Świątynia Wiatru to pierwszy loch, do którego powinieneś się udać w Tears of the Kingdom. Oto jak rozwiązać jego zagadki.
Spis treści[Hide][Show]
Świątynia Wiatru będzie prawdopodobnie pierwszym z wielu lochów Łzy Królestwa napotykają gracze. Wielu NPC, których spotkasz wcześnie, skieruje cię w stronę wioski Rito, gdzie rozpoczniesz wędrówkę do Świątyni Wiatru.
Ukończenie tego lochu i jego bossa to ostatnia część serii zadań „Tulin of Rito Village”. Jeśli chcesz wiedzieć, jak ukończyć je do tej pory i dostać się do Świątyni Wiatru, możesz przeczytać nasz przewodnik po zadaniach tutaj.
Więcej przewodników Łzy Królestwa:
Wszystkie lokalizacje i rozwiązania Skyview Towers | Jak uzyskać ochronę przed zimnem | Jak odblokować autokonstrukcję i kamerę | Jak ulepszyć zbroję | Lokacje wielkich wróżek | Lokalizacja gigantycznego konia | Lokalizacja tarczy Hylian | Lokalizacje kombinezonów szybowcowych | Jak szybko zarobić rupie | Opis przejścia Impy i geoglifów | Jak pokonać konstrukty Flux
Jak ukończyć Świątynię Wiatru
Kiedy wpadniesz do Świątyni Wiatru, staniesz przed pięcioma zamkami turbin, które musisz obrócić, używając umiejętności podmuchu Tulina, używając [a] przycisk. Przeprowadzimy cię przez każdy z tych zamków, a także pokażemy, jak zdobyć wszystkie opcjonalne skrzynie i gadżety ukryte w lochu
Blokada turbiny nr 1
Pierwszy zamek do znalezienia znajduje się na tym samym głównym poziomie lochu, na którym się odradzasz. Idź na północ, aby zobaczyć dwoje zamkniętych drzwi naprzeciwko siebie. Jeden będzie miał działającą dźwignię, którą możesz chwycić Ultraręczny odblokować. W środku jest wróg i klatka piersiowa z opalem w środku.
Idź do tego, który ma zepsutą dźwignię. Aby to zadziałało, będziesz musiał przymocować sopel lodu do dźwigni za pomocą Ultraręczny. Gdy to zrobisz, ponownie użyj Ultrahand, aby pociągnąć za dźwignię i otworzyć drzwi. W środku znajdziesz pierwszą blokadę turbiny, którą musisz aktywować za pomocą Podmuchu.
Stąd możesz zdobyć kilka skrzyń. Jeśli chcesz więcej strzał, możesz stopić blok lodu po zachodniej stronie pierwszego piętra na ok klatka piersiowa zawierający 10. arrow Będziesz ich potrzebować dla bossa tego lochu, więc koniecznie je złap. Wokół północno-wschodniej części statku znajduje się lodowa kałuża, którą możesz rozbić, skacząc. Upadnij tutaj, aby odkryć kolejny blok lodu, który możesz stopić. The klatka piersiowa wewnątrz będzie miała tarczę zoanitu.
Blokada turbiny nr 2
Aby przejść do następnej śluzy, przejdź do gigantycznego prądu wstępującego w środku lochu i użyj szybowca w najwyższym punkcie, aby przejść do północnej najwyższej wieży statku. Używać Ultraręczny aby odkryć, możesz otworzyć dwoje ciężkich drzwi blokujących wejście do pokoju poniżej.
Podczas upadku musisz unikać wszystkich laserów, w przeciwnym razie pomieszczenie z drugą blokadą turbiny zostanie zamknięte. W drodze powrotnej uważaj na klatka piersiowa z półką w tym tunelu aerodynamicznym. Otwórz go, aby uzyskać potężne ostrze Solider.
Blokada turbiny nr 3
Aby dostać się do kolejnej śluzy turbiny, biegnij na wschodni kraniec statku. Stąd zleć paralotnią w dół i poszukaj oblodzonego wejścia z boku statku. Lądowanie tutaj i stopienie tych sopli zaprowadzi cię na piętro B1 lochu.
Opuść się i skręć w lewo na łamigłówka klatki piersiowej. Za kratą jest skrzynia z małym otworem, wyżej niż jesteś w stanie dosięgnąć. Chwyć się sporych sopli zwisających z sufitu (zestrzel je strzałami) i przyczep do nich skrzynię. Przeciągnij go przez szczelinę za pomocą Ultrahand, aby uzyskać skrzynia z szafirem.
Przymocuj sopel lodu do górnego biegu w pobliżu drzwi za pomocą Ultrahand. A potem obróć go na tyle, aby drzwi otworzyły się na sekundę lub dwie. To nie wystarczy, abyś podbiegł i wspiął się do środka, zanim się zamkną. Jednak teraz możesz użyć Przypomnienie sobie czegoś na zębatce, aby obróciła się do tyłu i ponownie otwórz drzwi. Tym razem jesteś gotowy, aby skorzystać z tego okna, aby dotrzeć do śluzy turbiny nr 3 w tym pomieszczeniu. Aktywuj go, gdy znajdziesz się w środku, a drzwi otworzą się na stałe.
