Naprawdę wygląda na to, że Compulsion osiągnął taki poziom, że zaraz wybuchnie.
Compulsion Games po cichu udostępnia drobne aktualizacje na temat Na południe od północy na swoim koncie na Twitterze. Chociaż wydają się zadowoleni z odkrywania świata, który stworzyli w spokojnym tempie, podzielili się już wieloma interesującymi spostrzeżeniami.
W swoim najnowszym tweecie firma Compulsion Games ujawniła, że zatrudniła dwóch nagrywających dźwięki natury, aby uzyskać jak najwięcej organicznego otoczenia, odgłosów zwierząt i owadów do swojej gry prosto ze źródła: dzikiej przyrody na południu.
Być może nawet nie zdawałeś sobie sprawy, że taka praca istnieje, ale nie jest to zwykłe hobby. Praca wykonywana przez rejestratorów dźwięku natury stawia ich na skrzyżowaniu inżynierów dźwięku i przyrodników. Jeden z dwóch zatrudnionych przez nich rejestratorów, Andy Martin, z entuzjazmem podzielił się swoimi wrażeniami na temat pracy nad tą grą. Opublikował to na Facebooku:
„Nagrywanie dla #SouthofMidnight to nadal jeden z moich ulubionych projektów w historii. Biwakowanie i nagrywanie w otoczeniu bagien ze wszystkich stron było jednym z najlepszych doświadczeń słuchowych, jakie kiedykolwiek przeżyłem. Dziękuję, Compulsion Games!”
W innym niedawnym tweecie Compulsion ujawniło, że zatrudniło metalowych wokalistów, aby dźwięki wytwarzane przez ich niesamowitego ducha przypominały potwory, upiory. Monster Factory, firma, która kupiła dla nich tych wokalistów rockowych, tak powiedziała o tym doświadczeniu:
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy pokazać Wam trochę za kulisami tego niesamowitego projektu. Ogromne podziękowania dla wszystkich wspaniałych ludzi w CompulsionGames. Nie możemy się doczekać, aż zagramy w South of Midnight!”
Być może pomyślałeś, że to dziwny pomysł, ale branża gier wideo robi takie rzeczy już od jakiegoś czasu. Możesz obejrzeć ten krótki klip, na którym Mike Patton z Faith No More podkłada głos w interpretacji 2k Games na temat przypominającej symbionta potworności Marca Silvestriego: Ciemnośćjakby tylko on mógł.
Tak naprawdę, od czasu udostępnienia kluczowych grafik koncepcyjnych South Of Midnight na początku września, Compulsion udostępnia grafiki koncepcyjne jeszcze większej liczby upadków. Można zauważyć, że pomimo różnorodności ich projektów, upadki charakteryzują się korzeniami przypominającymi wąsy i ognistym węglem, który wydaje się płonąć w ich środkach. Absolutnie wyglądają, jakby były zbudowane z drzew i krzewów, przekształcone w różne formy i ożywione przez coś żywego, a jednocześnie złowieszczego.
Chociaż Compulsion wykazywało się twórczymi ambicjami w swoich poprzednich projektach, można śmiało powiedzieć, że nie do końca udało im się zrealizować te pomysły, aby odnieść sukces krytyczny i komercyjny. Z tym, co nam teraz pokazują Na południe od północy każe nam myśleć, że to może się zmienić.
Ponieważ za wyjątkowym założeniem i otaczającymi go warstwami wiedzy Compulsion pracuje teraz nad łatwiejszym projektem gry, w konwencjonalnej grze akcji 3D, z dodanymi odrobiną magicznych rzeczy dla użytkownika.
I pod tym względem Na południe od północy wygląda na to, że wywołuje porównania do podobnych Bóg wojny, Serca KrólestwaLub Bayonetta. I absolutnie możemy zobaczyć, że Hazel stanie się tak popularna jak Kratos, Sora i Cereza, jeśli jej gra będzie w stanie spełnić cały ten szum i obietnice.
Na południe od północy ukaże się w 2025 roku na Xbox Series X|S i Windows za pośrednictwem Steam. Będzie to także dzień pierwszy w ramach Game Pass.