Podczas gdy my byliśmy zajęci spekulacjami, Arkane studiował Ostrze.
Wygląda na to, że Arkane Lyon się buduje Ostrze Marvela na tym samym silniku gry co Pętla śmierci’S.
Jak donosi Tech4Gamers, starszy artysta oświetlenia Arkane Lyon, Thomas Mothe, zaktualizował swój profil na LinkedIn, aby wskazać, że pracuje obecnie nad tą właśnie grą, korzystając z silnika Void. Silnik Void został opracowany wewnętrznie przez Arkane, ale co ważniejsze, nie jest to Unreal.
Żeby było jasne, sam silnik Void został zbudowany na bazie id Tech 6, stworzonego przez id Software. Arkane po raz pierwszy użyło silnika Void Engine w 2016 roku Zniesławiony 2i był również używany do robienia Dishonored: Śmierć Outsiderajak również Pętla śmierci.
Silnik nie jest szczególnie znany ze swojego stylu i wierności graficznej. Jest to jednak silnik, który Arkane dobrze opanowało i wykorzystał w najlepszych grach, jakie stworzyła firma. Zamiast dużej liczby wielokątów, tym, co czyni Void wyjątkowym, jest to, że umożliwia Arkane tworzenie tych gier o mocno stylizowanej estetyce.
CZYTAJ TAKŻE 38 gier RPG akcji oferujących różne style gry
Gdybyśmy wspomnieli o Unrealu wcześniej, to dlatego, że Arkane użyło tego silnika do zbudowania swojej najnowszej gry, Redfall. Chociaż projektem tym kierował Arkane Austin, wyjaśnijmy sobie, że oba działy faktycznie działają jako jedna firma, a oddziały w Austin i Lyonie rzeczywiście Redfalli wszystkie inne ich gry.
Chwila Redfall miał wiele problemów z rozwojem, jednym szczególnym problemem było to, że Arkane musiało nauczyć się korzystać z Unreal Engine 4 podczas tworzenia gry na nim. Oczywiście wszyscy znamy konsekwencje tego wyboru dla samej gry.
CZYTAJ TAKŻE MW3 i Warzone: Jak odblokować karabin szturmowy RAM-7
Postać z komiksu Blade’a miała estetykę wywodzącą się z komiksów grozy z lat 70. XX wieku i została stworzona na potrzeby ich sztandarowego horroru, The Tomb of Dracula. W latach 90. estetyka Wesleya Snipesa była szczytowym duchem czasu, począwszy od czarnego garnituru, przez sekwencje akcji inspirowane filmami z Hongkongu, po muzykę klubową.
Nie wiemy, jak będzie wyglądać Ostrze Mahershala Alego, ale Arkane będzie absolutnie w porządku, jeśli nada dampyrowi własny, stylizowany, na wpół kreskówkowy charakter. Postacie w Zniesławiony nie mają dokładnie wampirzych mocy, ale z pewnością mają ten rodzaj umiejętności, co Blade. Bardzo łatwo zrozumieć, dlaczego Marvel zdecydował się dać Arkane klucze do tego czarno-czerwonego królestwa.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Xbox nowej generacji pojawi się już w 2026 roku
To już postanowione, ale w związku z tym tytułem pozostaje wiele innych pytań, na które wciąż nie mamy odpowiedzi. Aby być uczciwym, być może Arkane nadal samodzielnie dokonuje takich wyborów w tej chwili.
Ostrze Marvela ma ukazać się na PC oraz Xbox Series X|S, jednak studio nie ogłosiło oficjalnie platform.
Powiązany