Spis treści[Hide][Show]
Wraz z rozpoczęciem Misji 7 – Reckoning, oficjalnie znajdziecie się w drugiej połowie historii przez Neonowa biel. Podobnie jak większość z sześciu poprzednich misji, każdy poziom znaleziony w tej misji ma przedmiot kolekcjonerski Prezent, który można przekazać postaciom znalezionym w Central Heaven, aby wzmocnić z nimi relacje i udać się w kierunku Prawdziwego Zakończenia gry. Ten przewodnik wyjaśni, jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 7 – Rozliczanie w Neonowa biel.
Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 7 – Rozrachunek w neonowej bieli
Jest w sumie 10 poziomów, przez które przejdziesz w Neonowa bielMisja 7 – Rozrachunek. Aby zebrać prezenty za każdą misję, musisz najpierw osiągnąć 1 poziom wglądu w tej misji. Wgląd zdobywa się, zdobywając określone medale, a każdy poziom wglądu daje nową premię, taką jak wskazówki, które poprawiają czas i możliwość zobaczenia swojego najlepszego poprzedniego biegu jako duch. Nawet jeśli zdobędziesz najgorszy medal, brązowy, osiągniesz 1 poziom wglądu, co oznacza, że wystarczy raz ukończyć poziom, a następnie powtórzyć misję, aby otrzymać Prezent. Pomijając to, zacznijmy przewodnik do drugiego rozdziału Neonowa biel.
Poziom 1: Bańka
Pierwszy prezent za siódmą misję można zobaczyć zaraz po odrodzeniu się za oknem. Aby dotrzeć do budynku, w którym znajduje się Prezent, przejdź przez poziom, aż przejdziesz przez trzecią bańkę kursu, a następnie skręć w lewo. Zobaczysz otwór w strukturze przedstawionej na lewym obrazku poniżej. Zeskocz na platformę i użyj wybuchowej zdolności karty Purify, aby sięgnąć i odebrać prezent dla Mikey’a.
Poziom 2: Tarcza
Prezent dla Poziomu 2 znajduje się pod koniec kursu, tuż przed metą. Tuż przed końcem podniesiesz kartę Fireball i dwie karty Purify tuż obok czerwonej wybuchowej beczki w bańce. Strzel w beczkę, gdy się do niej zbliżysz i użyj zdolności wszystkich swoich kart, aby dostać się na szczyt pobliskiej wieży, aby zebrać Dar dla tego poziomu.
Poziom 3: Przeoczenie
Podobnie jak na pierwszym poziomie, zaraz na początku zobaczysz prezent dla poziomu 3 na platformie, która jest poza zasięgiem. Przejdź przez poziom jak zwykle, ale upewnij się, że po czwartym użyciu karty Stomp, weź kartę Elevate z pobliskiego automatu na lewo od wodospadu. Kontynuuj kurs, znajdziesz ostatni zestaw demonów stojących wokół czerwonych beczek. Użyj eksplozji, aby dostać się na platformę z celem na poziomie. Wśród demonów, które zabiłeś beczką, jest niebieski demon, który upuszcza kartę Godspeed. Z obiema tymi kartami wybierz ścieżkę na lewo od celu końcowego, a następnie użyj obu zdolności karty, aby dotrzeć do platformy z Darem dla poziomu.
Poziom 4: Pop
Przejdź przez poziom 4, aż dotrzesz do dna dużej zjeżdżalni wodnej, która stanowi większość środkowej części kursu. Na dole będziesz musiał przeskoczyć między kilkoma platformami, zanim zaczniesz używać zdolności kart Elevate i kart Godspeed, aby dostać się do końca poziomu. W drodze na górę zbierzesz parę kart Godspeed, zakreślonych na poniższym obrazku. Użyj tych kart, aby przejść przez szczelinę po prawej stronie i zebrać prezent unoszący się na ścianie.
Poziom 5: Pole minowe
Bardzo prosty prezent do zdobycia, przedmiot kolekcjonerski Minefield, który można znaleźć, gdy wspinasz się po spiralnym zestawie szklanych platform. W drodze na górę znajdziesz czerwoną wybuchową beczkę obok tripwire na trzeciej szklanej platformie. Upewnij się, że użyjesz eksplozji beczki obok żółtego demona wcześniej na poziomie, aby dotrzeć do platformy, aby upewnić się, że nadal masz kartę Elevate, którą demon upuścił. Użyj eksplozji beczki, a także podwójnego skoku z karty Elevate, aby zebrać ten Prezent.
