Podczas zeszłotygodniowego Xbox Games Showcase fani mogli po raz pierwszy przyjrzeć się tej grze Życie jest dziwne: podwójna ekspozycja, w którym Max Caulfield powróci, gdy użyje swoich mocy, aby zapobiec morderstwu swojej przyjaciółki. Ci, którym podobała się pierwsza część, są podekscytowani nową zawartością, ale wielu jest ciekawi, czy wybory dokonane w oryginalnej części Life is Strange będą miały wpływ na nową odsłonę.
„Wiedzieliśmy, że musimy szanować dwa niezapomniane zakończenia pierwszego rozdziału historii Maxa, a jednocześnie stworzyć coś nowego, świeżego, co będzie echem wyzwań Maxa z przeszłości, a jednocześnie posunie do przodu osobistą historię Maxa” – powiedziała w wywiadzie reżyserka narracji Felice Kuan .
CZYTAJ TAKŻE Gears of War E-Day będzie miało liniową historię o Bractwie Marcusa i Doma
„W Deck Nine było naprawdę ważne, że jeśli mamy stworzyć kolejną przygodę Maxa, to w grze będziemy musieli szanować oba zakończenia” – dodaje reżyser gry Jon Stauder. „Życie jest dziwne: podwójna ekspozycja robi właśnie to.
„W naszej książce dotyczącej pierwszej gry nie ma kanonowego zakończenia. Podwójna ekspozycja będzie szanować oba zakończenia w myślach Max, jej dzienniku, SMS-ach, interakcjach z innymi postaciami i tym, co zdecyduje się wyjawić na temat swojej przeszłości swoim nowym przyjaciołom. Wszystko to odzwierciedla jej ostateczny wybór.
CZYTAJ TAKŻE Rainbow Six Siege uruchamia subskrypcje, a gracze nie są zadowoleni
Życie jest dziwne: podwójna ekspozycja ukaże się na PC i Xbox Series X/S 29 października.
„Kilka lat po tym, jak oprowadziliśmy ją po Arcadia Bay, w Double Exposure Max powraca w późniejszym okresie jej życia, obecnie jako artystka-rezydentka na prestiżowym Uniwersytecie Caledon” – czytamy w opisie gry.
„Niestety, katastrofa nigdy nie jest daleko. Przyjaciółka Maxa, Safi, zostaje zabita, a my zostajemy wciągnięci w pełną tajemnicę morderstwa z nadprzyrodzonym akcentem. Pierwotna moc Maxa do cofania czasu przekształciła się w zdolność całkowitego przesuwania linii czasu, a my będziemy badać dwie równoległe rzeczywistości – jedną, w której Safi jest bezpieczna i ma się dobrze, a drugą po jej śmierci – aby odkryć tożsamość jej zabójcy.