Spis treści[Hide][Show]
Po pokonaniu Nidhogga, Freya wciąż ma sprawy do załatwienia ze swoim bratem, ponieważ w końcu może być w swojej ludzkiej postaci poza Midgardem. Akceptuje, że nie musi ani wybaczać, ani zabijać Kratosa, więc nadal jej pomaga, gdy wraca do obozu Freyra w God of War Ragnarok.
Poniższy opis rozpoczyna się po walce z bossem Nidhoggiem i kończy się po przerywniku filmowym, gdy Kratos konfrontuje się z Atreusem w sprawie miejsca, w którym zniknął.
UWAGA: Ta solucja obejmuje tylko główne zadanie i nie obejmuje żadnych zadań pobocznych.
Więcej solucji do God of War Ragnarok:
| Część 1: Przetrwanie Fimbulwinter | Część 2: Przewodnik szefa Bjorna | Część 3: Przewodnik po bossach Thora | Część 4: Sekret Atreusa | Część 5: Dom Sindriego | Część 6: Podróż do Nidavellir | Część 7: Poszukiwanie Tyra | Część 8: Przeszukaj kopalnie w poszukiwaniu Tyra | Część 9: Starzy przyjaciele | Część 10: Sekret Groa | Część 11: Przewodnik szefa Alvy | Część 12: Drewno żelazne | Część 13: Zaginione Sanktuarium | Część 14: Zapadlisko | Część 15: Przewodnik Gryla Boss | Część 16: Przewodnik szefa Vanadis | Część 17: Rozliczenie | Część 18: Przewodnik szefa Nidhogga |
Wróć do Obozu Freyra
Gdy przejmiesz kontrolę po podniesieniu amuletu, przejdź z Freyą przez drzwi na południu. Po przejściu przez drzwi użyj magii Freyi, aby oczyścić pnącza na szczycie schodów na południowy zachód, a następnie idź dalej główną ścieżką.
Idź ścieżką, aż napotkasz kolejnych Einherjar. Rozpraw się z nimi, a następnie opuść arenę spotkań, kucając przez gruzy na południowy wschód. Podążaj za Freyą główną ścieżką, aż natkniesz się na kolejne niebieskie trujące rośliny.
Niech Freya zestrzeli swoją pieczęcią jedną roślinę, a następnie zamrozi ją, rzucając w nią toporem. Przywołaj topór, a Freya zauważy, że dzięki jej magii powinien pozostać zamrożony nawet bez topora. Rzuć toporem w drugą roślinę, a następnie idź przed siebie, wybierając prawą ścieżkę.
Wespnij się na półkę, a następnie rozpraw się z ognikami, nowym typem wroga, strzelając do każdego z nich ogniem pieczęci Freyi, a następnie atakując je, gdy leżą na ziemi. Po rozprawieniu się z nimi idź dalej ścieżką na południowy zachód, aż zobaczysz przerywnik filmowy, w którym dzień i noc zaczynają się szybko zmieniać.
Kontynuuj wzdłuż ścieżki na południe, aż podniesiesz dużą kamienną płytę blokującą ci drogę. Po drugiej stronie wpadniesz w zasadzkę kolejnych Einherjarów. Rozpraw się z nimi, a następnie przeczołgaj się przez korzenie po wschodniej stronie areny.
Gdy się wydostaniesz, podążaj za Freyą, aż dojdziesz do dużej polany. Użyj pieczęci Freyi, aby pokryć jej magią jeżyny po drugiej stronie wody, a także duży okrągły obiekt na środku rzeki. Gdy wszystko będzie zakryte, użyj Ostrzy Chaosu, aby je podpalić. Grapping przez wodę.
Po drugiej stronie idź główną ścieżką, przeskakując nad drzewem, aż napotkasz jeszcze więcej Einherjar. Rozpraw się z nimi, a następnie przejedź wzdłuż skalnej ściany obszaru na prawo od małego wodospadu. Kiedy wyjdziesz po drugiej stronie, idź główną ścieżką przez drzewa, aż zeskoczysz do miejsca, które odwiedziłeś wcześniej.
