywistego kosztu PR
- Naprawiono błąd, który pozwalał „Rock Blasterowi” nie zużywać FP, gdy jest używany z kosturem w lewej ręce i brakiem broni w prawej ręce
- Naprawiono błąd, który powodował, że naładowana wersja „Rytuału Czarnego Płomienia” zużywała taką samą ilość wytrzymałości jak normalna wersja
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz otrzymywał mniej punktów regeneracji HP z zaklęć i przedmiotów innych niż „Flask of Crimson Tears” podczas aktywacji efektu „Wielkiej Runy Malenii”
- Naprawiono błąd, który powodował, że „Opaline Hardtear” nie zwiększał negacji obrażeń fizycznych
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi skakanie w powietrzu podczas jazdy w określonych warunkach
- Naprawiono błąd, który pozwalał na atak z wyskoku z użyciem broni kolosalnej, gdy był na koniu, aby trafić dwa razy z rzędu
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre znaki pojawiały się więcej niż raz w basenie przywołań
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekt ataku niektórych umiejętności broni utrzymywał się w określonych okolicznościach
- Naprawiono błąd, który czasami powodował znaczne problemy z wydajnością w „Ordina, Miasteczko Liturgiczne” w pewnych okolicznościach
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi podnoszenie upuszczonych run po śmierci w określonych okolicznościach
- Naprawiono błąd, który umożliwiał użytkownikom dotarcie do niektórych niedostępnych obszarów podczas gry wieloosobowej
- Naprawiono błąd, który powodował, że obszar gry wieloosobowej miał inną granicę niż oczekiwano
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy wrogowie mieli nieprawidłową grafikę i zachowanie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach odtwarzane były nieprawidłowe dźwięki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre obszary uniemożliwiały graczowi poruszanie się, co prowadziło do śmierci
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre miejsca na mapie miały niepoprawną grafikę i hitboxy.
- Naprawiono błąd w niektórych mapach, który umożliwiał użytkownikom dotarcie do nieoczekiwanych lokalizacji przy użyciu określonych procedur.
- Naprawiono błąd w wersji na PC, który powodował, że kliknięcie pojawiało się podczas zakładania Laski lub Świętej Pieczęci i włączania aktywnego systemu Windows.
- Inne ulepszenia wydajności i poprawki błędów.
Inny
- Dodano tekst „BŁĄD” do nieautoryzowanych przedmiotów
※W pliku aktualizacji 1.04 naprawiliśmy błąd, który umożliwiał graczom przekazywanie innym graczom nieautoryzowanych przedmiotów, których nie można zdobyć w grze
Po rozesłaniu tego pliku aktualizacji posiadanie i używanie tych nieautoryzowanych elementów będzie podlegać ostrzeżeniu lub karze po pewnym czasie.
Źródło