Jeśli jesteś fanem kolorowych i wciągających Spluton 3z przyjemnością dowiesz się, że a nowa łatka został wdrożony dla graczy. Powinieneś upewnić się, że jesteś gotowy do nałożenia tuszu na rozpryskujące się pole tak szybko, jak to możliwe, a te Opis zmian pomoże ci dowiedzieć się wszystkiego, co zostało naprawione i dodane do gry.
Bez względu na to, czy jesteś dzieckiem, czy kałamarnicą, będziesz chciał się dowiedzieć co te informacje o łatkach zawierać. To długa lista zmian i dodatków, więc złap sobie przekąskę i przygotuj się, aby się przekonać co nowego w Splatoon 3!
Informacje o aktualizacji Splatoon 3 w wersji 1.2.0
Podczas gdy Spluton 3 zebrał dużo pozytywnego szumu od czasu jego wydania wciąż jest kilka rzeczy, którymi gracze chcieliby się zająć. Czy twój najmniej ulubiony problem z grą został wreszcie naprawiony w tej łatce, czy też będziesz miotał się po betonie?
Zmiany i ulepszenia funkcji
Zmiany w amiibo
- Dodano obsługę amiibo Inkling (żółty), Octoling (niebieski) i Smallfry.
Zmiany w komunikacji
- Poprawiono transfer danych między graczami.
- Dane będą przesyłane średnio o 0,05 sekundy szybciej niż wcześniej.
- Użytkownicy mogą spodziewać się skrócenia czasu, jaki zajmuje graczowi, który otrzymuje rozdanie
obrażenia od pokonania, czas potrzebny od dotknięcia Złotego Jajka do
faktycznie podnosząc go i inne podobne działania. - Te ulepszenia nie mogą w pełni zrekompensować powolnego lub zawodnego internetu
połączenie.
Zmiany w grze wieloosobowej
- Zmieniono specyfikacje niektórych broni pomocniczych.
Zmiana podbroni:
- Musująca Bomba – Wydłużono czas potrzebny do rozpoczęcia regeneracji atramentu po użyciu Musującej Bomby o około 0,25 sekundy
Zmieniono punkty wymagane do niektórych specjalnych broni.
- Flingza Roller – zwiększono do 210 z 200
- Sloshing Machine – Zwiększono do 210 z 200
- REEF-LUX 450 – Zwiększono do 210 z 200
Zmiany w Splatfest
- Zrobiono tak, że gdy gracze z każdej drużyny pojawiają się podczas bitew Open i Pro Splatfest,
Wyświetlana jest również przynależność każdej drużyny, dzięki czemu łatwo zorientujesz się, w której drużynie Splatfest są. - Umożliwiono zgłaszanie „Świeży!” ręcznie rysowane obrazy, które pojawiają się na niebie nad Splatsville
podczas Splatfest.
Inne zmiany
- Informacje, takie jak nazwa bieżącego trybu i postępy w wyzwaniu, będą teraz
wyświetlany podczas otwierania menu lobby podczas dobierania graczy w lobby lub Grizzco.
- Grając w pojedynkę, od razu po wybraniu opcji „Nie zatrzymuj się” lub „Zmień bieg, a potem ruszaj!” ten
Gracz może teraz użyć przycisku – w lobby lub Grizzco, aby anulować dobieranie graczy, w zależności od
wybrany tryb gry.
- W lobby lub Grizzco, gdy gracz może wybrać „OK!” lub „Tak”, gdy dołączasz do znajomego, a
Efekt dźwiękowy będzie teraz odtwarzany, a kontroler wibruje, aby powiadomić gracza.
- Poprawiono wydajność matchmakingu dla bitew o anarchię (otwartych), bitew o anarchię (seria),
Bitwy Splatfest (otwarte) i Tricolor Attack. - Te zmiany oznaczają, że para graczy dołącza do bitwy anarchii (otwartej) lub Splatfest
Bitwa (otwarta) może spodziewać się krótszego czasu oczekiwania.
- Podczas czytania amiibo z najświeższym dopasowaniem zapisanym na ekranie wyposażenia, pojawi się teraz
wykrzyknik, w którym w prawym dolnym rogu ekranu wyświetlany jest napis „Freshest Fit”.
