Nadeszła aktualizacja Endurance dla No Man’s Sky. Aktualizacja 3.94 całkowicie zmienia frachtowce i dodaje wiele funkcji, o które gracze No Man’s Sky błagali od lat. Ta aktualizacja dodaje dynamiczne załogi do frachtowców, nowe moduły rolnicze, pozwalające graczom na uprawę plonów na pokładzie ich okrętów oraz zewnętrzny budynek frachtowca. Nie tylko to, ale ta aktualizacja dodaje również nową Ekspedycję Polestar, która pozwala graczom zdobyć fajnego, świecącego zwierzaka meduzy i nie tylko. Oto wszystko, co nowe w aktualizacji No Man’s Sky 3.94.
Aktualizacja No Man’s Sky 3.94 Informacje o aktualizacji
Oto pełna lista notatek o łatach dzięki uprzejmości Witam Gry.
Stołeczne statki
- Hangary statków kapitałowych zostały zaktualizowane wizualnie, z dodatkowymi szczegółami, funkcjami, postaciami niezależnymi i efektami wizualnymi.
- Most frachtowca został odświeżony wizualnie dzięki nowemu oświetleniu, efektom wizualnym i detalom.
- Dodano teleporter zapewniający natychmiastowy dostęp między hangarem frachtowca a mostem.
- Obowiązkowy korytarz w bazach frachtowców został usunięty, co pozwala graczom w pełni dostosować układ bazy frachtowców.
- Wygląd zewnętrzny frachtowca został zaktualizowany o ulepszone tekstury i detale.
- Twój frachtowiec jest teraz wyświetlany w tunelu warp podczas przeskakiwania między systemami.
- Jakość oświetlenia i cieni w bazach frachtowców została znacznie poprawiona.
- Gracze mogą teraz przenieść się bezpośrednio z terminala zarządzania flotą do dowolnej fregaty. Dodano nowe terminale do fregat, aby umożliwić szybki powrót na mostek frachtowca.
- Na terminalach dowodzenia floty umieszczane są teraz znaczniki wymagające odprawy.
- Gracze mogą teraz teleportować się do swojej bazy frachtowca z dowolnego innego terminalu teleportacyjnego bazy lub stacji kosmicznej.
- Silniki statków kapitałowych można teraz dostosować za pomocą istniejącego interfejsu zmiany koloru frachtowca, dostępnego na mostku.
- Okręty główne można teraz zresetować do domyślnych kolorów.
- Ulepszono kamerę dostosowującą dla frachtowców dzięki lepszemu oświetleniu i szerszemu kątowi widzenia dla dużych statków.
- Zbudowane przez graczy bazy frachtowców są teraz dynamicznie zaludniane przez wyspecjalizowanych członków załogi, a także wynajętych pilotów eskadr i kapitanów fregat.
- Załoga frachtowca może teraz poruszać się po bazie.
- Załoga frachtowca okresowo wyświetla myśli związane z bieżącym zadaniem.
- Frachtowce niezależne od graczy są teraz wyposażone w wiele wcześniej istniejących baz.
- Freighters mają teraz ekwipunek Cargo Hold, który pozwala na przechowywanie jeszcze większej liczby przedmiotów.
- Nowa technologia, Singularity Engine, została dodana do frachtowców. To potężne wzmocnienie warp jest aktywowane przez rozmowę z kapitanem frachtowca i wyrzuca frachtowiec przez tunel czasoprzestrzenny.
- Jakość wizualna ikon technologii uratowanych frachtowców została znacznie poprawiona.
- Gracze mogą teraz wezwać swój frachtowiec, gdy silnik pulsacyjny jest aktywny.
- Poprawiono trajektorie lądowania i startu frachtowca, aby zapobiec przypadkowemu dokowaniu.
- Gracze nie są już blokowani przed przywoływaniem swojego frachtowca, jeśli inny gracz ma aktywny frachtowiec.
- Gracze mogą teraz zwolnić swój frachtowiec, aby odwiedzić bazę frachtowca innego członka grupy.
Elementy bazy frachtowca
- Budynek bazy frachtowców został całkowicie przebudowany. Gracze mają teraz dostęp do różnych gotowych modułów pomieszczeń (które mogą dalej dostosowywać).
