Trochę równowagi jest w porządku.
MultiVersus to nowa platformowa bijatyka, która została niedawno wydana w otwartej wersji beta na różne platformy. Przedstawia unikalne podejście do podgatunku gier walki, którego pionierem był Super Smash Bros. seria i zawiera postacie z wielu nieruchomości należących do Warner Bros. Deweloper Player First Games aktualizował grę, aby ją ulepszyć od czasu premiery, a teraz zespół chce poprawić wykrywanie trafień.
Tony Huynh, reżyser gry on MultiVersus, potwierdzone przez tweeta że do gry wprowadzono nową aktualizację online, aby naprawić określone ruchy dla Toma, Jerry’ego i Jake’a. Jego tweet głosi: „Jedyna internetowa poprawka dla odbicia sojuszniczego pocisku Jake’a, który nie wyzwalał czasu odnowienia sojuszników, oraz poprawka błędu powodującego, że Tom i Jerry tracili możliwość wykonywania ataków powietrznych, gdy osiągnęli swój specjalny limit powietrzny. Daj mi znać, jeśli zauważysz jakieś problemy”.
Po tym poście fan zapytał Huynha o to, czy Finn otrzyma osłabienie z powodu tego, jak łatwo postać może przebić się przez obronę innych graczy. Huynh odpowiedział, aby powiedzieć„Będziemy przyglądać się Finnowi w sekcjach, pracujemy nad dużym remontem naszego systemu hitbox/hurtbox, więc nie chcemy zbyt wielu ruchomych części”.
Gracze walczący mogą już być zaznajomieni z tymi terminami, ale odnoszą się one do czegoś bardzo istotnego dla doświadczenia gry walki. Hitbox to niewidzialny obszar, który pojawia się, gdy gracz atakuje, i obejmuje cały zasięg, w który atak powinien dotrzeć. Z drugiej strony, hurtbox to niewidzialne pole, które zakrywa postać i wskazuje, gdzie można ją trafić.
Podczas udanego ataku hitbox i hurtbox powinny zachodzić na siebie. Gdy programista modyfikuje jeden z tych dwóch parametrów, pozwala mu to zmienić, jak łatwo lub trudno jest graczom zadać skuteczny cios przeciwnikowi.
MultiVersus miał rozpocząć swój pierwszy sezon 9 sierpnia, ale teraz został przesunięty na nową, niepotwierdzoną datę.