Ta aktualizacja skupia się na dostosowaniu niektórych broni, ulepszeniu kilku funkcji i naprawieniu błędów, które:
odnoszą się do bitew.
Wprowadziliśmy kilka poprawek, aby do pewnego stopnia ograniczyć styl gry, w którym
gracz pozostaje z dala od akcji i nieustannie używa broni podrzędnej lub broni specjalnej. Ten
łatka traktuje priorytetowo poprawki błędów, a inne modyfikacje broni będą kontynuowane w następnej aktualizacji.
Ponadto zmniejszyliśmy czas potrzebny na dobieranie graczy w niektórych trybach, skróciliśmy bitwę
opóźnienia i wprowadzono drobne usprawnienia w lobby i nie tylko.
Następna aktualizacja skupi się na nowych funkcjach sezonu rozpoczynającego się w grudniu, balansie broni
zmiany i zmiany w trybie Splatfest Tricolor Attack. Planuje się, że zostanie wydany pod koniec
aktualnego sezonu.
Poprawki błędów
Poprawki do sterowania odtwarzaczem
- Naprawiono problem, w którym nie można było odtworzyć ruchów innego gracza
płynnie ze względu na ukształtowanie terenu, proces ich natychmiastowego przenoszenia nie przebiegałby, powodując
pozostawać w przemieszczonej pozycji przez długi czas. - Naprawiono problem polegający na tym, że Super skoki do odległej lokalizacji i atakowanie tuż przed lądowaniem
spowodowałoby, że strzały uciekłyby dalej niż zamierzano. - Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność ekwipunku Ink Saver (główna) nie była aktywowana podczas używania
pędzle i przytrzymując ZR do atramentu podczas ruchu. - Naprawiono błąd, który ułatwiał przerwanie ataku gracza i powrót do pływania
forma, gdy wielokrotnie naciskasz ZR, aby zaatakować, trzymając ZL podczas używania pędzli lub slosherów. - Zmieniono pozę gracza, który atakuje zaraz po Squid Surge lub Squid Roll od
ścianę, mając ładowarkę lub podłużnicę wyposażoną w taki sposób, aby kierunek, w którym są zwrócone, a
Kierunki, w których pocisk faktycznie leci, nie są tak różne. - Naprawiono problem polegający na tym, że podczas celowania ładowarki z dołączoną lunetą, gdy była ona przyciśnięta do
przeszkody, przeszkody stałyby się przejrzyste w niektórych przypadkach, kiedy nie powinny. - Naprawiono problem z slosherami, przez który efekt dźwiękowy użycia broni nie był odtwarzany poprawnie;
podczas ataku natychmiast po „Low ink!” jest pokazane. - Naprawiono problem z Bloblobberem, który powodował, że niektóre plamy nie były lobbowane po użyciu
podczas zanurzenia i celowania w górę. - Naprawiono problem z rozpryskiwaniem się kulki podczas strzelania z dużej odległości, gdzie zmiana
szybkość wypalanego atramentu była większa niż zamierzona. - Naprawiono błąd, który powodował wielokrotne strzelanie Glooga Dualies i Dodge Rolling, gdy obrażenia były niskie
strzały padłyby w momencie drugiego slajdu. - Naprawiono problem z Tenta Brella, gdzie wykrywanie trafień wystrzelonej parasolki było dalej
naprzód niż zamierzano, zbliżając go do pozycji, jaką zajmował w Splatoon 2. - Naprawiono problem z splatanas, w którym szerokość tuszu była większa niż zamierzona w zależności od
na liczbę huśtawek. - Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre wejścia sterujące za pomocą stempla Splatana powodowały poziome
ukośniki mają być powtarzane szybciej niż zamierzano. - Naprawiono problem z poruszaniem się na duże odległości za pomocą Zipcaster, gdy niektóre dane wejściowe mogły na to pozwolić
gracz może używać swojej głównej broni nawet podczas ruchu.
