League of Legends to popularna gra, która istnieje już od jakiegoś czasu, jest to internetowa gra typu battle arena, która pozwala wielu graczom na walkę, gra ta jest rozwijana przez Riot Game. Gra oficjalnie otrzymała najnowszą aktualizację, a gracze mogą ją teraz pobrać do swojej gry na konsolę. Poniżej znajdują się informacje o łatce do gry.
CECHY
Dodajemy 8-punktowy punkt przerwania cech dla Behemota i Strażnika, który oprócz większej mocy obronnej dodaje nową cechę.
Fortune jest potencjalnie naszą najbardziej konkurencyjnie zrównoważoną cechą wysokich stawek, ale z tym skupieniem na równowadze konkurencyjnej, była nieco słaba przez ostatnie kilka poprawek. Mając za sobą Tactician's Crown, możemy dać tej ryzykownej cesze trochę więcej nagrody.
- NOWY Behemoth: Dodano 8 Behemoth, co daje 115 punktów pancerza i odporności na magię
- NOWY Behemoth 8: Behemoty również stają się Behemotami, stając się o 50% większe.
- Szczęście Etap 3 Podstawowe szczęście: 2 ⇒ 3
- Maksymalna wypłata Fortune Punkt przerwania szczęścia: 250 ⇒ 225
- NOWY Strażnik: Dodano 8 Strażników, co daje 45% redukcji obrażeń
- NOWY Strażnik 8: Strażnicy teraz będą cię obserwować, dzięki czemu będziesz wiedział, z którym Taktykiem będziesz walczył następnym razem.
PRZECZYTAJ TAKŻE Fortnite: Jak odblokować skórkę Magneto
JEDNOSTKI: POZIOM 1
Te 1 koszty albo nigdy nie miały szansy się rozwinąć, albo przechodzą pewne zmiany statystyk, aby umożliwić nowe konfiguracje.
Kobuko ⇒ Ko-boop-ko. Wyższa podstawowa prędkość ataku powinna pozwolić Kobuko na szybsze uderzanie dłonią, otwierając kilka ekstremalnie złych, szczęśliwych buildów Kobuko.
Skoro mowa o slap-happy, Malphite dostanie wzmocnienie do prędkości ataku, które wraz z dodaniem Behemoth 8 powinno uczynić tego solidnego carry'ego realną opcją na rozgrywkę w pierwszej ósemce.
Oto zagadka dla Ciebie: Jakie solowe linie frontu w League of Legends i Teamfight Tactics dają zupełnie przeciwne rezultaty?
- Maksymalne wzmocnienie many Jaxa: 20/60 ⇒ 0/40
- Kobuko AS: 0,5 ⇒ 0,6
- Kobuko będzie teraz większy, gdy będziesz mieć Lucky Paws (Augment)
- Malphite AS: 0,55 ⇒ 0,65
- Wzmocnienie many Rek'Sai: 40/90 ⇒ 40/80
- Obrażenia umiejętności Rek'Sai: 70/90/120% AP + 12% HP ⇒ 70/90/120% AP + 15% HP
- Czas trwania umiejętności Sivir: 6/7/8 sekund ⇒ 6/8/10 sekund
- Tarcza umiejętności Yasuo: 225/250/300 + 50/60/75% pancerza/odporności na magię ⇒ 225/250/300 + 60/75/100% pancerza/odporności na magię
PRZECZYTAJ TAKŻE Todd chwali społeczność Fallout 76 za uczynienie z niej „najbardziej przyjaznej apokalipsy”
JEDNOSTKI: POZIOM 2
Hack Nieskończonych Łez: wyposaż swojego Riven w dwa Łzy, aby stworzyć Niebieskie Wzmocnienie i obserwuj, jak rozdziera ona twoich przeciwników, wytwarzając nieskończone łzy (w swoich oczach).
- Leczenie umiejętności Aatroxa: 120/150/200% AP ⇒ 180/210/270% AP
- Mana Riven: 0/25 ⇒ 0/20
JEDNOSTKI: POZIOM 3
Zejdź z drogi, mały bracie, AD carry Alune przybyła. Z zaklęciem, które zwiększa prędkość ataku, Spear of Shojin nadal będzie jej podstawą, ale wypróbuj więcej AS lub przedmiotów hybrydowych, takich jak Red Buff lub Giant Slayer, aby wykorzystać jej zdolność do strzelania promieniami księżyca.
Wzmocnione ataki Diany są teraz silniejsze, co sprawia, że Ząb Nashora jest dla niej bardzo potężnym przedmiotem.
- Hazel AD: 40 ⇒ 55
- Zdolność Diany przy trafieniu zadaje obrażenia: 75/110/180% AP ⇒ 90/135/220% AP
PRZECZYTAJ TAKŻE XDefiant: Jak wyłączyć funkcję Crossplay
MAŁE ZMIANY
Mała, w przeciwieństwie do mocy, jaką te cechy/jednostki miały w pewnych momentach w Inkborn Fables.
CECHY
W ramach naszych małych zmian wprowadzamy mikroskopijne nerfy do Snajpera i dwóch jednostek, które miały trochę za dużo czasu w centrum uwagi w tym zestawie. Nazywajmy to nerfami zemsty.
Ponieważ potrzebny był tylko jeden Emblemat, Sniper 6 (i nawet 4) miał o dwa okresy dominacji za dużo.
- Zwiększenie obrażeń snajpera na heks: 8/18/35% ⇒ 8/17,9/34,7%
JEDNOSTKI
Niezależnie od tego, czy był to Heavenly Yone, czy Storyweaver Bard z naszego patcha, ci dwaj awanturnicy mieli swój moment dominacji w mecie — i za to dajemy im malutkiego klepnięcia w nadgarstek. Mówiąc poważniej, warto zauważyć, że źródło naszych problemów z równowagą u tych dwóch, ich liczne silne źródła skalowania (AD, AP, AS), to coś, co rozwiązujemy w projektach bohaterów w naszych kolejnych zestawach.
- Bard AD: 55 ⇒ 54
- Yone AD: 65 ⇒ 64
Powiązany