Jednak twardszy Radahn nie powraca, przykro mi.
Spis treści[Hide][Show]
Nowa aktualizacja wersji 1.15 dla Elden Ring: Cień Erdtree jest już dostępny i dodaje kilka bardzo potrzebnych ulepszeń wydajności i poprawek błędów. Najnowsza łatka do wersji 1.14 przyniosła także wiele poprawek i dostosowań, w tym dotyczących PvP, wyposażenia, zaklęć i sztuk broni.
Łatka 1.15 naprawia kilka irytujących problemów z dźwiękiem, a także błąd wpływający na zachowanie wrogów i renderowanie wizualne.
Pełne informacje o łatce dla Elden Ring: Cień Erdtree Aktualizacja 1.15 jest następująca:
Platformy docelowe
PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X|S / Steam
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przerywnik filmowy odtwarzany podczas wchodzenia do dzielnicy kościelnej Twierdzy Cieni odtwarzał się ponownie po ponownym wejściu do tego obszaru.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre ataki Pięści Golema nie zadawały obrażeń, gdy na gracza wpływały pewne efekty specjalne.
- Naprawiono błąd, przez który moc ciężkiego ataku jednoręcznej Pięści Golema była niższa niż oczekiwano.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rzucenie zaklęcia Aspekty Tygla: Ciernie, jeśli zostało użyte w krótkich odstępach czasu.
- Naprawiono błąd, przez który efekt Talizmanu Kowalstwa nie działał na ataki rzucane niektórymi broniami.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie popiołów w niektórych obszarach areny bitwy Awatara Scadutree.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Rellana, Rycerz Bliźniaczego Księżyca czasami wykonywała nieoczekiwane akcje podczas interakcji z obiektami na obszarze bitwy.
- Naprawiono błąd, który w pewnych okolicznościach pozwalał na użycie Umiejętności w nieprawidłowych kombinacjach z Bronią.
- Naprawiono błąd, który w pewnych okolicznościach powodował nieoczekiwane renderowanie i zachowanie niektórych wrogów.
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe odtwarzanie niektórych efektów dźwiękowych.
- Kilka ulepszeń wydajności i innych poprawek błędów.
- Dalsze poprawki zostały dodane do napisów końcowych gry.
Możliwe poprawki niestabilnej wydajności
- W wersji gry na PS5 niestabilną liczbę klatek na sekundę można poprawić, korzystając z opcji „Odbuduj bazę danych” w trybie awaryjnym urządzenia.
- W niektórych wersjach komputerów PC funkcja Ray Tracing może zostać przypadkowo włączona i powodować niestabilną wydajność. Sprawdź ustawienie Ray Tracing w „System” > „Grafika” > „Jakość Ray Tracing” na ekranie tytułowym lub w menu gry.
- W wersji na PC komunikat „Wykryto niewłaściwą aktywność” może pojawić się bez oszukiwania.
Aby rozwiązać ten problem, przed ponownym uruchomieniem gry sprawdź spójność plików gry.
- W wersji na PC niestabilna liczba klatek na sekundę może być spowodowana aplikacjami innych firm kontrolującymi zachowanie myszy. Dezaktywacja tych aplikacji innych firm może poprawić wydajność.
Numer wersji tej aktualizacji pokazany w prawym dolnym rogu ekranu tytułowego będzie następujący:
Wersja aplikacji 1,15
Regulamin wer. 1,15
- W wersjach na PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X|S pliki Regulaminu można pobrać logując się na serwer.
- Jeżeli rozporządzenie wer. wymieniona w prawym dolnym rogu ekranu tytułowego nie jest wersją 1.15. Zanim zaczniesz cieszyć się grą, wybierz ZALOGUJ SIĘ i zastosuj najnowsze regulacje.
Gra online wymaga od gracza zastosowania tej aktualizacji.
Pierścień Ognia od czasu premiery w lutym 2022 r. sprzedał się w ponad 25 milionach egzemplarzy Cień Erdtree Rozszerzenie DLC dla Pierścień Ognia został wydany 21 czerwca 2024 roku i jest obecnie najwyżej ocenianym DLC wszechczasów.