Xenophage to jeden z wielu karabinów maszynowych, z którymi się spotkasz Przeznaczenie 2. Ale czym różni się od innych karabinów maszynowych w grze?
Przede wszystkim jest to broń egzotyczna. Po drugie, jest to jeden z najlepszych karabinów maszynowych, jakie spotkasz w grze. Dzięki wrodzonemu atutowi tej broni, ta broń strzela wybuchowymi pociskami. To sprawia, że broń jest bardzo dobrym wyborem, zwłaszcza jeśli grasz w aktywności takie jak Gambit. To po prostu fajna broń podczas faz DPS. Ale jak to zdobyć?
Gdzie znaleźć ksenofaga w Destiny 2?
Prawdę mówiąc, Xenophage jest zamknięty za skomplikowaną linią zadań w grze. Co więcej, aby zdobyć ten przedmiot egzotyczny, będziesz musiał również ukończyć lochy Pit of Heresy, ale do tego dojdziemy później. Zadanie związane z tym Egzotykiem jest znane jako Wyjście i składa się z czterech naprawdę rozbudowanych etapów. Oto jak zdobyć tę egzotyczną broń w Destiny 2.
Krok 1 – Podróż
To pierwszy krok zadania. Aby to zrobić, będziesz musiał wylądować w strefie Przystani Smutku, a następnie przedostać się do Szkarłatnej Twierdzy. Po wejściu do Szkarłatnej Twierdzy skręć w lewo od świecącego kryształu pośrodku. Idź cały czas prosto, aż dojdziesz do dziury w ścianie po prawej stronie. Wejdź przez ten otwór, a następnie idź cały czas prosto, aż dostrzeżesz górną część Piramidy na Księżycu.
W tylnej części tego pomieszczenia znajdują się cztery filary. Będziesz musiał je podpalać w określonej kolejności, która przedstawia się następująco: Przód prawy, tył lewy, przód lewy, tył prawy. Pamiętaj, że sekwencja ta działa, gdy patrzysz na wejście do tego pomieszczenia. Jeśli poprawnie wprowadziłeś sekwencję, powinna wyskoczyć skrzynia, dając ci dostęp do linii zadań Xenophage w Destiny 2.
Krok 2 – Wyjdź z ciemności
To zadanie będzie wymagało zanurzenia płonącej kuli w sześciu talerzach. Gdy podniesiesz przedmiotową kulę, staniesz w płomieniach, ale to ci nie zaszkodzi. Zauważysz również, że w lewym dolnym rogu ekranu pojawia się minutnik. Jeśli skończy się czas, będziesz musiał rozpocząć ten krok od nowa. Jeśli przerwiesz sekwencję, będziesz musiał zacząć od nowa.
Aby rozpocząć to zadanie, musisz dotrzeć do Anchor of Light. Przechodząc przez nią natkniesz się na wieżę radiową. Stojąc twarzą do tej wieży, zobaczysz po lewej stronie małe pomieszczenie, które jest połączone z samą wieżą. Kula, którą musisz podnieść, znajduje się w samym pomieszczeniu. Po podniesieniu kuli znajdującej się w pomieszczeniu rozpocznie się poszukiwanie talerzy.
- Pierwsza płyta znajduje się w pomieszczeniu z samą kulą.
- Po drugą płytkę wyjdź z pokoju i skręć w prawo. Idź dalej do okrągłej konstrukcji przed tobą. Zbliżając się do polany skręć w lewo. Powinna tu być przechylona wieża radiowa. Druga płyta znajduje się na platformie pod tą wieżą.
- Zawróć i skieruj się w stronę pierwszej wieży radiowej. Po lewej stronie powinno być małe pomieszczenie, w którym znajduje się czwarta płyta.
- Wyjdź z tego pomieszczenia i zacznij wspinać się na wieżę. W kierunku tyłu wieży znajdziesz czwartą płytę na szczycie jednej z belek.
- Bezpośrednio naprzeciwko tej wieży powinna znajdować się podwyższona platforma. Piąta płyta jest na tej platformie.
- Ostatnia płyta znajduje się na szczycie okrągłego budynku w okolicy.
- Gdy uda ci się oświetlić wszystkie płyty, powinien pojawić się punkt nawigacyjny, który prowadzi do ostatniej płyty. Podążaj tym punktem nawigacyjnym i zanurz kulę, aby ukończyć ten etap wyzwania.
