Do tego momentu droga była długa, ale w końcu jesteśmy u progu kampania kooperacyjna w Halo Infinite. W najnowszym poście do Aureola Platforma Waypoint ujawnia najnowsze plany 343 Industries dotyczące słabnącego tytułu – zaczynając od wersji beta, która ma prawie dwutygodniową zapowiedź rozpoczynającą się 11 lipca i kończącą się 22 lipca.
Mówiąc o wersji beta, główny światowy projektant John Mulkey powiedział: „Naszym celem było „umożliwienie wszystkim wspólnego rozgrywania swoich kampanii”. Oznaczało to, że wszystkie postępy poczynione w grze, niezależnie od tego, czy są w grze solo, czy w trybie współpracy, zostaną zachowane. Mógłbym grać w kampanię solo, wskoczyć do sesji kooperacyjnej na kilka godzin, a następnie wrócić do gry solo, a wszystkie postępy misji, zdobyte przedmioty kolekcjonerskie, znalezione wyposażenie, zdobyte osiągnięcia i ulepszenia dokonane w obu sesjach byłyby nienaruszone. ”
Jeden ważny cytat Mulkeya mierzy się z wiadomością dotyczącą innego nadchodzącego, ekskluzywnego wydania pierwszej strony, Bethesdy i Arkane’s Redfall: „Minęły czasy grania w cudzą grę bez żadnych postępów”. aktualne słowo z Arkane.
Główny kierownik inżynierii oprogramowania, Isaac Bender, dodał do oświadczenia Mulkeya: „Oznacza to, że wszelkie odblokowania, które znajdziesz w trybie współpracy, zostaną zachowane w trybie dla jednego gracza. Tak więc, jeśli naprawdę trudno ci zebrać Czaszkę, możesz wziąć udział w grze z przyjacielem, a jeśli zbierze ją podczas tej sesji, też ją dostaniesz.
Jeśli chcesz wziąć udział w nadchodzącej wersji beta, pamiętaj, że musisz zarejestrować się w Aureola Program Insider, a wszelkie postępy poczynione podczas wersji beta nie zostaną przeniesione do ostatecznej wersji, gdy ostateczna aktualizacja zostanie opublikowana. W poprzednich postach Waypoint 343 ujawniło, że zamierza mieć zarówno tryb współpracy w kampanii, jak i opcję powtórki misji, która będzie dostępna do końca sierpnia.
Źródło