Poprawki do gry wieloosobowej
- Naprawiono błąd, który powodował, że farbowanie niektórych terenów za pomocą bomby lub eksplozji Zaklinacza Deszczu powodowało:
przyznać więcej punktów niż zamierzano. - Naprawiono błąd, w wyniku którego malowanie ścian niektórych obiektów na scenie ładowało specjalny wskaźnik.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre obiekty na scenie nie były nakładane na obszar z tuszem w Turf
Bitwy wojenne. - Naprawiono błąd, który powodował, że strzały z blasterów powodowały taką samą falę uderzeniową jak eksplozja w powietrzu
podczas uderzania w Tacticoler lub Ultra Stamp. - Naprawiono problem polegający na tym, że wałki malowały powierzchnie, których nie dotykały podczas toczenia w sposób, który:
przypina się do określonego terenu. - Naprawiono błąd, który powodował, że spirala Sloshing Machine zadawała obrażenia po trafieniu w
przeciwnik po drugiej stronie cienkiego terenu, mimo że był ukryty za terenem. - Naprawiono błąd, który powodował, że spirala Sloshing Machine zadawała obrażenia po trafieniu w
przeciwnik znajduje się w obszarze próżni Ink Vac, mimo że przeciwnik znajduje się całkowicie w obszarze. - Naprawiono błąd, który powodował, że bomba pozostawała na swoim miejscu po uderzeniu w brella w chwili, gdy
zamyka się, niezależnie od obrażeń zadawanych parasolowi. - Naprawiono problem polegający na używaniu splatany w bliskim kontakcie z wieżą kontroli wieży
spowoduje, że atrament zniknie po uderzeniu w wieżę. - Naprawiono błąd, przez który bomby wybuchowe znikały bez aktywacji po trafieniu w określone
teren. - Naprawiono błąd powodujący znikanie czujnika punktu lub toksycznej mgły bez aktywacji, gdy
uderzenie w określony teren lub Ultra Stamp. - Naprawiono błąd, który powodował, że Splash Wall natychmiast znikał, jeśli został umieszczony w określonym miejscu.
- Naprawiono błąd na niektórych etapach, w którym wybuch bomby Booyah nie powodował prawidłowego zafarbowania ziemi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Ultra Stamp nie blokował fal wybuchowych bomb wroga.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Ultra Stamp nie blokował w pełni naładowanych strzałów z ładowarki.
- Naprawiono problem z powtarzającym się atakiem stemplowania Ultra Stamp, w którym pojawiały się chwile
w których bezpośrednie ataki nie mogły zadać obrażeń przeciwnikowi. - Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne powtarzanie ataków stemplowania Ultra Stemplami
tuszowanie ziemi. - Naprawiono błąd, który pozwalał powtarzającemu się atakowi stemplowania Ultra Stamp zadawać obrażenia
wrogowie po drugiej stronie cienkich ścian. - Naprawiono błąd, który powodował, że wirujący w powietrzu atak Ultra Stampa nie mógł zadać obrażeń
przeciwnicy na ziemi. - Naprawiono błąd, który pozwalał wirującemu atakowi Ultra Stamp w powietrzu zadawać obrażenia wrogom
po drugiej stronie cienkich ścianek. - Naprawiono błąd, który powodował, że uderzenie w teren w momencie rzucenia Ultrapieczęci powodowało
wybuch w innym miejscu niż to, w które uderzył. - Naprawiono błąd, który powodował, że atak rzutu Ultra Stempelem był wycelowany w przeciwnika na żelazie
krata zadaje bezpośrednie obrażenia, nawet jeśli uderza od tyłu. - Naprawiono błąd, przez który trafienie Trizooką wroga po drugiej stronie cienkiej ściany powodowało:
zadawać im obrażenia, nawet jeśli były ukryte za terenem. - Naprawiono problem z Killer Wail 5.1, który powodował, że megafon celował w namierzonego przeciwnika
który został splatany podczas aktywnego okresu, poruszał się. - Naprawiono problem z Łamaczami fal, który powodował, że jego fale nie były widoczne po umieszczeniu w
lokalizacja z różnicą wysokości, nawet w obszarze oddziaływania. - Naprawiono błąd powodujący, że Wave Breaker nie aktywował się po umieszczeniu na terenie w
pod pewnym kątem, a nie łapanie i spadanie. - Naprawiono błąd, który powodował, że umieszczenie łamacza fal nachodzącego na Splash Wall przeciwnika powodowało:
powodują, że Wave Breaker znika z ekranu przeciwnika. - Naprawiono błąd, który powodował aktywację Taktykoolera w…