Nowe, konfigurowalne efekty wizualne wyglądają całkiem ekscytująco.
Need for Speed Unbound został ostatecznie ujawniony w zeszłym tygodniu po wielu niedawnych przeciekach. Jednak wydawca Electronic Arts i deweloper Criterion Games zaprezentowali tytuł wyścigowy w zeszły czwartek, pokazując unikalny nowy styl wizualny do wieloletniego Potrzeba prędkości wentylatory. Wygląda na to, że nowe wizualizacje są gorącym tematem, ponieważ ostatni zwiastun rozgrywki wyszedł na światło dzienne.
W tweecie na oficjalnym Potrzeba prędkości Niedawno na Twitterze pojawił się zupełnie nowy zwiastun, który zawierał szczegóły dotyczące jednego aspektu nowych efektów wizualnych gry. „Efekty jazdy” to konfigurowalny zestaw stylów wizualnych, których gracze mogą używać w swojej rozgrywce, jeśli zechcą. Klip jest udostępniony poniżej i daje graczom kilka dodatkowych informacji na temat tego, jak dokładnie będą mogli wybrać i wyposażyć różne efekty jazdy.
W kolejnym tweecie potwierdzono również, że gracze, którzy nie interesują się efektownym stylem nowych efektów jazdy lub po prostu nie interesują się zbytnio dostosowywaniem pojazdów, mogą je całkowicie wyłączyć, jeśli chcą. Nie można jednak wyłączyć podstawowych świateł tylnych i świateł szlakowych, a jedynie dodatkowe, bardziej zaawansowane efekty jazdy.
Need for Speed Unbound Wygląda na to, że kreatywna ekspresja wizualna stanie się prawdziwym punktem centralnym nadchodzącej gry wyścigowej. Jako najnowsza ewolucja długofalowego Potrzeba prędkości Gra została opracowana na silniku Frostbite i będzie działać na konsolach PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S, całkowicie omijając poprzednią generację konsol.
Według nowej strony internetowej gry, Need for Speed Unbound zobaczy, że „graffiti ożywa”, ponieważ gracze będą wyposażeni w szereg wyrazistych efektów wizualnych i dźwiękowych, które poprawią wrażenia z jazdy i wibracje wyścigów ulicznych. Jest to zdecydowanie jasne w krótkim zwiastunie, który widzieliśmy dzisiaj, a wielu użytkowników na Twitterze pozytywnie reaguje na wygląd tych nowych, dostosowywanych wizualizacji jazdy.
Darren White, Need for Speed Unbound’ dyrektor artystyczny w Criterion Games wyjaśnił niektóre powody nowego kreatywnego kierunku serii. „Chcieliśmy zapewnić styl graficzny, który ma znaczenie dla rozgrywki, taki, który wyraźnie celebruje działania graczy, poprawia ich wrażenia i nagradza ich po drodze”, wyjaśnia, dodając, że nowe efekty wizualne mają określoną nazwę. „Chcieliśmy przenieść graczy na wyższy poziom w Need for Speed Unbound dzięki naszym efektom wizualnym jazdy, które nazywamy „Tagi”.
Zastosowanie tego motywu graffiti do wizualizacji samochodów wydaje się dobrym posunięciem, chociaż będziemy musieli poczekać i zobaczyć, jaka będzie ogólna reakcja graczy, gdy gra zostanie wydana w grudniu.
Need for Speed Unbound Premiera gry zaplanowana jest na 2 grudnia. Ci, którzy zamówią grę w przedsprzedaży, będą mogli wejść na ulice i bulwary Lakeshore kilka dni wcześniej, a ich kopię otrzymają 29 listopada. Need for Speed Unbound będzie dostępny na Xbox Series X/S, PlayStation 5 i PC za pośrednictwem Steam, Origin i Epic Games Store.
Źródło