Wyczaruj potężną strategię, aby pokonać pięciopoziomową wieżę.
The Magik jest najtrudniejszą do odblokowania zaawansowaną pracą Podróżnik Octopath 2. Czarodziej, jedno z najpotężniejszych zadań w grze, daje wyposażonej postaci moc nakładania dodatkowych efektów magicznych na całą drużynę — zwykłe ataki zadają obrażenia magiczne od żywiołów. Ta niezwykle wszechstronna klasa może wzmocnić twoją drużynę, zadając większe obrażenia i wykorzystując jednocześnie dwie słabości. Ale odblokowanie to prawdziwy ból.
Właściwie odblokować Zaklinacza, będziesz musiał pokonać pięciu opcjonalnych superbossów. Walka z tymi bossami jest niezwykle trudna bez użycia wszystkich sztuczek, których nauczyłeś się do tej pory. Aby pomóc ci zmierzyć się ze wszystkimi pięcioma bossami, mamy garść sztuczek, które powinny sprawić, że będą łatwe. Nawet jeśli jesteś na najniższym minimalnym poziomie, powinieneś być w stanie ostatecznie pokonać wszystkich pięciu bossów, korzystając z poniższych sztuczek – poważnie, pierwszych czterech bossów nawet nie zada ci obrażeń. Dowiedz się, jak zmiażdżyć pięciopoziomową wieżę poniżej.
Więcej przewodników po Octopath Traveler 2:
Wszystkie 8 standardowych ołtarzy pracy | Zaawansowany przewodnik po zadaniach programu Inventor | Odblokowanie wszystkich umiejętności wynalazcy | Zaawansowany przewodnik po zadaniach Armsmaster | Przewodnik po zaawansowanych zadaniach Arcanist | Zaawansowany przewodnik po zadaniach Conjurer | Lokalizacje gildii drugorzędnych zawodów | Najlepsza broń, jaką możesz znaleźć wcześnie | Jak odblokować region statku i morza | Najlepsze synergie umiejętności postaci | Najlepsza broń, aby zdobyć wcześnie | Przewodnik po zadaniach Scent of Commerce | Sztuczka z koszmaru w butelce | Tajny Kostur Słonecznego Cienia | Lokalizacje broni ostatecznej | Sekretny Loch Piekielnego Zamku Lokalizacja | Jak walczyć z tajnym superbossem | Jak odblokować prawdziwe zakończenie
Jak ukończyć pięciopoziomową wieżę | Bonusowy przewodnik po superbossach
The Wieża pięciokondygnacyjna jest trudną serią pięć opcjonalnych walk z bossami — loch jest dostępny dopiero po ukończeniu Historia Hikari i wyzwolenie miasta Do. Loch znajduje się na dziedzińcu zamkowym, po prawej stronie. Na każdym z pięciu pięter znajduje się inny unikalny boss. Możesz zapisywać i wychodzić pomiędzy każdą walką i nie musisz powtarzać bitew, jeśli wyjdziesz. To wyjątkowe wyzwanie, a ukończenie wszystkich pięciu bossów odblokuje Zaawansowana praca magika.
Wszystkie pięć bitew można wygrać za pomocą ta sama użyteczna sztuczka.
- Arkanistyczna Pieczęć Rozpowszechnienia + Sztuczka Handlowca:
- Aby uprościć pierwszych czterech bossów, możesz dać swoją drużynę Krok w bok.
- Użyj Zaklęcie Pieczęci Rozproszenia na początku bitwy. Daj swojemu członkowi drużyny +BP umiejętności wsparcia i możesz łatwo dać sobie +7 tur Rozproszenia.
- Dyfuzja sprawia, że wszystkie umiejętności są ukierunkowane Samego siebie rozprzestrzenił się na całą partię. Umiejętności jak Odpoczynek I Krok w bok są tutaj niezwykle silne.
