Darmowa gra wieloosobowa o przetrwaniu Kiedyś człowiek nadal przyciąga nowych graczy od czasu wydania w lipcu. Jednak wielu członków społeczności gry uważa, że gra potrzebuje poważnych ulepszeń, a zespół deweloperów odpowiada na te komentarze, wprowadzając nowe dodatki i zmiany.
„Od początku Sezonu 2 otrzymaliśmy wiele opinii” – czytamy w oświadczeniu na oficjalnym Discordzie gry. „Część z nich była dość demotywująca, ale ważne jest to, że uświadomiły nam, jak na wasze doświadczenia wpłynęły wprowadzone przez nas zmiany. Chcemy dziś omówić niektóre z tych kwestii.
PRZECZYTAJ TAKŻE Jason Schreier mówi, że nastroje wokół Maratonu nie są najlepsze, porównuje go do Legionu Samobójców
Cenimy wasze opinie i mamy nadzieję, że będziemy mogli spełnić wszystkie wasze prośby w przyszłych aktualizacjach. Nasz zespół programistów wprowadza optymalizacje w odpowiedzi na dwa główne problemy, które zgłosili gracze, na temat których chcielibyśmy również poznać waszą opinię.”
Gracze mogą spodziewać się nowej funkcji konwersji blueprintów, która doda możliwość zamiany oceny między dwoma odblokowanymi blueprintami. Ponadto twórcy ze Starry Studio przyznali, że gracze są sfrustrowani tagami scenariuszy gry.
„Niektórzy gracze wyrazili opinię, że niektóre tagi zostały źle zaprojektowane, podczas gdy inni narzekali na zbyt małą liczbę serwerów scenariuszy z tagami o wysokim poziomie trudności. Gracze mieli tendencję do sprzecznych opinii na temat idealnej liczby serwerów na tag i tempa, w jakim powinny być otwierane” – czytamy w komentarzu.
PRZECZYTAJ TAKŻE Tokyo Xtreme Racer powraca w 2025 roku na Steam
Opracowane przez Starry Studio, Kiedyś człowiek została wydana 9 lipca na PC. Jest również dostępna na urządzeniach z systemem iOS i Android.