Spis treści[Hide][Show]
W interaktywnym horrorze Supermassive jest wiele osiągnięć Kamieniołom które wymagają, aby określone wydarzenia miały miejsce w fabule gry. Jeden z nich jest Nikt nie jest głupigdzie możesz nakłonić Jacoba do boleśnie niezręcznej spowiedzi przed Emmą.
Jednak jest to trudniejsze, niż mogłoby się wydawać, zwłaszcza że istnieje duża szansa, że jedno lub oboje mogą zginąć. Oto jak zaprojektować długo spóźnioną, szczerą rozmowę między Jacobem i Emmą.
Stary, ona zdecydowanie nie jest w tobie Ale już: Jak odblokować Nobody’s Fool
Jak każda inna dyskusja na temat wydarzeń w środkowej i późnej fazie gry w Kamieniołom, to będzie się wiązać dużo większych spoilerów, jak również jak rozwiązać zagadkę z bezpiecznikami z rozdziału 8.
Prawdopodobnie nie będziesz miał szczęścia w biegu w Nobody’s Fool. Jacoba naprawdę łatwo jest zginąć podczas ślepej podróży przez grę, a co ważniejsze, musisz ustawić określony zestaw okoliczności, który nie jest całkowicie intuicyjny.
W grze takiej jak Kamieniołomjednak ważne jest, aby dodać to zastrzeżenie: to jest jeden sposób na zrobienie tego, który zadziałał dla mnie. Mogą być inne metody, aby to zrobić, ale w ten sposób udało mi się to zrobić z wczesną prasową kopią gry.
Mając to na uwadze, twoim celem zorganizowania ucieczki z wyspy jest to, aby Jacob i Emma przetrwali do rozdziału 10. Emma musi zostać ugryziona i zarażona przez Maxa podczas jej ucieczki z wyspy w rozdziale 4, podczas gdy Jacob musi całkowicie uniknąć infekcji.
Jest możliwe, aby zdobyć Nobody’s Fool w biegu bez śmierci, ale może to być trudne. Część realizacji tej sekwencji wydarzeń oznacza, że spotkasz się z jednym z Kamieniołomtrudniejsze sceny walki, w których porażka oznacza śmierć postaci. Jeśli próbujesz też utrzymać wszystkich przy życiu, przed tym momentem możesz włączyć automatyczne celowanie w ustawieniach ułatwień dostępu.
Co zrobić z Jakubem
Pierwsza sztuczka z Jacobem polega na tym, aby przeżył grę, ponieważ jest prawdopodobnie najłatwiejszym doradcą do zabicia na ślepo.
Drugim jest upewnienie się, że przejdzie przez sekwencję pościgu w rozdziale 6 bez zarażenia się. Wydaje się to być praktycznie gwarantowane, jeśli: niech Bobby wyleje krew na Jakuba w rozdziale 3, pozwalając na przerwanie czasu „rzucania brudu”. Jeśli jest „zakrwawiony”, możesz posunąć się tak daleko, że celowo spaprasz wyzwanie ukrywania się, ponieważ Jacob w Rozdziale 6, a wilkołak po prostu pozwoli mu odejść.
Jeśli uda ci się doprowadzić Jacoba do punktu, w którym Hackettowie wrzucą go do klatki, będzie to ostatnia poważna przeszkoda do pokonania: naprawdę nieznośna układanka z bezpiecznikami. Jeśli zostawisz Jacoba samego lub nie otworzysz drzwi do klatki, jego śmierć jest gwarantowana; Laura zawsze zniszczy skrzynkę z bezpiecznikami w rozdziale 9, co zawsze spowoduje, że Jacob zostanie poturbowany.
Aby uratować Jacoba, wybierz uwolnienie go i nigdy nie wybieraj opcji „porzucenia”. Masz trzy próby wprowadzenia dwóch kombinacji, które otworzą klatkę Jacoba.