Tutaj wybierz ścieżkę w lewo, a następnie w prawo do wejścia do jaskini. Podążaj ścieżką przez jaskinię i przez most z powrotem do obozu Freyra. Wewnątrz zobaczysz przerywnik filmowy, w którym Freya i Freyr ponownie się spotykają i nadrabiają dawne problemy.
Gdy scena dobiegnie końca, podnieś Mimira ze stołu przed sobą i gdy będziesz gotowy, wyjdź z obozu Freyra na ścieżkę na południe.
Kiedy będziesz gotowy, wróć do Sindriego
Gdy zaczniesz podążać ścieżką, Freya powie, że jest gotowa przyłączyć się do twojej sprawy i zaprowadzi cię do mistycznej bramy. Podążaj za nią, aż natkniesz się na kamienną płytę, którą podniesiesz i przejdziesz pod nią.
Po drugiej stronie Freya zaprowadzi cię do kamiennej śluzy po prawej stronie ściany. Wejdź z nim w interakcję, a ona zaczaruje twoje dłuto, pozwalając ci je otworzyć. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, a kamień obok zamka przesunie się na bok. Ruszaj ścieżką odkrytą przez skałę.
Podążaj ścieżką, aż dojdziesz do łodzi otoczonej przez czerwone winorośle. Użyj pieczęci Freyi, aby zrobić ścieżkę od winorośli do drewnianej konstrukcji na prawo od winorośli. Po ustawieniu użyj Ostrzy Chaosu, aby podpalić pieczęć, niszcząc pnącza.
Gdy winorośl zniknie, zamień strzały Freyi na strzały dźwiękowe, uderzając w D-pad, a następnie każ jej wystrzelić kamień dźwiękowy w kłodę, w której znajdowały się winorośle. Po zniknięciu kłody wskocz na łódź i popłyń w dół rzeki, aż dotrzesz do brzegu z mistyczną bramą po lewej stronie.
Zeskocz z łodzi i wejdź przez bramę z powrotem do domu Sindriego.
Sprawdź Atreusa
Po drugiej stronie bramy wejdź do domu i skieruj się do pokoju Atreusa. Wejdź z nim w interakcję i obejrzyj przerywnik filmowy, w którym Kratos konfrontuje się z Atreusem w sprawie miejsca, w którym zniknął, kiedy udał się do Ironwood.
Gameranx’s God of War Ragnarok opis przejścia jest kontynuowany tutaj. (Link już wkrótce!)
Więcej poradników God of War Ragnarok:
Wszystkie ulepszenia szału i zdrowia | Przewodnik po skrzyniach Norn | Wszystkie rozwiązania map skarbów | W pełni ulepszona włócznia Draupnira | Jak odblokować Muspelheim | Jak odblokować krater | Jak w pełni zbadać krater | Jak korzystać z krystalicznych odłamków | Lokalizacje składników w różnych królestwach | Jak odblokować styl gry Witch Time | Jak ułatwić znajdowanie przedmiotów kolekcjonerskich | Wszystkie lokalizacje Klejnot Yggdrasil | Jak odblokować zaklęcia | Wszystkie zbroje kosmetyczne | Najlepsze ustawienia grafiki | Przewodnik po walce Atreusa | Jak działa poziomowanie | Jak uaktualnić PS4 do PS5 | Wszystkie metody leczenia | Jak zwiększyć zdrowie | Jak zwiększyć spartańską wściekłość | Jak odblokować Transmog | Aurvangar Mokradła Bramy Puzzle Rozwiązania | Jak zarobić więcej hacksilvera | Najlepsza zbroja lecznicza i zaklęcia | Dodatkowe zakończenie epilogu | Najlepsze ataki runiczne