Mamy już pojęcie, ile czasu zajmie zakończenie Metafora: Refantazio.
Jak donosi Gematsu, ukazały się najnowsze partie recenzji gier wideo studia Famitsu. Jeśli jesteś ciekawy, dali Metafora: Refantazio bardzo mocny wynik 37/40. Można to podzielić na cztery oceny recenzentów: 9/10, 9/10, 10/10 i 9/10.
Recenzenci Famitsu ujawnili jednak również, że ukończenie gry zajęło im około 80 godzin. Jeśli dodasz wszystkie misje poboczne i dodatkową zawartość, zajmie to 100 godzin.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie przełożone na 2026 rok, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krąży krążąca plotka o Grand Theft Auto 6, której ludzie nie chcą, aby była prawdziwa.
Przeczytaj więcej
Zgodnie z oczekiwaniami Atlus dał fanom kolejną gigantyczną grę, w którą mogą grać od początku do końca. Czas gry nie odzwierciedla wieku, jaki mogą mieć gracze. Zamiast tego wynika to z coraz bardziej epickich bitew turowych, których przejście może zająć graczom cenne minuty, ale prawdopodobnie zajęłoby drugie miejsce w kontekście samego świata.
Wiemy, że już wyobrażasz sobie te porównania, więc dokonamy ich za Ciebie. Tak twierdzi witryna agregująca How Long To Beat Osoba 5Ukończenie głównej kampanii fabularnej zajmuje 97 i pół godziny. Jeśli dodać misje poboczne, zajmie to 113 godzin. How Long To Beat zauważa również, że ukończenie gry może zająć prawie dwukrotnie więcej niż główna historia, czyli 173 godziny.
Jeśli nigdy wcześniej nie grałeś w gry RPG firmy Atlus, tak, są to gry gigantyczne pod względem czasu gry. Atlus przetrwał jako główny twórca gier RPG, czego nie udało się wielu jego rówieśnikom, ze względu na styl i mocne cechy charakterystyczne występujące w ich Osoba zawody sportowe. Ich formuła opiera się na powtarzających się motywach dorastania nastolatków i młodych dorosłych, w połączeniu z fantazją o mocy, jaką jest możliwość pokonania i kontrolowania półbogów i mitycznych stworzeń.
Teraz weteran Osoba zespół obiecuje inną historię i doświadczenia Metafora: Refantazio. Że ta nowa gra jest tylko trochę krótsza od ich Osoba gry pokazują, że nie poszły na kompromis pod względem skali.
Wczoraj informowaliśmy o tym, że niektórzy fani wyrazili zaniepokojenie Metafora: Refantazio marketingu. Bez wątpienia ci programiści mają już ugruntowaną rzeszę fanów na PlayStation, a szczególnie lojaliści PlayStation byliby bardziej chętni do zakupu gry, gdyby marketing był prowadzony dla tej platformy.
Musimy jednak wziąć pod uwagę zmieniające się wiatry w branży, które zmusiły Atlusa do postawienia na Xboxa. Square Enix dowiedziało się z pierwszej ręki, że nie ma wystarczającej liczby fanów PlayStation, aby możliwe było tworzenie wysokobudżetowych gier. To zmusiło ich do zmiany strategii, aby wszystkie ich gry były wieloplatformowe.
Następnie Atlus był oszołomiony, gdy dowiedział się, że są gracze, którzy chętnie kupują swoje gry poza PlayStation, na PC, Nintendo i tak, także na Xbox. Atlus wie Metafora: Refantazio a ich inne gry nadal będą sprzedawać się najlepiej na PlayStation, ale mają też bardzo spóźnione FOMO dla graczy na innych platformach.
Atlus i Square Enix z pewnością zamierzają promować swoje gry na Xboxie i sprzedawać je również na Xbox w Japonii. Muszą to zrobić, bo jeśli nie znajdą nowych sposobów na znalezienie nowych graczy w celu powiększenia swojej bazy, to dalsze tworzenie gier nie będzie warte wysiłku.