Ubisoft Massive postępuje naprzód w tworzeniu własnej wersji uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Banici z Gwiezdnych Wojen'kolejna duża ekspansja, Dzika Karta jest teraz na zewnątrz.
Ubisoft udostępnia ten opis na swoim oficjalnym blogu:
„Podróż Kay kontynuuje się wraz z pierwszym pakietem historii, Star Wars Outlaws: Wild Card, w którym występuje notoryczny high roller Lando Calrissian.
Kay spotyka Lando, gdy infiltruje turniej Sabacc o wysokie stawki, gdzie szybko dowiaduje się, że toczy się inna gra. „
Niektórzy z Was mogą zobaczyć Lando w zwiastunie i pomyśleć, że to jego epizod sprawia, że to DLC stanowi właściwą integrację z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Ale to tylko odzwierciedlałoby to, że nie byłeś tak zaangażowany w historię Gwiezdnych Wojen, jak zagorzali fani.
Lando już był w środku Banici z Gwiezdnych Wojen przed tym DLC, a ty miałeś już misję poboczną, polegającą na pokonaniu go w grze Kessel Sabacc. Jaki jest więc sens tego DLC?
Wracając do bloga Ubisoftu, opisali to DLC jako połączenie Ocean's Eleven z Casino Royale i Gwiezdnymi Wojnami. Grasz w odpowiedniku kasyna z wysokimi stawkami w Gwiezdnych Wojnach, wszędzie pełno szpiegów i przestępców.
Ubisoft wyjaśnia dalej, że wykorzystał to DLC jako okazję do opowiedzenia historii Lando, zanim musiał się oczyścić i zostać burmistrzem Cloud City.
Dyrektor ds. narracji w Ubisoft Massive, Navid Khavari, wyjaśnił, jak wykorzystali szansę na dodanie czegoś do historii Lando:
„Myślę, że najważniejsze jest to, że podobnie jak w przypadku innych postaci, które mieliśmy w Outlaws z oryginalnej trylogii, nie myślimy o Lando jako o epizodzie.
Jeśli jest tam postać, którą możesz znać, musi ona służyć nie tylko historii Kay, ale także jej własnym celom. Wszyscy kochamy Lando, więc musieliśmy go traktować tak samo, jak każdą inną ważną postać i okazywać mu szacunek, na jaki zasługuje.
Pojawiło się więc pytanie: czego on chce? W jaki sposób konkuruje to z celami Kay lub jest z nimi zgodny? Czego więc ta dwójka uczy się od siebie nawzajem? Historia musi stamtąd w sposób organiczny wypływać.”
Naprawdę, Banici z Gwiezdnych Wojen: Dzika Karta kręci się wokół sabacc, gry karcianej o wysokie stawki, która od tego czasu jest częścią wszechświata Nowa nadziejajeszcze w 1977 r.
Być może nie miała jeszcze tej nazwy, ale sabacc była grą, w której Han Solo pokonał Lando i zdobył dla siebie Sokoła Millennium. Tak się składa, że sabacc ma ponad 80 odmian, a kessel sabacc został specjalnie zaprojektowany przez Ubisoft i LucasArts specjalnie dla tej gry.
Nie musimy rozwodzić się nad błędami i wnioskami, jakie wyciągnęły z tego Massive i Ubisoft Banici z Gwiezdnych Wojen. Jak już informowaliśmy, Ubisoft zadał sobie trud wyznaczenia grze nowego dyrektora kreatywnego, który miał wprowadzić wszystkie poprawki i zmiany, których gra potrzebuje, aby spełnić nasze oczekiwania. I właśnie w tym kierunku zmierza teraz Massive w tej grze, zaczynając od tego DLC.
Poniżej możecie obejrzeć oficjalny zwiastun.