Bohater Metafory nie jest czystą kartą.
Metafora: ReFantazio reżyser Katsura Hoshino podzielił się kilkoma nowymi szczegółami na temat gry w nowym wywiadzie dla magazynu Famitsu, w tym czymś, czego być może nie spodziewaliście się mieć tak wielkiego znaczenia.
Widzisz, że umieściliśmy obraz okładki gry tuż nad tym akapitem. Ta ilustracja została wykonana przez Shigenori Soejimę. W tłumaczeniu Persona Central Hoshino ujawnił, że nawet umiejscowienie logo i sposób jego wykonania ma ukryte znaczenie. Kilka miesięcy przed tym, jak gracze mieli szansę przekonać się o tym sami, postanowił o tym wszystkim powiedzieć głośno.
Tak więc samo logo ma duże A w samym środku i góruje nad pozostałymi literami. Okazuje się, że ma ona wyglądać jak katedra, która jest centralnym punktem całej historii.
CZYTAJ TAKŻE Dragon's Dogma 2: Jak wcześnie przejść na wyspę wulkaniczną
W dalszej kolejności postacie pod logo są bohaterami, po nich następują potencjalni członkowie drużyny, a także prawdopodobnie Twoi potencjalni naśladowcy. Nad logo, patrząc z góry na masy, znajdują się antagoniści gry.
Została skomponowana tak, aby od razu zwrócić uwagę na centrum, a potem sprawić, że oko chce błądzić i patrzeć na detale, które są dalej od pola widzenia. Jestem pewien, że niektórzy fani Atlusa już mają nadzieję, że uda im się dostać ogromny plakat z tą ilustracją na okładce, ponieważ ogólnie rzecz biorąc, jest to po prostu imponująca praca.
Hoshino nawiązał także do komentarzy Soejimy z innego wywiadu, że główny bohater nie jest czystą kartą, jak miało to miejsce w Osoba Gry. Soejima uczyniła go androgynicznym, ale Hoshino wyjaśnił, że ma naturalnie charyzmatyczną osobowość, która przyciąga ludzi do naśladowania go, urodzonego przywódcy
CZYTAJ TAKŻE Banici z Gwiezdnych Wojen będą zmuszać Cię do łączenia się z Internetem
Hoshino nie zdradza tutaj zbyt wielu szczegółów, ale mimo to dostajemy kilka ciekawych ciekawostek. Kiedy kręcili, byli na etapie przedprodukcyjnym Katarzyna Całe ciało (wydany w 2019 r.) i jak wszyscy inni uznali okres kwarantanny związany z pandemią za najtrudniejszy okres w tworzeniu gry.
Hoshino ujawnia również, że Studio Zero przeszło kilka iteracji, ponieważ nie miało konkretnego pomysłu na co Metafora: ReFantazio miał wyglądać.
Jeśli chodzi o rozgrywkę, drużyna będzie liczyła maksymalnie siedem osób, ale do bitwy może dołączyć tylko czterech członków jednocześnie. System Archetype najwyraźniej okazał się tak elastyczny, że wszyscy testerzy wymyślili różne kombinacje, odpowiadające ich osobistym preferencjom.
CZYTAJ TAKŻE Apex Legends tymczasowo przeszło w tryb offline po przywróceniu zapisu postępów gracza
Studio Zero stworzyło także system „Fast & Squad”, który przyspiesza starcia ze słabszymi przeciwnikami. Hoshino wyjaśnił, że pomysł polegał na dopasowaniu tempa gracza, ponieważ chciał on przyspieszyć łatwe bitwy, a jednocześnie poświęcić więcej czasu na skrupulatne planowanie walki z silniejszymi wrogami.
Studio Zero to po prostu tworzenie gotowych projektów Metafora: ReFantazioi możemy'
Metafora: ReFantazio ukaże się 11 października 2024 r. na Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 i PC za pośrednictwem Steam.
Powiązany