Z pewnością mamy nadzieję, że ta gra osiągnie lepiej na PC niż na PlayStation 5.
Nixxes ujawnił szczegóły dotyczące Marvel Spider-Man 2Wydanie na PC.
W poście na blogu PlayStation Nixxes potwierdził obsługę DLSS 3, FSR3.1 i XESS. Ujawnili jednak również ogromny nacisk na zwiększenie śledzenia promieni dla tego tytułu, w tym generowania ramek FSR AMD, a zwłaszcza rekonstrukcji Raya Nvidii.
Programista graficzny Nixxes, Menno Bil, podzielił to wyjaśnienie pracy, którą umieścili w celu ulepszenia gry o rekonstrukcję Raya w szczególności:
„Nvidia DLSS Ray Reconstruction ma na celu uzyskanie bardziej szczegółowych funkcji RayTacing poprzez połączenie dwóch oddzielnych procesów czasowych w ramce: denoisowanie funkcji RayTrainging i wzrosty całej ramki. Łącząc te kroki, rekonstrukcja Ray utrzymuje bardziej przydatne informacje w wielu klatkach, aby dodać niewielkie szczegóły w efektach RayTrainga, które w innym przypadku mogą zostać utracone.
W Marvel's Spider-Man 2 na PC z włączoną rekonstrukcją Ray widzimy bardziej szczegółowe odbicia prześledzone promieniem i lepiej zdefiniowane cienie, szczególnie podczas oglądania efektów RayTacing pod stromymi kątami. Widzimy również ulepszenia w wnętrzach prześledzonych promieniem oraz mniej duchów i hałasu w okluzji otoczonej promieniem.
Dołączyliśmy dwa modele rekonstrukcji Ray NVIDIA, oryginalny model wprowadzony w DLSS 3.5 oraz nowo ulepszony model zaprojektowany dla GPU serii RTX 40 i nowszych. Ten nowy model skutkuje ogólnie bardziej czasowo stabilnym obrazem, dodatkowo poprawiając wizualną jakość rayTrainga. ”
Oczywiście Nixxes nie powie tego bezpośrednio, ale to czyni Marvel's Spider-Man 2 Lepiej na komputerze z procesorem graficznym NVIDIA niż na PlayStation 5. Teraz, gdy mamy realistyczne oczekiwania dotyczące możliwości PlayStation 5 Pro, łatwo zrozumieć, że nawet ta konsola nie może dopasować tego, co jest możliwe z tą grą z najwyższą końką i najwyższym poziomem i Być może nawet kompilacja średniego zasięgu, która pakuje NVIDIA.
Nixxes twierdzi również, że ta gra potrzebuje 140 GB w pamięci SSD, choć jesteśmy pewni, że wielu graczy na PC chętnie przetestuje to twierdzenie. Jak potwierdził Insomniac, nie dodają nowej treści dla portu PC, Sony zaoferuje standardową edycję, cyfrową edycję luksusową i ścieżkę modernizacyjną luksusową.
Sony zaoferuje również wczesne odblokowanie kostiumów, które są już w grze, a także dodatkowe punkty umiejętności, jeśli zamówisz w przedsprzedaży grę, a także jeśli zalogujesz się do PSN. Jak niedawno ogłosiła Sony, nie będą już obowiązkowe PSN logowanie w przypadku niektórych swoich portów komputerowych i zamiast tego zaoferują bonusy, jeśli to zrobisz.
Z pewnością jest to słodko -słodkie wiadomości, aby uzyskać ten port na PC miesiące po tym, jak Sony zwolniło niektóre osoby, które pracowali nad tą grą w Insomniac, a także tocząc się na emeryturze założyciela i szefa Insomniac, Teda Price'a. Mam nadzieję, że robi to znacznie lepiej niż na PlayStation 5, aby skłonić Sony do uznania pewnych zmian, które mogliby zrobić, aby ich biznes był zrównoważony i utrzymać swój talent na pokładzie.