Partitio jest wyjątkowym członkiem drużyny w Podróżnik Octopath 2. Jest kupcem, który może wywęszyć dobrą ofertę — i istnieją wyjątkowe misje, w których może wziąć udział tylko Partitio. Po przyjęciu Partitio do swojej drużyny znajdziesz trzy „Zapach Handlu’ misje fabularne zaznaczone na mapie. Lokacje są oczywiste, ale tak naprawdę ukończenie tych zadań nie jest łatwe. Będziesz potrzebował dodatkowej gotówki i będziesz musiał wyszukać lokalizacje zaginionych NPC. Jedno z tych zadań jest zasadniczo trudną zagadką. Dowiedz się, jak wykonać wszystkie zadania „Zapach handlu”, korzystając z tych instrukcji krok po kroku.
Najważniejsza misja jest związana ze statkiem — omówiliśmy go w pełnym przewodniku, do którego link znajduje się poniżej, ale tutaj wyjaśnimy również, jak zdobyć statek.
Więcej przewodników po Octopath Traveler 2:
Wszystkie 8 standardowych ołtarzy pracy | Zaawansowany przewodnik po zadaniach programu Inventor | Lokalizacje Gildii Dodatkowych Zawodów | Jak odblokować region statku i morza
Zapach handlu | Przewodnik po zadaniach
Po odblokowaniu Przegroda Kupiec, będziesz mieć dostęp do trzech dodatkowych zadań fabularnych o nazwie „Zapach handlu— te zadania dotyczą zawierania umów przez Partitio w różnych miejscach. Nazwa zadania jest zawsze taka sama, ale rozwiązania są zawsze różne. Zadania te są również bardzo ważne przy znajdowaniu potężnych przedmiotów i poznawaniu świata. Jedno z tych zadań daje dostęp do statku z zupełnie nową lokacją morską wypełnioną zawartością wysokiego poziomu.
- Zadanie Winterbloom Scent of Commerce: Wejdź do domu po wschodniej stronie miasta. Człowiek w środku wynalazł fonograf. Partitio chce pomóc, sprowadzając trzech muzyków do nagrania. Aby ukończyć to zadanie, musisz zatrudnić muzyków i sprowadzić ich z powrotem do domu.
- Muzyk nr 1: Canalbrine – Znajdź „Skrzypka” grającego na skrzypcach w pobliżu wejścia do miasta nocą.
- Muzyk nr 2: Crackridge – „Gitara” jest w domu za trzema zebranymi NPC w nocy.
- Muzyk nr 3: Flamechurch – Przed małym kościołem w mieście porozmawiaj z „Klerykiem grającym na pianinie”.
Musisz zatrudnić tych ludzi jako możliwe do przywołania postacie questowe, a następnie poprowadzić ich z powrotem do domu wynalazcy w Winterbloom. Przywróć je pojedynczo. Gdy sprowadzisz wszystkie trzy, zakończysz zadanie.
- Sai Zapach Handlu Quest: Dotrzyj do małej chatki w prawym górnym rogu miasta. Powyżej znajdziesz dom wielkiego kupca. Porozmawiaj z Kupcem, a on cię przetestuje — pozwoli ci przeczytać swoją bibliotekę, ale tylko wtedy, gdy odpowiesz na jego zagadkę.
- Aby rozwiązać jego zagadkę, udaj się do małego domku pod Gildią Wojowników. Jest tu młoda NPC – porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że jest córką kupca. Użyj Akcji Ścieżki, aby ją zatrudnić i poprowadzić z powrotem do kupca.
- Po tym, jak Kupiec powie ci, że oblałeś jego test, użyj Akcji Ścieżki Partitio na samym Kupcu. Zatrudnij go w zamian. To kończy zadanie.
Niestety, tak naprawdę nie zatrudniasz Kupca. Zdobędziesz jego klucz i uzyskasz dostęp do biblioteki. Biblioteka jest pełna notatek fabularnych i ważnych wskazówek, jak znaleźć sekrety i inne ukryte treści. Zatrudnienie kupca jest w rzeczywistości dużo, dużo droższe.
- Zadanie Tropu’hopu Zapach handlu: Najprostsza misja znajduje się na południowo-wschodniej wyspie Toto’haha. Dotrzyj do połączonej wioski Tropu’hopu i wejdź do doków. Znajdziesz tam NPC o imieniu Terry. Sprzeda ci łódź za 100 000 liści.
Nie ma w tym żadnej sztuczki. Przynieś Terry’emu 100 000 liści, aby sfinalizować transakcję. Statek jest jednym z najlepszych ulepszeń, jakie można znaleźć — zapewnia dostęp do regionu Sundering Sea, z wieloma wyspami i opcjonalnymi bossami, z którymi można walczyć lub eksplorować.