Na Summer Game Fest zeszłej nocy zaprezentowano wiele horrorów i horrorów science fiction, ale jedno ujawnienie, które wyglądało i brzmiało szczególnie przerażająco, było RUTYNA. Zespół Lunar Software oglądający gry zrewitalizował spojrzenie na mrożące krew w żyłach założenia gry dzięki nowym materiałom z rozgrywki i można śmiało powiedzieć, że strach jest zdecydowanie głównym składnikiem tej gry.
RUTYNA jest rozwijany od 2013 roku i do tej pory wszystko było dość spokojne. Jednak zeszłej nocy widzowie mogli zobaczyć materiał filmowy w grze, który pokazuje, w jaki sposób RUTYNA został przebudowany od podstaw, aby stworzyć bardziej dojrzałą i nawiedzającą środowisko scenerię niż ta z pierwszej koncepcji. Aby naprawdę poczuć, co ma nadejść, obejrzyj dla siebie materiał z rozgrywki tutaj.
Oprócz tego, że wygląda niesamowicie przerażająco, RUTYNA znacznie wzmocnił moc projektowania dźwięku, współpracując ze znanym kompozytorem Mickiem Gordonem (Los, Ofiara, Wolfenstein: Nowy porządek), który skomponował i dostarczył zarówno nastrojową ścieżkę dźwiękową, jak i efekty dźwiękowe do gry. RUTYNA zostanie opublikowany przez Raw Fury, którego dyrektor generalny Jonas Antonson podzielił się swoim entuzjazmem dla projektu.
Jak wielu innych, długo czekałem na tę grę. Początkowo myślałem, że po prostu doświadczę tego jako gracz i fan. Ale wtedy twórcy zdecydowali się z nami współpracować! Jestem niezmiernie podekscytowany, że mogę wyruszyć z nimi w tę niesamowitą podróż.
Jonas Antonson, dyrektor generalny, Raw Fury
RUTYNA toczy się w opuszczonej bazie księżycowej, zaprojektowanej wokół wizji przyszłości z lat 80-tych. Jako pierwszoosobowy horror science-fiction, gracze będą musieli poruszać się po bazie i odkryć, co się tam wydarzyło, unikając jednocześnie złośliwego zagrożenia, cóż, czymkolwiek są te przerażająco wyglądające rzeczy w zwiastunie.
Podczas gdy RUTYNA nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery, wiemy, że zostanie wydany na Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, Xbox Game Pass i PC. Gracze mogą teraz dodać grę do swojej listy życzeń Steam, aby być na bieżąco. Będziemy nasłuchiwać kolejnych aktualizacji od twórców, gdy gra będzie zbliżać się do premiery.
Źródło – PR