- Pokoje są dostępne w różnych, wstępnie udekorowanych motywach, co pozwala graczom szybko zbudować zróżnicowaną wizualnie i wyróżniającą się bazę.
- Warianty pustego pomieszczenia są dostępne dla graczy, którzy chcą bardziej ręcznie dostosować swoją bazę frachtowców.
- Istniejące bazy frachtowców zostały zachowane, a starsze części frachtowców są w pełni kompatybilne z nowymi elementami.
- Nowe pomieszczenia frachtowca obejmują:
- Skaner Room, który pinguje wszystkie pobliskie planety i automatycznie je wykrywa.
- Pojedyncze i podwójne komory uprawowe, które pozwalają graczom sadzić bezpośrednio w samym pomieszczeniu. Komory uprawne mają możliwość masowego zbioru pobliskich roślin.
- Pokój Odżywiania, umożliwiający graczom dostęp do urządzeń kuchennych na pokładzie.
- Stellar Extractor, specjalistyczna jednostka produkcyjna, która wydobywa różnorodne zasoby z ośrodka międzygwiezdnego.
- Dodano dodatkowe pomieszczenia, aby powielić istniejącą podstawową funkcjonalność, ale w modułach wielkości pomieszczenia:
- Dedykowana sala Galactic Trade Terminal, umożliwiająca szybki dostęp do obiektów handlowych.
- Pokój teleportacyjny, umożliwiający graczom teleportację z frachtowca, a także powrót przez dowolny inny terminal teleportacyjny.
- Pokój modyfikujący wygląd, umożliwiający personalizację gracza.
- Pokój dowodzenia flotą do zarządzania wyprawami floty fregatami.
- Wszystkie terminale dla specjalistów bazowych, takich jak Nadzorca.
- Orbital Exocraft Materialiser, który umożliwia graczom przywołanie dowolnego egzokraftu, gdy ich frachtowiec znajduje się w systemie.
- Specjalistyczna duża hala rafinerii przemysłowej.
- Pomieszczenia magazynowe, z dostępem do składowanych materiałów.
- Gracze mogą teraz umieszczać zewnętrzne okna w swoich bazach frachtowców, co pozwala na wgląd w gwiazdy.
- Gracze mogą umieszczać wewnętrzne ściany z oknami, aby podzielić swoją bazę na estetyczne sekcje.
- Gracze mogą teraz umieszczać drzwi w swoich bazach frachtowców, zarówno między pomieszczeniami, jak i na zewnątrz frachtowca.
- W bazie frachtowca i wokół niej dostępne są teraz różne pomosty i zewnętrzne platformy widokowe.
- Korytarze frachtowe są teraz dostępne zarówno w wersji gładkiej, jak i przeszklonej.
- Korytarze frachtowca są teraz jedną dedykowaną częścią, która automatycznie wygina się lub dodaje dodatkowe drzwi, aby połączyć się z pobliskimi pokojami.
Organiczne statki i fregaty
- Gracze z flotą fregat mogą teraz otrzymywać plany Dream Aerial z udanej ekspedycji floty.
- Zbudowanie Dream Aerial zapewni graczom dostęp do nowej misji połączenia z organiczną fregatą. Ten żywy statek zostanie dostosowany zgodnie z wyborami gracza podczas tej misji.
- Gracze mogą nadal odkrywać dodatkowe organiczne fregaty, aby zapełnić swoją flotę.
- Fregaty organiczne występują w różnych proceduralnie generowanych kolorach i konfiguracjach macek.
- Gracze mogą karmić swoje organiczne fregaty różnymi gotowanymi produktami spożywczymi. Karmienie fregaty dostosuje jej nastrój i może spowodować, że wygeneruje ona nowe zdolności lub cechy.
- Wysłanie żywej fregaty na ekspedycję flotową ma szansę na wygenerowanie specjalnego, anomalnego wyniku zdarzenia.
- Wynikiem ekspedycji floty anomalnej są różne implanty organiczne dla żywych statków kosmicznych.
- Zmieniono ulepszenia żywych statków. Moduły broni generowane proceduralnie zadają teraz więcej obrażeń, a przeszczepione oczy mogą teraz wysysać energię z wrogich statków kosmicznych.