Rzucanie łamaczy #1 i #2 otworzy pierwsze drzwi, a łamacze #2 i #3 otworzą drugie. Rzucanie wyłączników #3 i #4, odwrotnie, otworzy inny drzwi w pokoju i wcześniej zakończ sekwencję.
Gdy wyjdzie, Ryan wyśle Jacoba, aby sam znalazł drogę powrotną przez kopalnie. Nie zobaczysz Jacoba ponownie aż do rozdziału 10, kiedy zobaczysz krótką scenę z nim w lesie przy leśniczówce. Jeśli nic więcej się nie dzieje, zostanie tutaj sam.
Co zrobić z Emmą
W trakcie gry Emma ma dwie możliwości zarażenia się likantropią. Pierwszym z nich jest dokonanie pewnego zestawu wyborów, gdy ucieka przed Maxem w domku na drzewie w rozdziale 4; po drugie, żeby nie mieć przy sobie fajerwerków, kiedy próbuje dostać się do leśniczówki w rozdziale 6.
Pierwsza tutaj jest ta, która ma znaczenie, ale jest też mniej oczywista z tych dwóch. Jeśli Max jest tym, który zaraził Emmę, możesz ją wyleczyć, strzelając do Chrisa jako Ryana w rozdziale 9. Jeśli jest zarażona w rozdziale 6, to ze względu na sposób działania klątwy nadal będzie wilkołakiem po śmierci Chrisa i ciebie nie będzie mógł zdobyć Nobody’s Fool.
Aby zarazić Emmę w rozdziale 4, nie zapomnij: weź fajerwerki w rozdziale 2. Kiedy dotrze do domku na drzewie w rozdziale 4, doprowadź ją bezpiecznie do końca rozdziału, kiedy spróbuje zwinąć linę z dachu domku na drzewie.
Na początku idź powoli (powyżej), a następnie weź „Przyspieszenie?” przerwać. Następnie zwiń linę i skocz po nią. Jeśli przejdziesz kolejne QTE, Emma ucieknie na drugą stronę jeziora, ale wilkołak dostanie na nią huśtawkę.
Będziesz wiedział, że udało ci się aktywować tę gałąź fabuły, jeśli, gdy Emma i Jacob spotkają się później nad jeziorem w rozdziale 6, wspomina, że wilkołak ją ugryzł.
Później, przy ognisku, nie zapomnij weź pozostałe fajerwerki i zapałki z okolic ogniska.
W zależności od twoich wyborów w drodze do chaty możesz użyć tego fajerwerku jako odwrócenia uwagi lub broni, i tak czy inaczej Emma zaszyje się w minivanie.
W rozdziale ósmym wilczyca Emma wyskoczy z furgonetki. To, co robi po tym punkcie, jest nieistotne, jeśli chodzi o Nobody’s Fool, ale trudno ją powstrzymać, zanim kogoś zabije. Jeśli starasz się utrzymać jak najwięcej postaci przy życiu, warto o tym pamiętać.
Następnie, w rozdziale 9, każ Ryanowi zastrzelić i zabić Chrisa. Ponieważ Chris ugryzł Maxa, a Max ugryzł Emmę, wyleczy to likantropię Emmy.
Teraz, zamiast być sam w lesie w rozdziale 10, będzie mógł spotkać zakrwawioną Emmę na szczerą rozmowę.
Twoim celem w tej scenie jest, aby Jacob powiedział Emmie, że sabotował furgonetkę, organizując w ten sposób większość wydarzeń w grze. W moim biegu zaoferowano mi dwie możliwości: sarkastyczny/szczery i gorzki/skruszony.
Wybranie Uczciwego, a następnie Skruszonego skłoniło Jacoba do przyznania się i odblokowało osiągnięcie. Podczas kolejnego testu udało mi się również wydobyć od niego zeznanie z Sarcastic, a następnie Gorzkim, ale doprowadziło to do bardzo inna ogólna rozmowa. Wybierz to, co wolisz, a powinno wystarczyć, aby odblokować osiągnięcie.