XDefiant ewidentnie miał być projektem w toku.
Reżyser XDefianta, Mark Rubin, podzielił się kilkoma ciekawymi informacjami na temat najnowszej aktualizacji gry.
Na Twitterze podzielił się następującą informacją:
„Hej wszystkim! Wczoraj wieczorem dokonaliśmy zmiany serwera, która może zmniejszyć liczbę matchmakingów z regionem, w którym się nie znajdujesz.
Daj mi znać, czy nadal dostajesz się do gier, które są w innym regionie niż twój. A jeśli dostaniesz region, który nie jest twój, daj mi znać, ile czasu zajęło matchmaking.”
Rubin odpowiedział również na obawy, które fan wyraził na Twitterze, ale najpierw powinniśmy przejść do tego, co ta osoba powiedziała. Użytkownik Twittera @Kururu2_FPS zamieścił ten komentarz, cytując Rubina:
PRZECZYTAJ TAKŻE Call of Duty: Black Ops 6 – Jak zdobyć kod beta
„Tak, bardzo ważne jest, aby dopasować graczy w swojej okolicy, ale w Japonii, zwłaszcza poza godzinami wieczornymi, ogólna liczba graczy jest zbyt mała, co powoduje problem powolnego dobierania graczy.
Z powodu tego problemu niektórzy gracze wolą grać na zagranicznym serwerze (z szybszym dobieraniem graczy). Nie jest to pilna potrzeba, ale chciałbym mieć możliwość wyboru serwerów podobnych do R6S!”
A oto odpowiedź Rubina:
„Twoja wiadomość była bardzo jasna! Tak, w niektórych regionach matchmaking będzie dłuższy. Mamy wiele opcji matchmakingu, z których mogą korzystać gracze (takich jak matchmaking oparty na danych wejściowych lub Crossplay), a to oznacza, że pula matchmakingu zostaje podzielona na wiele mniejszych pul, co spowalnia czas matchmakingu. Ale wybór regionu serwera to coś, nad czym się zastanawiamy”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Overwatch 2 x Transformers Crossover może być kanonem historii Transformers
Oficjalne notatki dotyczące poprawki nie wspominają o regionalnym matchmakingu. Oto jednak, co mówią, jeśli chodzi o czas oczekiwania na matchmaking:
„Wcześniej gracze z pingami większymi niż 150 ms musieli czekać nieprzyjemnie długo w matchmakingu. Ulepszyliśmy parametry matchmakingu, aby ich ping był oceniany częściej, co powinno znacznie skrócić czas oczekiwania na matchmaking.
Ponadto gracze o dowolnym poziomie pingu mogą teraz natychmiast przejść do Strefy Treningowej, gdzie mogą rozładować swoją frustrację związaną z pingiem w zdrowy i konstruktywny sposób.”
Jak wyjaśnił Rubin, Ubisoft opublikował XDNiepokorny w taki sposób, że jest to wciąż praca w toku i w pewnym sensie została opublikowana wcześnie właśnie po to, aby opinie graczy pomogły ukształtować projekt.
PRZECZYTAJ TAKŻE Fani Manor Lords cieszą się, że w kolejnej aktualizacji zostaną dodane stawy wędkarskie
Teraz wiemy, że niektórzy gracze będą narzekać, że nie chcą być przysłowiowymi testerami wersji beta XDNiepokornyJak powiedział Rubin na początku miesiąca, jeśli gra nie jest dla ciebie, możesz po prostu iść dalej.
Powiązany