Napraw problemy świata za pomocą wszystkich rozwiązań eksperymentu EMF.
Spider-Man 2 wrzuca Petera Parkera w nową historię z kolegą z liceum, Harrym Osbornem. Na początku gry Harry powraca i tworzy Fundacja Emily-May — organizacja non-profit zajmująca się zaawansowanymi technologiami. Zostaniesz także zapoznany z ogromnym budynkiem Eksperymenty EMF, rodzaj zadania pobocznego, w którym Spider-Man będzie testował różne wynalazki i odkrycia dla ulepszenia świata. Tam są 9 eksperymentów EMF znaleźć, a niektóre z nich obejmują trudne łamigłówki. Oto pełne zestawienie wszystkich lokalizacji Eksperymentu EMF i sposoby ich ukończenia.
Przewodnik po eksperymentach EMF
Eksperymenty EMF to aktywności poboczne, które odblokowują się na początku gry, po odwiedzeniu Fundacji Emily-May Harry’ego Osborna. Każdy Eksperyment EMF powiązany jest z eksperymentami, o których dowiesz się po wizycie w fundacji. Będziesz jeździć na rowerach, pilotować drony i łączyć geny roślin. Każdy eksperyment jest jak minihistoria.
Eksperyment EMF nr 1: Central Park – Znajduje się na dachu na północno-zachodnim krańcu Central Parku. W tym przypadku przetestujesz rowery energetyczne, jeżdżąc na nich po mieście. Będziesz musiał przejechać rowerem przez park i przejść przez 10 punktów kontrolnych. W połowie będziesz mieć limit czasu, zanim bateria eksploduje! Trzymać [R2] aby przyspieszyć i wystrzelić nad rampami, gdy się odblokuje.
Eksperyment EMF nr 2: Central Park – Znaleziono wzdłuż zachodniego krańca parku. Korzystając z tego eksperymentu, pomożesz latać dronami i odstraszać cele. Ukończ test, niszcząc 12 fioletowych celów, a następnie lecąc do 7 znaczników lokalizacji. Bardzo prosta!
Eksperyment EMF nr 3: China Town – Na północy, na dachu FAST. To jeden z eksperymentów z zagadkami roślinnymi. Użyj skanera i podążaj za winoroślą, aby zebrać trzy rośliny, a następnie rozwiąż zagadkę. Po rozwiązaniu zagadki podejdź do zbiornika z wodą i wyciągnij go [L1+R1] następnie uszczelnij wszystkie wycieki wody siatką. Jeśli nie możesz znaleźć wody, poszukaj znacznika zadania pobocznego.
Eksperyment EMF nr 4: Downtown Brooklyn – Znajduje się tuż obok mostu prowadzącego do Chinatown. W tym celu wejdź do tuneli aerodynamicznych oznaczonych przez twój cel i wznieś się wysoko w powietrze za pomocą Web Wingów. Kiedy jesteś bardzo wysoko, wdróż za pomocą [Square] do opuszczenia turbin. Po zrzuceniu pięciu będziesz musiał uratować jednego z dronów Hunter. Pokonaj Łowców i rzuć turbiną, aby zakończyć test.
Eksperyment EMF nr 5: Mała Odessa – pojawia się w południowo-wschodnim narożniku Małej Odessy po ukończeniu Próby Pszczół (Eksperyment nr 2). Ponownie polecisz dronem, aby wysadzić drapieżniki — strzel około 12, a pojawi się ptak. Przełącz na tryb Sonic (naciśnij [Triangle]) i ścigaj ptaka, posyłając go strzałem dźwiękowym, aby go przegonić. W parku będzie krążyć w nieskończoność. Zastrzel go, aby powrócił do swojego gniazda w klatce — strzel w drewno podpierające otwartą klatkę, aby zakończyć zadanie.
Eksperyment EMF nr 6: Hell’s Kitchen – znajduje się w północno-zachodnim rogu. Odblokowuje się po ukończeniu pierwszej łamigłówki z roślinami (eksperyment nr 3) podczas UCZTY. Zeskanuj pobliską wodę, aby rozpocząć zagadkę — zniszcz wszystkie czerwone węzły, nie niszcząc żadnych zielonych węzłów. Następnie musisz udać się do portu. Podążaj za znacznikiem i złap rybę [L1+R1], a następnie wróć do komputera, aby rozwiązać zagadkę polegającą na łączeniu genów. Ułóż geny w kolejności pokazanej na powyższym obrazku, aby ukończyć wyzwanie.
Eksperyment EMF nr 7: Downtown Brookyln – pojawia się po ukończeniu drugiej próby pszczół (eksperyment nr 5) za pomocą drona. Znaleziono w samym centrum dzielnicy. Zwykła misja drona — atakuj fioletowe cele i leć w kierunku znaczników lokalizacji. Jeśli zgubisz cel, spójrz na minimapę, aby uzyskać pomoc. Po wleceniu w znaczniki przestępcy porwą Twojego drona-pszczołę! Wskocz na wskazane dachy celów i naciśnij [Triangle] dowiedzieć się, gdzie ukrywają się przestępcy. Kiedy ponownie się połączysz, przełącz się na tryb Sonic i wysadź podświetlone klatki z pszczołami. Po ucieczce przestępców Spider-Man może ich pokonać.
Eksperyment EMF nr 8: Dzielnica Finansowa – Znajduje się na dachu w pobliżu mostu łączącego się z centrum Brooklynu. Dostępne dopiero po ukończeniu drugiej próby Plant Science (eksperyment nr 6). Korzystając z kiosku, udasz się pożyczyć roślinę od towarzysza – ale gdy dotrzesz do znacznika misji, zostanie ona skradziona! Podążaj śladem pyłków i pokonaj przestępców na dachu. Zbierz próbkę rośliny i przynieś ją z powrotem, aby rozpocząć kolejną zagadkę polegającą na łączeniu genów. Skorzystaj z rozwiązania pokazanego powyżej, aby ukończyć ostatnie wyzwanie. W połowie układanki przestępcy zaatakują Piotra! Pokonaj ich, a następnie rozwiąż zagadkę.
Ukończ wszystkie osiem eksperymentów EMF, aby odblokować ostatni eksperyment EMF.
Eksperyment EMF nr 9: Astoria – Po zakończeniu wszystkich pozostałych eksperymentów w domu Petera w Astorii pojawi się ostatni znacznik. W twoim domu otrzymasz ostatnią wiadomość od Harry’ego Osborna. Otrzymasz także jeszcze jedną łamigłówkę polegającą na łączeniu genów roślin. Skorzystaj z powyższego obrazka jako rozwiązania.
Za ukończenie układanki Harry nagrodzi Cię nowym kostiumem Spider-Mana. Zarobisz ’Podstawowytrofeum i odblokuj Garnitur z historią życia.