Jeśli nadal nie możesz sobie poradzić, spróbuj ponownie.
Spis treści[Hide][Show]
Nowo wydana łatka w wersji 1.14 dla Pierścień Ognia osłabia ostatniego bossa w grze Cień drzewa Erd DLC, w końcu dające graczom większą szansę na pokonanie wroga. Dodatkowo, jest tu mnóstwo poprawek błędów i zmian, w tym te dotyczące PvP, wyposażenia, czarów, sztuk broni i nie tylko.
Zapoznaj się z pełnymi notatkami dotyczącymi poprawki dla wersji 1.14 Pierścień Ognia poniżej:
Ostateczne korekty równowagi bossa
Wprowadzono następujące zmiany w ostatecznym bossie „CIEŃ DRZEWA ERD”
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
- Zmieniono schemat akcji po rozpoczęciu bitwy.
- Dostosowano niektóre ruchy ataku.
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez niektóre ataki.
- Zmniejszono obrażenia wytrzymałościowe niektórych ataków.
- Zmniejszono zasięg ataku niektórych ataków niebędących bronią.
- Poprawiono widoczność niektórych efektów ataków.
Dostosowania równowagi wyłącznie dla trybu PvP
Sprzęt
- Zmniejszono obrażenia zadawane innym graczom przez Backhand Blades. (Ataki rzucane przez Smithscript Cirque nie są objęte tą zmianą)
- Zmniejszono obrażenia zadawane innym graczom za pomocą ataków dwoma broniami Spears.
- Zmniejszono obrażenia zadawane innym graczom przez broń Pata.
- Broń „Kusza rozproszona” nie będzie już powodować obrażeń od strzału w głowę podczas trafienia innego gracza.
Umiejętność
Rzut rozrzutem
- Zmniejszone obrażenia zadawane innym graczom.
- Ta umiejętność nie będzie już powodować obrażeń od strzału w głowę przy trafieniu innego gracza.
Rzucanie dyskiem
- Zmniejszono wartość animacji obrażeń generowanych przez tę umiejętność przy uderzeniu innego gracza.
Kosiarka do chwastów
- Zmniejszono wartość równowagi kolejnych ataków, gdy ta umiejętność jest używana przeciwko innym graczom.
Ogólne korekty salda
Sprzęt
- Zwiększono prędkość ataku nienaładowanej wersji pierwszego ciężkiego ataku dla następujących typów broni:
Sztylet / Ostrze do rzucania / Prosty miecz / Wielki miecz / Olbrzymi miecz / Ciężki miecz do pchnięć / Zakrzywiony miecz / Miecz o podwójnym ostrzu / Katana / Wielka katana / Topór / Cep / Wielka włócznia (oprócz Łowcy Węży) / Halabarda / Żniwiarz / Bicz (oprócz Urumi) / Sztuki walki wręcz / Pazur bestii.
- Po wykonaniu ataków lewą ręką bronią z kategorii Wielka Katana, anulowanie kolejnych ataków bronią prawą ręką będzie teraz trwało dłużej.
- Typ broni do walki wręcz
- Zwiększone obrażenia.
- Skrócono czas regeneracji pomiędzy niektórymi normalnymi atakami i atakami następczymi.
- Typ broni Miecz Kolosalny
- Zwiększono dystans ruchu podczas ataku.
- Zwiększono prędkość pierwszego normalnego ataku.
- Typ broni: ostrze tylne
- Zmniejszono prędkość ataku normalnych ataków z pozycji kucającej.
- Typy broni: mała tarcza i średnia tarcza
- Zwiększono negację obrażeń niektórych tarcz podczas blokowania ataków fizycznych.
- Zwiększono siłę ochrony niektórych tarcz.
- Teraz anulowanie większości akcji po wykonaniu jednoręcznych normalnych ataków przy użyciu Szybkiej Włóczni będzie trwało dłużej.
- Zwiększono zasięg ataków rzucanych sztyletem Smithscript.
- Zwiększono skalowanie atrybutów Podwójnego Ostrza Rellany dla niższych atrybutów Inteligencji i Wiary.
- Talizman Cameo Rellany
- Skrócono opóźnienie przed aktywacją wzmocnienia obrażeń.
- Zwiększone obrażenia.
Sztuki walki
Światło
Ciemność
Dynastyczna gra sierpowa
- Zmniejszone zużycie wytrzymałości
- Zwiększone obrażenia zadawane przez kolejne silne ataki.
- Zwiększono zasięg ruchu pierwszego, kolejnego silnego ataku.
- Dostosowano czas odnawiania się animacji obrażeń, gdy drugi, kolejny silny atak trafi innego gracza.
Uderzenie tarczą
- Anulowanie innych czynności w celu użycia tej broni będzie teraz trwało dłużej.
Postawa Księżyca i Ognia
- Zwiększono zasięg fali świetlnej, obrażenia od równowagi i prędkość ataku normalnego ataku tej postawy.
- Zwiększono obrażenia zadawane przez silny atak postawy.
- Dostosowano czas regeneracji animacji obrażeń, gdy silny atak postawy trafi innego gracza.
Wir Devonii
- Zwiększona siła ataku.
- Zwiększono zasięg ataku obrotowego Wielkiego Młota.
- Zwiększona wartość równowagi i szybkość generowania równowagi.
- Dostosowano czas odnawiania się animacji obrażeń, gdy naładowany atak trafia innego gracza.
Zaklęcie
Bliźniacze księżyce Rellany
- Zwiększony zasięg ataku dla pierwszego i drugiego ataku.
- Zmniejszono odległość odrzucenia drugiego ataku.
Zaklęcie
Aspekty Tygla: Ciernie
- Zwiększona siła ataku.