Blokada turbiny nr 4
Do kolejnej śluzy będziesz chciał ponownie zeskoczyć ze statku, ale tym razem po zachodniej stronie. Udaj się do otwartego wejścia, a ponownie znajdziesz się w B1, po drugiej stronie lochu.
Skręć w lewo i zniszcz konstrukcję, zanim spróbujesz nawigować laserami przed tobą. Nie jest trudno przykucnąć i skoczyć, aby ich uniknąć. Twoja nagroda to A klatka piersiowa zawierające rubin.
Pokonaj dwóch Keese po prawej i przejdź do znalezienia kolejnego zamrożonego klatka piersiowa. Roztop lód i otwórz go, aby otrzymać kapsułę z bombą zegarową Zonai i przenośną kapsułę z garnkiem. Teraz zwróć uwagę na wyrwę po lewej stronie pokrytą lodem. Jesteś zmuszony użyć zdolności Tulina, aby pomóc ci przejść. Jeśli chcesz być bezpieczny, możesz najpierw Wspiąć się do wyższego punktu w komorze.
Gdy uda ci się przejść przez lukę. Skieruj się do pomieszczenia po lewej stronie i pokonaj konstrukt. W tym pomieszczeniu użyj Wspiąć się aby dotrzeć do nowej komnaty nad tobą. Tutaj możesz z łatwością podnieść dwie duże betonowe płyty z góry klatka piersiowa trzymanie Żniwiarz Kapitan II.
Kontynuuj, aż zobaczysz strukturę przypominającą wiatrak, która wygląda, jakby mogła się obracać. Używać Ultraręczny zamocować co najmniej jedną płytę betonową i ręcznie obrócić słupek. Możesz także użyć zdolności Tulina lub Przypomnienie sobie czegoś aby otworzyć bramę, gdy jesteś na drabinie pod nią. Tak czy inaczej, wykonanie tego obrotu otworzy drzwi do następnej blokady turbiny. Wejdź na górę i aktywuj go, zanim wrócisz do głównego obszaru statku.
Blokada turbiny nr 5
Ostatni zamek znajduje się w zwodniczo trudnym do znalezienia B2. Tę najgłębszą piwnicę znajdziesz, wyskakując ze statku. Zleć wystarczająco nisko, a zobaczysz, że pod spodem ukryta jest platforma, na której możesz wylądować. Pokonaj tu wroga konstruktu, a następnie aktywuj ostatnią blokadę turbiny.
Teraz wróć do miejsca, w którym rozpocząłeś loch, by zmierzyć się z bossem.
Jak pokonać Colgerę
Colgera to lodowa latająca bestia, z którą będziesz walczył w powietrzu. Twoja broń biała będzie tutaj bezużyteczna. W tym starciu chodzi o jak najskuteczniejsze użycie łuku i strzał.
Boss ma trzy krystaliczne segmenty, które są jedyną grą, w której otrzymuje obrażenia. Najszybciej uszkodzisz Colgerę od dołu. W ten sposób możesz bezpośrednio uszkodzić kryształy, nie czekając, aż ochronne kolce wypadną z górnej połowy bossa.
Odkryliśmy, że niezawodnym sposobem na zniszczenie każdego segmentu dwoma uderzeniami jest użycie Ogniste strzały owocowe. Tworząc ogniste strzały i strzelając nimi w Colgerę od spodu, będziesz w stanie jednym strzałem zniszczyć lodową ochronę wokół jej słabego punktu (my używaliśmy łuku mocy 11). Stamtąd wystarczy jedna zwykła strzała, aby wylądować i zniszczyć słaby punkt. Zrób to jeszcze dwa razy, aby zakończyć pierwszą fazę walki.
Druga faza to płukanie i powtarzanie sytuacji, tylko teraz masz do czynienia z torandami. Zetknięcie się z nimi wyrządzi przynajmniej całe serce szkód. Unikaj ich, wchodząc wyżej i kontynuuj stosowanie tej samej taktyki, co poprzednio, aby jak najbardziej optymalnie uszkodzić Colgerę.
Jedną z rzeczy do wykorzystania jest atak, w którym boss szybko atakuje pionowo od dołu. Tulin ostrzeże cię, gdy Colgera ma zamiar rozpocząć ten atak. Ustaw się tak, abyś był równolegle do bossa i twarzą do jego podbrzusza, gdy wystrzeli w górę. Teraz, gdy z niego spadniesz, będziesz mógł wyrównać wszystkie strzały, które musisz wykonać za jednym zamachem. Za pierwszym razem może się to nie udać, ale to najlepszy sposób na szybkie pokonanie Colgery.
Po tej walce ukończysz Świątynię Wiatru. Twoją nagrodą jest Pojemnik na Serce i możliwość wezwania Tulina, by używał jego umiejętności gdziekolwiek się udasz.