Otwieranie lochów Gerudo Sanctum.
Spis treści[Hide][Show]
Odkop tajemnice pustyni Gerudo i odkryj ukryte wejście do niej Święty Gerudo loch w Legend of Zelda: Echa mądrości z pełnym przewodnikiem poniżej. Przeprowadzimy Cię przez każdy etap zadania, które zabierze Zeldę na obszar pustyni Gerudo na mapie — położony na zachód od prerii Suthorn, tuż obok obszaru początkowego gry. To zadanie składa się z wielu etapów i wielu zagadek. Poniżej dowiesz się, gdzie się udać i co robić.
Więcej przewodników Echoes of Wisdom:
Przewodnik po lochach Jabul Ruins | Suthorn Ruins Przewodnik po lochach | Szef łącza oszusta | Sejsmiczny szef kości skokowej | Ucieczka z lochów zamku Hyrule | Pokonanie potworów z plaży Suthorn | Lokalizacja Wróżkowej Butelki | Świetna bajkowa lokalizacja | Porady i wskazówki dotyczące wiązania | Przewodnik po koniach | Zadania poboczne na prerii Suthorn | Jak zdobyć Bombfisha | Przewodnik po wschodniej świątyni
Rozłam na pustyni Gerudo | Przewodnik po misjach
Z Preria Suthornudaj się na zachód przez skaliste kaniony, aby dotrzeć do pustyni Gerudo. Na tym dużym, piaszczystym obszarze znajdziemy kolejną Wielką Szczelinę i kolejny loch do odkrycia.
Otwórz mapę i idź na zachód, w stronę gigantycznej szczeliny. Kiedy zbliżysz się do ruin, Tri powie Zeldie, że Wejście do Szczeliny znajduje się pod powierzchnią — po tej scence porozmawiaj z Wojownikiem Gerudo po lewej stronie, a ktoś pojawi się w pobliżu — uratuj Kapitana przed potworami Szczeliny.
Aby wejść do Sanctum, udaj się do pałacu w Mieście Gerudo na zachodzie. Pałac to duży budynek na szczycie miasta. Kapitan wpuści także Zeldę do miasta. Aby dotrzeć do miasta Gerudo, udaj się na północ od Ruin Sanctum, a następnie udaj się na zachód.
- Idź do pałacu, porozmawiaj z Szefem, a następnie podążaj za Kapitanem do Oazy na północ od wejścia do Sanctum.
- Porozmawiaj z Kapitan, a ona poprosi Cię o zamknięcie trzech szczelin. Przejrzyjmy je wszystkie.
Ruiny południowej oazy
Szczelina ta znajduje się w obszarze Ruiny Sanctum na południe od Oazy. Nie ma tu wejścia. Pokonaj dwóch wrogów Rift, którzy się pojawią, a następnie opuść obszar po ukończeniu zadania.
Jaskinia Odpoczynku Przodków
Jaskinia znajduje się na północnym krańcu pustyni, w pobliżu nagrobków. Droga do jaskini jest trudna do przebycia ze względu na gęstą burzę piaskową. Idź dalej na północ, aż znajdziesz wejście do jaskini oznaczone dwoma ogniami.
Wewnątrz skieruj się w lewo i przesuń za pomocą Binda gigantyczny głaz, by odsłonić ukryte drzwi. W lewym pomieszczeniu przesuń drugi gigantyczny głaz, a znajdziesz ukrytą drabinę prowadzącą na dół. Przed wyjściem pokonaj jednego z wrogów Holmill — zwiąż go, aby nie mógł uciec.
- Pokój z łamigłówkami przewijanymi w bok: W tym pokoju przyzwij echo Holmill, aby stworzyć dziurę w piasku. Wejdź do dziury, a spadniesz na niższe poziomy — to trudne! Umieść jeden po lewej stronie piasku, aby utworzyć ścieżkę do skrzyni zawierającej Złote Jajko.
Wspinaj się, aby dotrzeć na drugą stronę szczeliny — rozpal oba paleniska Ignizolem lub własnymi ognistymi koksownikami. Po raz kolejny nie ma tu rozłamu. Ale pomogłeś Gerudo!