- Zwiększona siła ataku, wytrzymałość ataku przeciwko blokującym wrogom.
- Pole trafienia z bliskiej odległości teraz podąża za ruchem gracza
Aspekty Tygla: Bloom
- Zwiększona prędkość ataku, zwiększony rozmiar pola rażenia.
- Skrócony czas regeneracji pomiędzy użyciem tej inkantacji i kolejnymi działaniami.
Boskie pióra ptaków
- Zmniejszono minimalne opóźnienie pomiędzy kolejnymi trafieniami.
- Zwiększony zasięg.
Wściekłe Ostrze Ansbach
- Anulowanie tej inkantacji podczas rzutów będzie teraz zajmowało mniej czasu.
- Zwiększone obrażenia równowagi.
- Zwiększono odległość odrzucenia wroga.
Płomień Szału Midry
- Zwiększona prędkość ataku.
- Zwiększony zasięg narastania statusu Szału przeciwko wrogom.
- Zmniejszono narastanie statusu Szału podczas korzystania z tej umiejętności.
Błyskawica Płomienia Bayle'a
Naprawiono błędy
- Przedmioty Black Pyreflies będą teraz prawidłowo pojawiać się ponownie po odpoczynku w miejscu łaski.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wykonanie ciężkiego ataku Lekkim Mieczem Wielkim podczas skoku nie zużywało wytrzymałości.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było użyć niezamierzonych umiejętności broni, gdy balista znajdowała się w lewej ręce.
- Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane Taylewowi, Golemowi Kowalowi, przy użyciu niektórych broni, były niższe, niż zamierzono.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi zdobycie run, gdy wróg został zabity, trzymając tarczę.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego rzucanie zaklęcia Nieuniknionego Szału za pomocą Kostura Wielkiej Pozaświata powodowało nieprawidłowe generowanie jego pola rażenia.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niecelne ciosy w plecy bronią Pata miały mniejszy, niż zamierzono, obszar trafienia pięścią.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre ataki Wielkiego Miecza Jaszczura nie były rejestrowane jako ataki uderzeniowe.
- Naprawiono błąd, przez który Euporia mogła zwiększyć siłę ataku innych broni, gdy jej blask został przywrócony.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt przywróconego połysku Euporii był czasami wyświetlany na różnych broniach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego moc niektórych umiejętności władania bronią praworęcznego Falxa zmieniała się w zależności od poziomu broni trzymanej w lewej ręce.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty zaklęć niektórych umiejętności były stosowane do ataków, w których nie używano broni.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować wykonywanie nieprawidłowych ruchów gracza podczas korzystania z blokady dla następujących umiejętności.
- Dzikie Uderzenia / Wirujące Uderzenia / Niekończący się Taniec
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność „Toczące się iskry” przenikała przez niektóre rodzaje terenu.
- Naprawiono błąd, przez który zaklęcie Ostrza Kamienia nie trafiało prawidłowo celów na innym poziomie wysokości.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre ataki Zaklęcia Tyranii Bayle'a nie trafiały wielu wrogów na raz.
- Naprawiono błąd, który powodował, że atak Zaklęcia Tyranii Bayle'a przechodził przez niektóre rodzaje terenu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Talizman Ikony Godfreya nie działał na niektóre umiejętności, zaklęcia i zaklęcia.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi stanie się przezroczystym po założeniu Talizmanu Fiolki Crepusa i użyciu zaklęcia Niewidzialna Forma.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego pola rażenia niektórych ataków Rellany i Twin Moon Knight były inne, niż zamierzono.
- Naprawiono błąd, przez który nie można było wybrać opcji „Opuść” w menu ekwipunku w przypadku niektórych elementów wyposażenia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach trudno było dotknąć niektórych Miejsc Łaski.
- Naprawiono błąd w niektórych obszarach, w których miejsce pojawienia się inwazji było inne, niż zamierzone.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wyświetlana nazwa niektórych obszarów była inna, niż zamierzona.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach stan walki nie był zwalniany po pokonaniu atakującego NPC.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe wyświetlanie niektórych efektów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ataki zaklęcia „Czujny duch” były czasami niewidoczne dla innych graczy w trybie wieloosobowym.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty niektórych narzędzi i zaklęć nie były prawidłowo stosowane podczas próby odbicia lub anulowania.
- Kilka ulepszeń wydajności i innych poprawek błędów
- Naprawiono błąd opisowy w napisach końcowych gry, który został błędnie dodany w aktualizacji 1.12;
Możliwe poprawki niestabilnej wydajności
- Dla wersji na PS5 Pierścień Ognianiestabilną liczbę klatek na sekundę można poprawić, korzystając z opcji „Przebuduj bazę danych” w trybie awaryjnym urządzenia.
- W niektórych wersjach PC Ray Tracing może być nieumyślnie włączony i powodować niestabilną wydajność. Sprawdź ustawienie Ray Tracing w „System” > „Graphics” > „Ray Tracing Quality” na ekranie tytułowym lub w menu gry.
- W wersji na PC komunikat „Wykryto nieodpowiednią aktywność” może pojawić się bez konieczności oszukiwania. Aby rozwiązać ten problem, przed ponownym uruchomieniem sprawdź integralność plików gry Pierścień Ognia.
- W wersji na PC niestabilna liczba klatek na sekundę może być spowodowana przez aplikacje innych firm, które kontrolują zachowanie myszy. Dezaktywacja tych aplikacji innych firm może poprawić wydajność.
Numer wersji tej aktualizacji wyświetlany w prawym dolnym rogu ekranu tytułowego będzie wyglądał następująco:
Wersja aplikacji 1.14
Wersja rozporządzenia 1.14.1
- W wersjach na PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X|S…