Spis treści[Hide][Show]
W
Odblokuj nowe, potężne wezwanie Legend of Zelda: Echa mądrości z Automaty. Te dodatkowe roboty dają Zeldie przewagę w każdej walce. Często są wyjątkowe i znacznie potężniejsze niż zwykłe echa. W grze jest tylko sześć takich specjalnych wezwań i możesz przywołać tylko jedno na raz – ale wszystkie warto odblokować. Nic nie kosztują Tri energii, aby przywołać któregokolwiek z nich, więc możesz swobodnie dodawać je do swojej małej armii w dowolnym scenariuszu, nie martwiąc się o marnowanie mocy przywoływania.
Zanim będziesz mógł rozpocząć serię zadań pobocznych Automatona, musisz ukończyć Lochy Zamku Hyrule i pokonać Bossa Ganona. To kończy pierwszą połowę twojej przygody, ale pozostaje jeszcze cała druga połowa.
Zadanie poboczne nr 1: Inżynier automatów Dampé!
Pierwszy Automat Zadanie poboczne pojawia się po ukończeniu Lochy zamku Hyrule — udaj się na pole na zachód od zamku Hyrule. W pobliżu rancza Hyrule znajdziesz Dampé. Przerywnik filmowy rozpocznie się automatycznie – pokonaj ptaka, a następnie udaj się do domu Dampé. Zostanie ono automatycznie zaznaczone na Twojej mapie.
Dampé poprosi o inspirację. Aby go zainspirować, musisz go przyprowadzić dwa echa i połóż je na podkładce w swoim pokoju. Na każdym etapie zadania przyniesienie dwóch prawidłowych ech odblokuje nowe Automat. Są to specjalne wezwania nie kosztują energii Tri. Trzymać [D-Pad Left] przywołać Automatona – są w sumie sześć.
- Echo nr 1: Tektyt
- Echo nr 2: Zamknąć się
Tektytsą powszechnie spotykane w pobliżu wody. Wiele z nich można znaleźć w pobliżu rzeki Zora w regionie Jabul Waters. Więcej znajdziesz także w Hyrule Field, gdziekolwiek w pobliżu wody. To jednookie stworzenia, które skaczą.
Ucisz go znalezione są latające stworzenia zdobyte w Święty Gerudo loch. Strzelają płomieniami, gdy rzucają się do przodu.
- Odblokowanie automatu: Techtite
Zadanie poboczne nr 2: Mnóstwo eksplozji
Wszystkie przyszłe zadania poboczne wykonują te same ogólne kroki. Wróć do Dampé, a poprosi cię o zobaczenie kolejnych stworzeń. Przynieś mu odpowiednie stworzenia, a on zaprojektuje nowego Automatona dla Zeldy.
- Echo nr 1: Octorok
- Echo nr 2: Fajerwerk
Octoroks to pospolite stworzenia, które strzelają kamieniami z wody. Można je znaleźć już na prerii Suthorn, a wiele z nich można spotkać w rejonie Jabul Waters / rzeki Zora.
Fajerwerki są trudniejsze do zdobycia. Zamiast potwora Dampé chce widzieć eksplozje. Aby zdobyć Echo Fajerwerków, znajdź Inżyniera Fajerwerków Miasto Goron. Porozmawiaj z nim i wykonaj jego poboczne zadanie (Artysta sztucznych ogni), aby odblokować Echo Fajerwerków. To jedyny sposób, aby to zdobyć.
- Odblokowanie automatu: Poderżnąć gardła
Zadanie poboczne nr 3: Artysta performer!
Wróć do Dampé, aby rozpocząć nowe dzieło.
- Echo nr 1: Zol
- Echo nr 2: Pozytywka pryzmatyczna
Zol są niezwykle częstymi wrogami. To zielone plamy — zmierzysz się z nimi jako pierwszymi wrogami na plaży Suthorn i można je znaleźć wszędzie tam, gdzie znajdują się łatwy wrogowie.
P
The Pozytywka pryzmatyczna będzie trochę trudniej. To nagroda za ukończenie Wyścigi konne zajęcia na ranczu Hyrule. Aby to zrobić, musisz odblokować konia Zeldy — w dowolnym momencie udaj się na ranczo Hyrule i zakończ zadanie Uciekający koń. Po ukończeniu Hyrule Castle Dungeon porozmawiaj z Impą w sali tronowej, aby zakończyć Prezent Impy. Następnie na ranczu Hyrule dostępne będą wyścigi konne. Ukończ Kurs średni aby odblokować to echo.
- Automat odblokowany: Gizmol
Zadanie poboczne nr 4: Nieskończony żołądek
Dampé ma do ciebie kolejną prośbę w swoim domu.
- Echo nr 1: Proszę bardzo, tato
- Echo nr 2: Stalowa pułapka
Proszę, tato to wspólny wróg — to rośliny Pirahna dla Zeldy. Rośliny te mają duże, gryzące usta. Można je znaleźć w lochach Ruin Suthorn, jeśli je przegapiłeś.
The Stalowa pułapka echo jest nagrodą za ukończenie Spotkanie Żołędzi minigra na zachodzie Pole Hyrule’ana południe od wioski Kakariko. Jest brązowy obszar górski, w którym facet rzuca ci wyzwanie, abyś zebrał żołędzie w wyznaczonym czasie. Ukończ wyzwanie w mniej niż 60 sekund, aby zdobyć Stalową Pułapkę — jest to znacznie łatwiejsze po zdobyciu echa, takiego jak blok wodny.
- Automat odblokowany: Ojciec na pełnym morzu
Zadanie poboczne nr 5: Przetnij ich na pół!
Zdobądź prawdziwego wojownika, aby chronił Zeldę w czwartym zadaniu pobocznym w domu Dampé.
- Echo nr 1: Miecz Moblin
- Echo nr 2: Dziedziczna Katana
The Miecz Moblina to kolejny powszechny wróg, z którym się spotkasz Pole Hyrule’a — są w każdym regionie gry i każdy poziom Sword Moblin będzie tu działał. Często można je spotkać w małych obozach. Nie możesz ich przegapić.
The Dziedziczna Katana to kolejne specjalne echo, które uzyskasz jedynie wykonując zadania poboczne. Idź do Dojo Snu W Zielona Wioska — ukończ sześć wyzwań bojowych, aby zdobyć miecz.
- Automat odblokowany: Roboblin
Zadanie poboczne nr 6: Szybko się wzbogacaj!
Jest to bardziej dochodowy automat i po raz kolejny będziesz potrzebować rzadkiego echa, aby go zbudować.
- Echo nr 1: Wrona
- Echo nr 2: Złoty Wachlarz
The Wrona można znaleźć w Pole Hyrule’a w pobliżu rancza Hyrule — wróć do miejsca, w którym po raz pierwszy spotkałeś Dampé, a znajdziesz wronę.
Wróć do Pustynia Gerudo aby odblokować Złoty Wachlarz. W małej osadzie Oaza ukończ zadanie Promienny trudność Pośpiech mango minigra. To druga trudność powyżej standardu. Ukończ te dwa wyzwania, aby zdobyć Złoty Wachlarz.
- Automat odblokowany: Szczygieł
I to jest odblokowanie wszystkich sześciu Automatonów! Ciesz się nową siłą bojową i możliwością zebrania dużej ilości rupii za pomocą szczygła.