- Żywe statki mogą teraz ewoluować w osłonie neuronowej, dając im odporność na wrogie sondy ładunkowe.
- Żywe statki mogą teraz wyewoluować membranę chloroplastową, która automatycznie ładuje zespół neuronowy za pomocą światła słonecznego.
- Żywe statki mogą teraz wyewoluować mózg tunelu czasoprzestrzennego, który pozwala im wejrzeć w ekonomię i poziomy konfliktów nieodwiedzonych systemów na mapie galaktyki.
- Gracze mogą teraz zdobywać i używać worka tarła, aby dodać dodatkowe miejsca w ekwipunku do swoich żywych statków.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że ulepszenie żywego statku wybierało pasmo niższej jakości niż zamierzono.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał automatycznie generowanym proceduralnie ulepszeniom statku żywego wybranie strony ekwipunku statku kosmicznego po rozmieszczeniu.
Budynek bazowy
- Części podstawy, które automatycznie przełączają się między ukrytymi wariantami (takie jak wizualnie odrębne części górnej/środkowej/dolnej części ścian lub korytarz frachtowca, który automatycznie wygina się i dodaje drzwi, aby utworzyć połączenia) można teraz umieszczać ręcznie. Odpowiednie części są zaznaczone w menu budowy bazy i można je rozwinąć, aby wyświetlić wszystkie warianty.
- W trybie edycji istniejące wcześniej części można teraz zamienić na dowolną inną, która pasuje do warunków umieszczenia, co pozwala na szybką zmianę podstaw bez konieczności usuwania i zastępowania części.
- Gracze mogą teraz szybko przełączać się między trybem umieszczania i wyboru, nawet jeśli żadna część nie została wcześniej wybrana z listy części.
- Szybkie cykle części w trybie umieszczania wyświetlają teraz nazwę nowo wybranej części.
- Szereg komunikatów o błędach budowania bazy zostało zredagowanych dla jasności.
- Wiele elementów dekoracyjnych, których wcześniej nie można było zbudować na frachtowcu, jest teraz dostępnych w menu budowy.
- Moduły ByteBeat można teraz budować na pokładach frachtowców.
- Teleporty krótkiego zasięgu można teraz budować w bazie frachtowca.
- Światła na pokładzie frachtowców automatycznie otrzymują teraz moc.
- Usunięcie bazowej części frachtowca teraz dokładniej sprawdza nawigację gracza, naprawiając szereg przypadków, w których gracze mogli przypadkowo wpaść w przestrzeń podczas usuwania części.
- Baza frachtowca ma teraz dolny poziom, po którym można chodzić, co daje graczom, którzy celowo wyrzucili plecak odrzutowy ze swojej bazy, na bezpieczne odzyskanie.
- Gracze mogą teraz przełączać sprawdzanie przyciągania i kolizji podczas umieszczania dekoracji w bazie frachtowca, co zapewnia większą swobodę i elastyczność w budowie.
- Na frachtowcu hologram podglądu jest teraz widoczny za innymi obiektami, co pozwala graczom łatwiej podejrzeć położenie nowych pomieszczeń i korytarzy.
- Naprawiono szereg usterek wizualnych z hologramem podglądu.
- Naprawiono szereg problemów wizualnych i usterek związanych z okablowaniem.
- Obiekty, które zostały przeniesione lub usunięte, teraz czyszczą dołączone przewody.
- Kontenery magazynu wyświetlają teraz swoją niestandardową nazwę (jeśli dotyczy) w menu budowania.
- Generatory biopaliwa dostarczają teraz moc przez znacznie dłuższy czas.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe zasilanie części lampy sufitowej.
- Archaic Habitation Heater teraz faktycznie zapewnia ochronę przed ekstremalnym zimnem.
Ulepszenia wizualne i atmosfera kosmiczna
- System dekoracji planetarnych został znacznie zoptymalizowany i ulepszony, umożliwiając rysowanie rekwizytów, roślinności, skał i innych obiektów zarówno ze znacznie większych odległości, jak i w wyższej jakości.
- Obiekty planetarne, takie jak drzewa i skały, są teraz widoczne z niskiej orbity.
- Gracze mogą teraz napotkać burze i inne miejsca…