- Skorzystaj z handlarza Przekaż BPCastii Mikstura umiejętności lub partycji Moc utajona aby uzyskać więcej BP. Używać x3 BP z Krok w bok dać całą imprezę x4 ładunki Boku.
Krok w bok ładunki pozwalają twojej drużynie uniknąć wszelkich ataków fizycznych. Za każdy atak fizyczny, którego unikniesz, wydasz jeden ładunek. Twój Arkanista / Kupiec może nadal nakładać więcej Uniku na całą drużynę, zasadniczo czyniąc twoją drużynę niewrażliwą na obrażenia, o ile będziesz stosował więcej Krok w bok. Ta sztuczka jest niezwykle skuteczna i sprawia, że pierwsze cztery bossy są bardzo łatwe. Działa nawet na piątym bossie, ale będziesz potrzebować kilku dodatkowych wskazówek.
- Więcej podpowiedzi:
- Wyposaż swoje najpotężniejsze postacie w Zadaj więcej obrażeń. Priorytetowo zadawaj obrażenia. HP nie będzie miało znaczenia, ponieważ twoje postacie będą w większości niewrażliwe. Wyposaż się w sprzęt/akcesoria, które zadają największe obrażenia.
- Pierwsi czterej bossowie nie używają wielu ataków magicznych.
- Użyć Duchowny z Cena mocy aby przyspieszyć swoje uzdrowienie. To odblokowuje Uzdrawiaj więcej zaklęcie.
Zaklinacz jest z pewnością najtrudniejszą z pięciu walk. Czarodziej ma 200 000 KM i oferty Obrażenia od ognia każdy atak — na początku bitwy nasyci się obrażeniami od ognia, więc wszystkie jej ataki będą zadawać obrażenia fizyczne i obrażenia od ognia. To dwa trafienia na atak, co czyni ją niebezpieczną.
- Lokalizacja piekielnego amuletu: Clockbank – Znajduje się w skrzyni skarbów w Wieża zegarowa opcjonalny loch. Infernal Amulet sprawia, że wyposażona postać jest wyjątkowo odporna na obrażenia od ognia.
Wyposaż piekielny amulet swojej najbardziej wrażliwej / ważnej postaci. Bardzo polecam przywiezienie Ochette Lub Temenos (lub jedno i drugie) w tej bitwie.
- Szef Zaklinacza: Przywoływacz przełącza się między dwiema postaciami i zadaje obrażenia fizyczne + obrażenia od ognia wszystkimi atakami. Najlepszym sposobem na przetrwanie jest konsekwentne działanie złamać jej punkty tarczy.
- Temenos i Ochette to najlepsi członkowie drużyny do łamania tarczy.
- Używać Ukryta moc Temenosa I Zapora żywiołów (Scholar Skill), aby rozbić dużą liczbę punktów tarczy. W pełni naładowany, Elemental Barrage może trafić 6 do 8 razy.
- Używać Prowokujące bestie Ochette umiejętność wzywania x5 potworów. Wiele potworów może atakować dwa razy, a niektóre mogą atakować wielokrotnie więcej razy. Możesz łatwo złamać x10+ Tarcza.
Polecam również skorzystać Pułapka na nogi (Umiejętność Łowcy), aby opóźnić turę Zaklinacza, aby Twoja drużyna mogła działać pierwsza. Daje ci to szansę na przełamanie pozostałej tarczy. Nawet jeśli nie jesteś przygotowany do zadawania dużych obrażeń, pokonanie bossa daje ci możliwość leczenia lub usuwania efektów statusu. Conjurer może również stać się odporny na zaklęcia efektów statusu, więc będziesz chciał wzmocnić siebie przed osłabieniem bossa.
Nadal używaj tego samego Krok w bok sztuczka, której należy unikać 50% obrażeń od wszystkich jej ataków. Nadal bardzo pomaga, nawet jeśli nie zapewnia 100% ochrona.