Łatka 1.07 do Elden Ring prawdopodobnie ustanowi podwaliny pod zdolność gry do tworzenia różnych doświadczeń dla jej oddzielnych odbiorców. Elden Ring ma wspólny trend z serią Souls i Bloodborne, ponieważ liczba aktywnych graczy online jest podtrzymywana przez graczy, którzy angażują się w tryb współpracy lub PvP, które gra ma do zaoferowania. W szczególności PvP doprowadziło do walki z hotspotami przed bramami głównych bossów fabularnych, gdzie ludzie toczą walki i testują nowe buildy, co prowadzi do regularnych poprawek balansu. W rezultacie łatka 1.07 ma na celu zróżnicowanie doświadczeń graczy PvP i PvE.
Znaczące zmiany w patchu 1.07 do Elden Ring
Mówiąc najprościej, gra będzie oddziel skalowanie obrażeń o broni, umiejętnościach, zaklęciach i zaklęciach dla PvP i PvE od patcha 1.07. Dzięki temu gracze korzystający z tej samej konfiguracji będą mieli różne poziomy mocy w zależności od tego, czy walczą z innym wrogim graczem, czy też walczą z bossem samodzielnie lub ze znajomym. Ta funkcja prawdopodobnie pozwoli programistom na modyfikowanie parametrów bez utrudniania graczom radzenia sobie z trudnymi bitwami z bossami przy użyciu dostosowanych lub obezwładnionych konfiguracji w grze jednoosobowej lub kooperacyjnej.
Prawdopodobnie powinno to być ogólnie korzystną zmianą, ponieważ będzie to zróżnicować poziom trudności gracza/SI dla doświadczonych weteranów aktywnych w Elden Ring i utrzymuj stały poziom trudności dla nowych i powracających graczy, którzy mogli mieć problemy w wyniku licznych poprawek balansu, które utrzymały równowagę mocy w sferze PvP, potencjalnym kosztem sera PvE i anulowania istniejącego bossa strategie walki.
Inne interesujące zmiany, które odnoszą się do ogólnego środowiska, obejmują wzmocnienia do kolosalnych prędkości ataku broni podczas nerfowania przykucania i przewracania ataków przywracających. Towarzyszy temu ogólny wzrost wartości równowagi, jaką zapewnia graczom większość elementów zbroi, co może nie prowadzić do hiper zbroi, ale pomaga zapewnić większa wartość do ciężkich zestawów zbroi które istnieją w grze.
Warto zauważyć, że większość zaklęć i zaklęć widoczne na liście balansu są widoczne wzmocnienia, a tylko kilka wybranych otrzymuje zmiany lub osłabienia. To samo można powiedzieć o Skill Skills i Ashes of War.
Miejmy nadzieję, że te zmiany doprowadzą do większej różnorodności budowania dla graczy PvE i PvP i mniej sporów społecznościowych dotyczących sposobu, w jaki należy zbalansować grę i czy gra powinna zadowolić graczy pojedynkujących się, czy entuzjastów RPG.
Gracze powinni sprawdzić oficjalne informacje o łatkach szczegółowe zestawienie wprowadzonych zmian.
Pierścień Eldenów jest już dostępny na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S i PC.