Krok 3 – Znajdź fragmenty ścieżki
W tym kroku będziesz musiał ukończyć wszystkie cztery utracone sektory na Księżycu. Po ukończeniu utraconego sektora na Księżycu natkniesz się na ścianę wypełnioną runami Roju na trasie wyjścia z tych utraconych sektorów. Głównym celem jest dopasowanie run na siatce z runami nad siatką.
Ponieważ jest to siatka 3 × 3, łatwo jest założyć, że siatka jest klawiaturą, przy czym runa w lewym górnym rogu ma przypisaną liczbę „1”, a runa w prawym dolnym rogu ma numer „9” . Mając to na uwadze, oto rozwiązania wszystkich czterech zagadek utraconych sektorów w grze Destiny 2.
- Logistyka K1: 1 – 7 – 6 – 5
- K1 Objawienie: 6 – 4 – 5 – 5 – 4 – 8 – 5 – 2
- Kwatery załogi K1: 3 – 4 – 5 – 8 – 9 – 9 – 8 – 8
- K1 Komunia: 7 – 9 – 2 – 2
Krok 4 – Dół herezji
Aby wykonać ostatni krok, musisz udać się do lochu Pit of Heresy. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do tego lochu, oznacza to, że nie ukończyłeś serii zadań The Deepening Wake w Destiny 2. Ukończ to zadanie, a następnie wróć do tego lochu. Istnieją trzy podstawowe kroki, które musisz wykonać. Kroki te są następujące:
- Pierwszy krok znajduje się zaraz po pierwszym starciu z runami i minibossami Hive. Kiedy dojdziesz do pokoju wypełnionego drzwiami, w lewym górnym rogu powinny znajdować się drzwi bez wiszącej nad nimi runy. Wejdź do tego pomieszczenia i aktywuj znajdującą się w nim runę.
- W następnym kroku będziesz musiał udać się do pokoju z Hive Ogr. Natkniesz się na ten krok tuż przed spotkaniem z Hive Totem. Gdy wejdziesz do tego pokoju, zauważysz, że są tam dwa korytarze.
- Skieruj się do lewego korytarza i zeskocz na półkę na klifie. Znajdziesz tabliczkę, na której widnieją jakieś bazgroły. Aktywuj płytę, a zauważysz, że przed tobą wznoszą się platformy. Na ostatniej platformie natkniesz się na Kulę.
- Wybierz tę Kulę i udaj się do prawego korytarza. Tutaj będziesz musiał zapalić dwie tablice obok czerwonych drzwi. Przechodząc z lewego do prawego korytarza, będziesz musiał unikać przebywających w pomieszczeniu Ogrów. Jeśli cię zauważą, jesteś skończony.
- Po zapaleniu talerzy obok czerwonych drzwi wejdź do środka i przygotuj się na spotkanie z Volmarem, Kuszonym Zabitym.
- Walka z Volmarem jest nieco skomplikowana. Zanim udasz się do pokoju szefa, wejdziesz do pokoju z czterema kulami reprezentującymi trzy lekkie podklasy i jedną neutralną kulę.
- Podczas walki z bossem otrzymasz niewielkie osłabienie. W zależności od otrzymanego osłabienia będziesz musiał podnieść odpowiednią kulę i umieścić ją w określonej lokalizacji. Oto, jak nazywają się debuffy, odpowiadające im kule i miejsce, w którym należy je zdeponować:
- Strach Otchłani (Kula Pustki): najwyższy poziom, tylny lewy róg
- Neutralny Strach (Kula Kinetyczna): najwyższy poziom, przedni prawy róg
- Grzmiący Strach (Kula Arc): dolny poziom, przedni lewy róg
- Ognisty Strach (Słoneczna Kula): dolny poziom, tylny prawy róg
- Gdy umieścisz kulę na właściwej płycie, zmienisz debuff w Zemstę odpowiadającą kuli, którą właśnie zdeponowałeś.
- To wzmocnienie Vengeance trwa 25 sekund i podczas tych 25 sekund będziesz mógł zadawać bossowi obrażenia odpowiadające rodzajowi twojego wzmocnienia.
- Po pokonaniu tego bossa możesz albo ukończyć loch, albo wrócić do Eris Morn i zebrać nowiutkie Ksenofag karabin maszynowy w Destiny 2.
Ta egzotyczna misja jest niezwykle rozbudowana i nieco skomplikowana. Jeśli podobała ci się ta misja, pokochasz też serię zadań Ukryty kształt. Jednak zanim przejdziesz do zadania, powinno to być twoje pierwsze ulepszenie infiltratora w Destiny 2.
Przeznaczenie 2 jest już dostępna na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X|S.
– Ten artykuł został zaktualizowany 30 grudnia 2022 r