Wersja 1.13 ulepsza umiejętności, czary i wiele więcej.
Spis treści[Hide][Show]
Poprawka 1.13 dla Pierścień Ognia jest tutaj, przynosząc mnóstwo wzmocnień dla dużej liczby uzbrojenia, umiejętności, czarów, inkantacji i popiołów. Wielu graczy ma nadzieję, że te zmiany sprawią, że wyzwanie bossów w grze będzie nieco mniej trudne.
Dodatkowo łatka wprowadza dziesiątki poprawek błędów i usprawnień, dostosowuje równowagę PvP i poprawia wydajność.
Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami o łatce Pierścień Ognia poniżej, z pełnymi notatkami tutaj:
Ogólne korekty salda
- Zwiększono animację obrażeń zadawanych wrogom (innym niż gracze) za pomocą szarży Wielkiego Miecza Światła.
- Zwiększono statystyki i status następujących NPC-ów, których można przywołać w niektórych obszarach:
- Rycerz Igły Leda / Rycerz Czystej Krwi Ansbach / Thiollier
- Zwiększono siłę ataku i negację obrażeń przywoływanych duchów, z wyłączeniem Mimic Tear, gdy aktywne jest Revered Spirit Ash Blessing [5] albo więcej.
- Zwiększono siłę ataku i negację obrażeń przywoływanych duchów, z wyłączeniem Rozdarcia Mimikry, po ulepszeniu do „+8” lub wyżej.
Naprawiono błędy
- Zmieniono domyślny wybór monitu OK/CANCEL, który pojawia się podczas używania „Spectral Steed Whistle”, gdy widmowy rumak jest martwy. Domyślna pozycja wyboru to teraz OK.
- Dostosowano rozmieszczenie znaków przywoływania postaci niezależnych w niektórych obszarach walk z bossami.
- Zmieniono znaki przywoływania postaci niezależnych w niektórych walkach z bossami, aby umożliwić użytkownikowi przywoływanie postaci niezależnych poprzez jednokrotne naciśnięcie przycisku akcji.
- Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane niektórymi normalnymi atakami Wielkiego Miecza Mrocznego Księżyca były niższe, niż zamierzono.
- Naprawiono wyświetlanie atrybutu ataku fizycznego broni „Warpick”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre ataki broni „Szybka Włócznia” różniły się od oczekiwanych pod względem siły, ruchu zadawanych obrażeń i czasu generowania pola rażenia.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał, aby „Talizman Dwóch Ostrzy” wpływał na broń typu Butelki Perfum, gdy był wyposażony i używany w lewej ręce.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego atrybuty ataku fizycznego niektórych ataków typu Tarcze Pchające były inne, niż oczekiwano.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał używanie strzał / wielkich strzał / bełtów / wielkich bełtów, które nie powinny być używane z następującymi typami broni:
Łuki lekkie / Łuki długie / Łuki wielkie / Kusze / Balisty - Naprawiono błąd, przez który efekt zwiększenia mocy Zaklęcia „Światło Miquelli” hełmu „Kręgu Światła” nie był prawidłowo stosowany.
- Naprawiono błąd powodujący zużycie FP podczas korzystania z umiejętności „Niekończący się Taniec” bez spełniania wymagań umiejętności broni „Tańczące Ostrze Ranah”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego atrybut ataku fizycznego niektórych ataków umiejętności „Zabójczy Taniec” różnił się od oczekiwanego.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego atrybut ataku fizycznego umiejętności „Rzut rozproszony” broni „Szpony nocy” był inny, niż oczekiwano.
- Naprawiono błąd, przez który poniższe umiejętności nie zmieniały się prawidłowo niezależnie od tego, czy były wykonywane z FP, czy bez niego.
- Dynastyczna Sierpowata Gra / Wściekła Bestia / Powtarzalny Ogień Z Kuszy
- Naprawiono błąd, który powodował, że czasami wykonywany był inny Rage Art po wykonaniu silnego ataku po użyciu umiejętności „Raging Beast” i „Dynasty Sickleplay”.