Poziom 6: Naśladuj
Jak sugeruje nazwa, poziom 6 wprowadza Mimika, nowy typ wroga, który zabije cię jednym strzałem, jeśli spróbujesz zaatakować go z przodu. Pierwszego Mimika na tym poziomie spotkasz, gdy wskoczysz na platformę bezpośrednio na prawo od miejsca rozpoczęcia kursu. Tuż za pierwszym Mimikiem znajduje się zestaw garnków, których możesz użyć, aby dostać się na dach następnej konstrukcji, pokazanej na lewym obrazku poniżej. Przejdź na drugą stronę tej struktury i przejdź przez szczelinę kartą Godspeed na platformę z kolejną pulą pokazaną na drugim obrazku poniżej. Stąd wskocz na pobliskie przejście i zabierz leżący na nim Prezent.
Poziom 7: Wyzwalacz
Kolejny dość łatwy prezent do zebrania, przedmiot kolekcjonerski Triggera można znaleźć na początku poziomu, gdy przeskakujesz przez zestaw demonów balonowych. Po drodze zbierzesz dwie karty Fireball. Po zebraniu ostatniej karty z ostatniego Balonu użyj zdolności doskoku kart Fireball, aby wskoczyć na kolumnę pokazaną poniżej, aby odebrać prezent dla poziomu 7
Poziom 8: Szklarnia
Ponownie, Poziom 8 ma bardzo prosty Prezent do zdobycia. Postępuj przez poziom tak, jak zwykle, aż do ostatniego demona Strażnika, który znajduje się tuż przed celem poziomu. Z miejsca, w którym zabito Strażnika, spójrz w górę i na prawo, aby zobaczyć Dar w otworze na szczycie pobliskiej konstrukcji. Upewnij się, że nadal masz kartę Fireball i Elevate i użyj zdolności kart, aby dotrzeć do Prezentu i go zebrać.
Poziom 9: Zamiatanie
Na poziomie 9 udaj się do pokoju, w którym użyjesz trzeciego Mimika, aby zniszczyć pobliskie czerwone drewniane drzwi. W tym momencie powinieneś mieć kartę Purify i Elevate. Użyj karty Purify, aby dotrzeć na szczyt ściany pokoju, w którym podniosłeś kartę Elevate. Raz na ścianie, jak pokazano na poniższym obrazku. Użyj umiejętności podwójnego skoku karty Elevate, aby dotrzeć do Daru.
Poziom 10: Bezpiecznik
Dziesiąty i ostatni poziom w Misji 7 – Rozliczenie jest również pierwszym Prezentem, który jest bezpośrednio powiązany z Neon Green i jest unikalny w stosunku do Prezentów, które możesz zebrać dla innych postaci. Pierwszym krokiem jest znalezienie łuku ze świecącą zieloną dłonią. W tej misji znajdziesz go obok pochyłego dachu, który znajdziesz tuż za pierwszym płatkiem demona. Będziesz mógł zobaczyć to z podestu, w którym znajdziesz skrzynię mimiczną, pokazaną na lewym obrazku poniżej. Użyj zdolności doskoku karty Fireball, aby dostać się na dach, a następnie przeskocz do łuku. Dotknięcie ręki spowoduje pojawienie się kilku demonów balonowych, które przeniosą cię do kolejnej bramy z kolejną zieloną ręką. Dotknięcie tej ręki przeniesie Cię do zadania pobocznego, w którym musisz ukończyć krótki kurs, ścigając gigantyczną neonową zieleń, aż dotrzesz do końca, w którym możesz podnieść Dziwną Monetę z dna pustej puli. Po zakończeniu wrócisz do Central Heaven z zebranymi wszystkimi prezentami za misję 7!
Więcej przewodników po neonowej bieli:
Neon White: Jak odblokować prawdziwe zakończenie | Neon White: Niezbyt skuteczny przewodnik po osiągnięciach | Neon White: Bloody Knuckles Przewodnik po osiągnięciach | Neon White: Jak odblokować tryb Level Rush | Neon White: Jak zdobyć osiągnięcie naśladowania | Neon White: Jak zdobywać i dawać prezenty | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 1 – Odrodzenie | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 2 – Killer Inside | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 3 – Tylko płytkie | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 4 – Stare Miasto | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 5 – Oparzenie, które leczy | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 6 – Przymierze