Południowa pustynia Gerudo
Ostatnią szczelinę znajdziesz na pustyni na południe od miasta Gerudo. Idź na południe od miasta, a spotkasz spragnionych strażników. Pojawi się Kapitan i wręczy ci dwa Chilly Cactus — udaj się do Smoothy Shop w Oazie i wymień Chłodny Kaktus zyskać A Koktajl z kaktusa.
Wróć z koktajlem z kaktusa, aby ukończyć ostatnie z trzech zadań.
Pustynna Szczelina Gerudo
Po spełnieniu wszystkich trzech próśb wróć do Pałacu. Po zakończeniu scenki dowiesz się, że na północny wschód od Oazy pojawiła się nowa szczelina. Udaj się tam i wejdź do niej — podobnie jak w przypadku innych małych szczelin, mamy przyjaciół do uratowania.
- Ratunek nr 1: Na lewo od wejścia znajduje się duża działka z piaskiem i słupem. Dotrzyj na szczyt filaru z blokami wodnymi, jeśli ukończyłeś Loch Zora.
- Ratunek nr 2: Wejdź po drabinie nad wejściem, aby dotrzeć do bocznego pokoju przewijanego. Dotrzyj na lewą stronę – użyj Spętania na potworach uderzających w podłogę, aby je przesunąć.
- Ratunek nr 3: Znaleziono w lewym tylnym rogu szczeliny. Z poprzedniej akcji ratunkowej idź w lewo i wspinaj się po skalnych ścianach, aby dotrzeć do tej na pniu drzewa w pobliżu nieruchomej Fasety.
- Ratunek nr 4: Wracając do drugiej drabiny ratunkowej, wróć i w prawo na boczną pustynię z piranią na piasku. Wejdź na górę i przejdź na prawą stronę, aby znaleźć ratunek pod głazem.
- Ratunek nr 5: Z poprzedniej bocznej platformy idź w lewo i do kolejnej, z dwiema piraniami. Ostatni ratunek znajduje się po lewej stronie.
Ukończ szczelinę, aby zdobyć trochę energii dla Tri, aby móc awansować x2 Kryształy Mocy.
Wejście do Wielkiej Szczeliny
Wróć do jaskini niedaleko Wielkiej Szczeliny i porozmawiaj ze strzegącym jej wojownikiem – w końcu cię wpuszczą. W jaskini przywołaj kamienne echo i rzuć nim w niebieskie oko. Zbliż się, aby odblokować drzwi.
W kolejnym pomieszczeniu poznasz echo Działa Wiatrowego. Użyj Spętania, aby zrzucić armaty do bezdennej otchłani i wejdź do środkowych drzwi. Naciśnij niebieski przełącznik oka, aby przywołać skrzynię po prawej stronie, a następnie przejdź do obszaru walki. Pokonaj mumie (i poznaj echo Gibdy), a następnie otwórz skrzynię, aby zdobyć Mały klucz.
Wróć do zamkniętych drzwi i zejdź po drabinie na dół. Poniżej znajdują się pułapki z wirującymi ostrzami – możesz je zablokować, przywołując echo głazu. Niedaleko wyjścia znajdziesz skrzynię. Aby do niego dotrzeć, stań na półce i użyj Spętania, a następnie opuść ją na dół. Zawiera x20 rupii.
- Pokój Zagadek: Następny pokój jest trudny. Wyżej znajduje się kupa piasku i duża szczelina, którą Zelda musi pokonać. Aby przedostać się na drugą stronę, użyj echa Działka Wiatru i stój od niego z daleka, zanim się zwiążesz. Następnie przenieś go blisko stosu piasku, aby go zdmuchnąć.
- Gdy piasek będzie czysty, użyj Wiązania na Pathblade poniżej. Możesz uruchomić powiązanie za pośrednictwem platformy. Złap pułapkę poniżej i użyj funkcji Podążania, aby przejechać przez szczelinę.
Kontynuuj w górę, aż spotkasz Gibdo Lv. 2. Idź w prawo i użyj Bind na gigantycznej zatyczce, aby spuścić piasek. Możemy już wyjść z jaskini idąc lewą ścieżką. Wejdź na przycisk, aby odblokować drzwi i wejdź na górę.
Gerudo Sanctum jest już dostępne. Przejdź przez drzwi, aby dotrzeć do Wielkiej Szczeliny i podejdź o krok bliżej lochu.