- Naprawiono błąd powodujący, że niektóre umiejętności działały inaczej, niż oczekiwano w pewnych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał w pewnych okolicznościach użycie w powietrzu niektórych zaklęć/zaklęć, które można było używać w powietrzu.
- Naprawiono błąd powodujący, że zaklęcie „Złote łuki” generowało wolniejsze ataki, gdy było rzucane lewą ręką.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zaklęcie „Deszcz ognia” czasami nie trafiało wrogów.
- Naprawiono błąd, przez który zaklęcie „Wściekłe Ostrze Ansbach” nie powodowało narastania statusu Krwotoku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach odległość ruchu podczas rzucania niektórych zaklęć/zaklęć była inna, niż oczekiwano.
- Naprawiono błąd, który czasami przerywał rzucanie zaklęcia „Ryk Rugalei”.
- Naprawiono błąd, przez który magiczny atak „Cherishing Fingers” czasami nie trafiał.
- Naprawiono błąd w zachowaniu ducha Mimic Tear podczas rzucania czarów, zaklęć i umiejętności.
- Naprawiono błąd, który powodował, że postacie niezależne mogły zostać przyzwane po osiągnięciu maksymalnej liczby członków trybu kooperacyjnego dla wielu graczy.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie przez niektóre przedmioty innych ikon niż oczekiwano.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wyjście z gry lub przejście przez ekran ładowania bezpośrednio po pokonaniu „Hrabiego Ymira, Matki Palców” mogło spowodować, że upuszczone przedmioty stały się niemożliwe do zdobycia.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi zadawanie trafień krytycznych niektórym przeciwnikom.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre ataki na określonych wrogów były interpretowane inaczej, niż oczekiwano.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zdobywanie run po pokonaniu niektórych wrogów.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe działanie niektórych wrogów w pewnych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego granice obszaru trybu wieloosobowego w niektórych obszarach były inne, niż zamierzono.
- Naprawiono błąd, przez który gracz pojawiał się w innym miejscu niż zamierzone podczas inwazji na świat innego gracza
- Naprawiono błąd w menu mapy, który powodował, że niektóre ikony NPC w Krainie Cienia nie wyświetlały się prawidłowo.
- Naprawiono błąd w projekcie mapy Realm of Shadow i ikonie „Fragment mapy”.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre scenki przerywnikowe nie były wyświetlane poprawnie w pewnych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre efekty dźwiękowe nie były odtwarzane poprawnie.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre efekty nie były wyświetlane poprawnie.
- Wprowadzono szereg udoskonaleń wydajności i naprawiono inne błędy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Deweloper Wiedźmina 3 zdradza sekret dotyczący Projektu Red Quest
Możliwe poprawki niestabilnej wydajności
- W przypadku wersji gry na PS5 niestabilną liczbę klatek na sekundę można poprawić, korzystając z opcji „Odbuduj bazę danych” w trybie awaryjnym urządzenia.
- W niektórych wersjach PC Ray Tracing może być nieumyślnie włączony i powodować niestabilną wydajność. Sprawdź ustawienie Ray Tracing w „System” > „Graphics” > „Ray Tracing Quality” na ekranie tytułowym lub w menu gry.
- W wersji na PC komunikat „Wykryto nieodpowiednią aktywność” może pojawić się bez konieczności oszukiwania.
- Aby rozwiązać ten problem, przed ponownym uruchomieniem gry sprawdź spójność plików gry.
- W wersji na PC niestabilna liczba klatek na sekundę może być spowodowana przez aplikacje innych firm, które kontrolują zachowanie myszy. Dezaktywacja tych aplikacji innych firm może poprawić wydajność. Numer wersji tej aktualizacji wyświetlany w prawym dolnym rogu ekranu tytułowego będzie następujący:
PRZECZYTAJ TAKŻE Call of Duty: Warzone — wszystkie typy wyzwań i nagrody | Sezon 5
Pierścień Ognia od czasu premiery w lutym 2022 roku sprzedano ponad 25 milionów egzemplarzy. Cień drzewa Erd Rozszerzenie DLC dla Pierścień Ognia został wydany 21 czerwca 2024 roku i jest obecnie najlepiej ocenianym DLC wszech czasów.
Źródło