Spis treści[Hide][Show]
- Wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni w MW2 i Warzone 2 Season 03 Reloaded
- Pistolety
- Pistolety maszynowe
- Karabiny szturmowe
- Karabiny bojowe
- Strzelby
- Lekkie karabiny maszynowe
- Załączniki
Call of Duty: MW2 I Strefa wojny 2 Nadszedł sezon 03 Reloaded, a nowy sezon oznacza nową rundę wzmocnień i osłabień broni. Patch dotyczy obu MW2 I Strefa wojny 2, ale jest kilka zmian, które dotyczą wyłącznie Strefa wojny 2.
Wraz z łatką pojawiły się dwie nowe bronie, GS Magna i FTAC Siege. Możesz odblokować te pistolety, wypełniając wyzwanie w grze.
Więcej przewodników po Call of Duty
Call of Duty: Warzone 2 – Rozgrywka rankingowa System SR | wyjaśnione | Call of Duty: Modern Warfare 2 – Najlepsza klasa FJX Imperium (interwencja) | Call of Duty: Warzone 2 – najlepsza klasa FJX Imperium (interwencja) | MW2 i Warzone 2: Jak przełączać się między ręcznym i automatycznym wyznaczaniem ścieżki przepustki bojowej | Call of Duty: Warzone 2 – Kiedy powróci Plunder? |
Wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni MW2 I Strefa wojny 2 Ponowne załadowanie sezonu 03
Oto zestawienie poprawek tuningu broni i dodatków w sezonie 03 Reaktywacja:
Pistolety
- Bazyliszek
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- P890
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- X12
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Samochód X13
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
Pistolety maszynowe
- BAS-P
- Zwiększona szybkość ADS
- Zmniejszony mnożnik obrażeń od trafienia w głowę
- Zwiększone maksymalne obrażenia
- Zwiększony maksymalny zasięg obrażeń
- Zwiększone obrażenia na średnim dystansie
- Zwiększony zasięg obrażeń na średnim dystansie
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększone minimalne obrażenia
- Zwiększony minimalny zasięg obrażeń
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
- Lachmann sub
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza od ognia seryjnego | Strefa wojny 2 Tylko
- mini
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- MX9
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Wazniew-9K
- Zmniejszony maksymalny zasięg obrażeń
Karabiny szturmowe
- Chimera
- Dodano minimalne obrażenia pancerza półautomatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
- ISO cykuta
- Zmniejszone maksymalne obrażenia
- Zmniejszone obrażenia w połowie
- Zmniejszone minimalne obrażenia
- Zwiększony mnożnik dolnej części tułowia
- Zmniejszono mnożniki kończyn
- Kastow 545
- Zmniejszony zasięg obrażeń na bliskim dystansie
- Zmniejszony średni zasięg obrażeń
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Kastow 762
- Dodano minimalne obrażenia pancerza półautomatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
- Zmniejszono mnożniki kończyn
- Kastów-74u
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Lachmann-556
- Zwiększone obrażenia na bliskim dystansie
- Zwiększony maksymalny zasięg obrażeń
- Dodano średni zasięg obrażeń
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Dodano minimalne obrażenia pancerza półautomatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększony mnożnik górnej części tułowia
- M16
- Zwiększony zasięg obrażeń na bliskim dystansie
- Zwiększony maksymalny zasięg obrażeń
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Skrócony czas odnowienia między seriami
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
- M4
- Dodano minimalne obrażenia pancerza półautomatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
- M13B
- Szybkość ADS nieznacznie wzrosła
- Zwiększony zasięg obrażeń
- Nieznacznie zwiększono dokładność rozstawiania bioder
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
- TAQ-56
- Zmniejszony maksymalny zasięg obrażeń
Karabiny bojowe
- Zwiad FTAC
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza od ognia automatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
- Lachmann-762
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza od ognia automatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- SO-14
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza od ognia automatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększony mnożnik dolnej części tułowia
- Zwiększone maksymalne obrażenia
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- TAQ-V
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza półautomatycznego | Strefa wojny 2 Tylko
Strzelby
- Brysona 800
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększone obrażenia w połowie
- Brysona 890
- Zwiększone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększone obrażenia w połowie
- Lockwood 300
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
Lekkie karabiny maszynowe
Ł
- HC 56
- Dodano minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- RAPP H
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
- SAKIN MG38
- Skrócono czas animacji „Pierwsze podbicie”.
Załączniki
Amunicja
- Materiał wybuchowy
- Zmniejszona prędkość pocisku
- 0,500 Wężowy strzał
- Strojenie włączone
- 0,300 Zaciemnienie (wszystkie rodzaje)
- Dodano maksymalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
Laser
- Zmniejszona widoczność lasera
- Ukośna kropka wibracyjna 7
- Teraz blokuje Core BP2 Underbarrel
- Laser skośny 7mW
- Teraz blokuje Core BP2 Underbarrel
Czasopismo
- Fenek
- Fennec Double Tap Mod
- Zwiększono maksymalne rezerwy amunicji
- Dodano maksymalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Zmniejszone minimalne obrażenia pancerza | Strefa wojny 2 Tylko
- Zwiększona amunicja początkowa
- Fennec Double Tap Mod
- STB 556
- Mod z jednym dotknięciem
- Skrócony czas odnowienia między strzałami
- Mod z jednym dotknięciem
- Duży
- Zmniejszona kara za szybkość ADS
- Zmniejszone kary do prędkości ruchu
- Mały
- Zwiększona korzyść z prędkości ADS
- Zwiększone korzyści z szybkości ruchu
- Zwiększona korzyść ze sprintu do prędkości ognia
Pysk
- Śrut śrutowy KT85
- Zmniejszona kontrola odrzutu poziomego
- Zwiększona kontrola pionowego odrzutu
Optyczny
- Kazań-Hoło
- Poprawiono widoczność celownika
Magazyn
- Kontrola FJX
- FJX Lux-7
- Zwiększona premia do prędkości chodzenia przy celowaniu
- Zwiększona kara za stabilność bezczynności przy celowaniu
- Zwiększona korzyść z szybkości sprintu
- FJX Lux-7
- RIB400
- Zwiększona korzyść z kontroli odrzutu
- Zwiększona kara za szybkość ADS
- X12
- Kolba pistoletu XRK
- Zmniejszone kary za prędkość ruchu
- Kolba pistoletu XRK
- Samochód X13
- Zapas prętów XRK
- Zmniejszone kary do prędkości ruchu
- Dynamiczna kolba precyzyjna XRK
- Zmniejszone kary do prędkości ruchu
- Kolba trenera X13
- Zmniejszone kary do prędkości ruchu
- Zapas prętów XRK
Podlufowy
Klucz główny Corvusa
- Zwiększona szybkość ADS
- Zmniejszony rozrzut pocisków ADS
- Zwiększona rezerwa amunicji
- Nieznacznie zwiększono średni zasięg obrażeń
Teraz znasz wszystkie MW2 I Strefa wojny 2 wzmocnienia i osłabienia broni w sezonie 03 Reaktywacja, możesz odpowiednio dostosować swoje wyposażenie.