Wygląda na to, że bardzo byśmy chcieli, żeby to dokończyli.
Okazuje się, że Larian rzeczywiście zaczął pracę nad Wrota Baldura 4ale nie wygląda na to, żeby byli tym zachwyceni.
W nowym wywiadzie dla PC Gamer, dyrektor generalny Larian, Swen Vincke, dokładnie opisał swoje odczucia i odczucia reszty studia.
Choć fani byli zachwyceni Wrota Baldura 3 w zeszłym roku Larian nie wychodził z tego zadowolony. Swen powiedział:
„Jeśli więc coś okaże się super sukcesem, to oczywiście wszyscy [asking] „Ty: „Kiedy zrobisz następną część?” A kiedy ty, jako programista, wychodzisz z tej małej, nędznej jaskini, w której siedziałeś przez wiele, wiele godzin, kończąc swoją rzecz, jesteś bezbronny.
Swen wyjaśnił następnie, że Larian przystał na sugestie fanów, aby stworzyli nową zawartość i ostatecznie zabrali się za pracę nad wspomnianym sequelem. Ale potem powiedział to.
PRZECZYTAJ TAKŻE Hello Kitty nawiązuje współpracę z Razor
„Myślę, że to coś, co by się wam wszystkim spodobało. Jestem pewien, że tak naprawdę. I tak naprawdę poszło nam dość szybko, ponieważ maszyna produkcyjna była jeszcze ciepła. Można było już odtwarzać rzeczy. Ale odtwarzałeś to, patrzyłeś i to, i wiesz, to jest OK. Mam na myśli, że prawdopodobnie będziemy musieli to powtórzyć 10 razy. I czy naprawdę chcemy to robić przez następne trzy lata?
W tym miejscu wtrącimy, że Larian opublikował Wrota Baldura 3 na Steam Early Access w październiku 2020 r., ale w tym momencie mieli już pierwszy rozdział, składający się z 25 godzin treści. Larian ogłosił projekt na E3 2019, więc nawet tak wcześnie spędzili prawie rok, aby przygotować materiały Early Access.
PRZECZYTAJ TAKŻE Zespół Splitgate 2 omawia kontynuację serii i sposób, w jaki ulepszyli sequel
Larian powiedział wcześniej, że mogą pójść dalej Wrota Baldura 3 ponieważ osiągnęli już maksymalny poziom możliwych poziomów dla postaci. Ale tutaj jest jasne, że tak naprawdę nie sprawiało im już przyjemności tworzenie własnego GOTY.
I tak, kiedy Swen podjął decyzję o odwołaniu Wrota Baldura 4 i przejdźmy dalej, w czasie świąt, a potem opowiedziałem Larianowi po świętach, w studiu zapanowało prawdziwe poczucie euforii.
„Szczerze mówiąc, naprawdę nie da się tego wyjaśnić ani wyrazić, jak bardzo jesteśmy wyzwoleni. Więc morale jest super wysokie, po prostu dlatego, że znów robimy coś nowego. Znów robimy swoje, nie odgrzewamy kotletów, nie próbujemy zamieniać zasad sprzed 50 lat na coś nowego”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Unknown 9: Awakening ujawnia nowy zwiastun rozgrywki
Swen jasno daje do zrozumienia w tym wywiadzie, że nie mieli problemu z Hasbro ani z podręcznikiem zasad Dungeons & Dragons, ale naprawdę chcieli iść dalej i zrobić coś innego. Na dzień dzisiejszy pracują nad dwiema różnymi grami, ale oczywiście na razie o nich nie usłyszymy. Jeśli nie będą tak godne GOTY, jak Wrota Baldura 3mamy nadzieję, że Larian pokaże nam coś nowego, czego się po nich nie spodziewaliśmy.