Patch 1.02 zmienia szereg systemów i równoważy postacie.
Najnowsza aktualizacja przebojowej awantury MultiVersus zostanie wydany później dzisiaj. Przedtem Player First Games i Warner Bros opublikowały informacje o poprawce do aktualizacji 1.02. Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami twórców gry, wprowadzono między innymi kilka istotnych ulepszeń i ulepszeń w obecnych systemach hitbox i hurtbox.
Informacje o łatce pojawiły się dzisiaj w Internecie, zanim zostały tajemniczo usunięte, więc może się zdarzyć, że po ich oficjalnym przywróceniu zostanie kilka poprawek. Jednak wiele sklepów zdołało rzucić okiem na notatki, zanim zostały usunięte. Aktualizacja zapewni, że skrzynka boli postaci, która jest w zasadzie obszarem kontaktu podczas walki, będzie teraz bardziej dopasowana do rzeczywistego kształtu ciała postaci, zamiast być po prostu prostokątnym obszarem. To nieuchronnie zachęci graczy do bardziej precyzyjnego wykonywania ciosów, ponieważ powierzchnia do walki będzie znacznie lepiej dopasowana do ciał postaci.
Systemy hitboxów postaci, które są obszarami tworzonymi w grze, gdy postać wykonuje atak, również zostały przerobione. Ponownie, precyzja była kluczowym celem, a poprawki w hitboxach postaci oznaczają, że teraz od graczy będzie zależeć na wyprowadzaniu ataków z większą umiejętnością i techniką. Player First Games zobowiązało się pilnować wydajności tych nowych systemów, aby zapewnić graczom jak najściślejsze i najbardziej satysfakcjonujące wrażenia z walki w MultiVersus.
Inne zmiany, które pojawią się w nowej łatce, obejmują wysiłki mające na celu uproszczenie zachowania pocisków w grze na całej planszy. Twórcy zrobili to, aby pomóc graczom lepiej zrozumieć użycie pocisków, aby mogli lepiej dostosować do nich swoje strategie rozgrywki.
Oczekuje się, że aktualizacja 1.02 zostanie wypuszczona dzisiaj, po okresie konserwacji. Planuje się, że zakończy się około godziny 10:00 czasu PST/13:00 EST/ 18:00 BST/ 19:00 CEST. Gremliny Postać Gizmo również wejdzie w jego przybycie MultiVersus później dzisiaj wraz z nową aktualizacją. Informacje o łatce nie zostały jeszcze oficjalnie opublikowane, ale oczekuje się, że to nastąpi, gdy aktualizacja zostanie opublikowana. Oprócz poprawek balansujących dla wszystkich istniejących postaci, poniżej wymieniono niektóre kluczowe aktualizacje w nowej łatce.
Systemy rozgrywki:
Aktualizacja Hitboksa/Hurtboksa
Ta łatka zawiera przeróbkę systemu hitbox/hurtbox. Naszym celem w tej aktualizacji jest ściślejsze powiązanie hitboxów i hurtboxów z animacjami postaci. Będziemy obserwować, jak ta aktualizacja wpłynie na wrażenia graczy i jesteśmy gotowi na wprowadzenie dodatkowych poprawek, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy. Będzie to dla nas proces, aby to osiągnąć, ale jest to nasz pierwszy krok w kierunku naprawdę dokładnego wykrywania hitboxów/hurtboxów i daje nam podstawę do trwałego naprawiania problemów w przyszłości.
Zmiany:
- Zaktualizowano Hurtboxy dla każdej postaci.
Zaktualizowano hitboxy przy większości ataków. Konkretne korekty mogą nie być wymienione w uwagach do postaci.
Aktualizacja systemów pocisków
Ta łatka zawiera również pierwszą część aktualizacji naszych systemów pocisków. MultiVersus to gra, która rozwija się dzięki interesującym interakcjom między wojownikami, sojusznikami i pociskami, ale gracz nie powinien potrzebować encyklopedycznej wiedzy o każdym ataku w grze, aby czuć się komfortowo rozumiejąc te interakcje. Naszym celem w tej aktualizacji jest ujednolicenie globalnych zachowań pocisków, aby gracze mogli lepiej dostosowywać strategie wokół pocisków. Ta aktualizacja to tylko pierwsza część zmian w naszych systemach pocisków, więc spodziewajcie się kolejnych aktualizacji w przyszłej łatce.
Zmiany:
- Standaryzowane przeciwne pociski zawsze brzęczą, niszcząc oba pociski
- Wprowadzono ciężki pocisk – ciężkie pociski łamią wrogie pociski, mogą brzęczeć tylko z innymi ciężkimi pociskami i nie mogą zostać odbite
- Bariery i wzmocnienia, które „Blokują pociski” bardziej konsekwentnie blokują wszystkie pociski.
- Pociski, które wybuchają, nie trafiają już w myśliwce, które blokowały pocisk.
Oczekuje się, że będziecie mogli zapoznać się z pełnymi informacjami o łatce, gdy aktualizacja zostanie wprowadzona później, dzisiaj.
Źródło