Spis treści[Hide][Show]
Po tym, jak Kratos wraca do domu Sindriego z Freyą, konfrontuje Atreusa z pragnieniem Atreusa udania się do Asgardu. Atreus nie traktuje jednak jego obaw właściwie i wybiega z domu, ponownie lądując z powrotem w Midgard. Zmarznięty i samotny Atreus szuka miejsca na nocleg w The Path: The Runaway God of War Ragnarok.
Poniższa solucja rozpoczyna się po przejęciu kontroli nad Atreusem w Midgardzie, a kończy się po scenie, w której Odyn powierza Atreusowi pracę i zostawia go z Thorem.
UWAGA: Ta solucja obejmuje tylko główne zadanie i nie obejmuje żadnych zadań pobocznych.
Więcej solucji do God of War Ragnarok:
| Część 1: Przetrwanie Fimbulwinter | Część 2: Przewodnik szefa Bjorna | Część 3: Przewodnik po bossach Thora | Część 4: Sekret Atreusa | Część 5: Dom Sindriego | Część 6: Podróż do Nidavellir | Część 7: Poszukiwanie Tyra | Część 8: Przeszukaj kopalnie w poszukiwaniu Tyra | Część 9: Starzy przyjaciele | Część 10: Sekret Groa | Część 11: Przewodnik szefa Alvy | Część 12: Drewno żelazne | Część 13: Zaginione Sanktuarium | Część 14: Zapadlisko | Część 15: Przewodnik Gryla Boss | Część 16: Przewodnik szefa Vanadis | Część 17: Rozliczenie | Część 18: Przewodnik szefa Nidhogga | Część 19: Rany rodzinne |
Ścieżka: Ucieczka
Po wylądowaniu w Midgardzie zostaniesz zaatakowany przez garstkę lodowych potworów. Zdejmij je, a następnie zejdź ze wzgórza, usuwając wszystkie pojawiające się potwory, aż dojdziesz do powalonego drzewa oznaczonego głównym znacznikiem zadania. Wejdź z nim w interakcję, a Atreus zda sobie sprawę, że musi wymyślić plan.
Znaleźć schronienie
Po przepchnięciu kłody w przerywniku przerywnikowym przeskocz przez szczelinę przed sobą i podążaj ścieżką, aż natkniesz się na nowego wroga, upiora. Pokonaj go bez użycia runicznych strzał (nie będą miały na niego żadnego wpływu), a następnie zajmij się ognikami, które pojawiają się z jego ciała, uderzając je najpierw strzałą sigila, a potem zwykłą.
Po pokonaniu wrogów skieruj się ścieżką po przeciwnej stronie areny, z której wszedłeś i przepchnij kłodę, która blokuje ci drogę. Po upadku z przepchnięcia nad kłodą idź dalej wzdłuż zamarzniętej rzeki, eliminując wrogów, aż dotrzesz do końca ścieżki i będziesz musiał przeczołgać się wzdłuż małej półki.
Po drugiej stronie półki idź główną ścieżką, aż znajdziesz się na linie w dół klifu.
Zbadaj opuszczony dom Freyi
Kiedy dotrzesz na ziemię, idź dalej, a Atreus zorientuje się, że znajduje się tuż za domem Freyi. Gdy podejdziesz wystarczająco blisko, zobaczysz scenkę przerywnikową, w której Atreus dostanie się do domu. W środku zamknij okno po lewej stronie.
Rozpal ogień dla Chaurli
Wejdź w interakcję z książką na łóżku na prawo od okna. Atreus rozpali ogień w kominku w przerywniku filmowym, a następnie zostanie zabrany do Asgardu przez kruki.
Podążaj za Krukiem Odyna
Gdy przejmiesz kontrolę nad Atreusem na wybrzeżach Asgardu, idź naprzód w górę wzgórza w kierunku gigantycznej ściany. Zeskocz w obszar na końcu ścieżki i zajmij się potworami. Gdy się z nimi uporasz, wdrap się na prawy róg areny najbliżej ściany.
Zeskocz na skały poniżej i zacznij zbliżać się do ściany, a natkniesz się na kolejnych wrogów. Nadaj priorytet kamiennemu filarowi, z którego pojawiają się fioletowe kosmyki, a następnie zajmij się resztą potworów. Gdy już spadną, idź ścieżką w prawym rogu areny najbliżej gigantycznego metalowego gwoździa, a znajdziesz małą jaskinię, do której możesz się wczołgać.
Przeczołgaj się przez jaskinię, a następnie zabij wrogów czekających na ciebie po drugiej stronie. Po rozprawieniu się z nimi wejdź na kamienną ścianę naprzeciw miejsca, z którego wczołgałeś się na teren. Na górze idź dalej w kierunku ściany.
Gdy skaczesz i wspinasz się bliżej, w końcu zostaniesz zatrzymany przez jakieś jeżyny, o których wspomina Atreus, ponieważ nie ma żadnej broni palnej, aby je przepalić, tak jak robi to Kratos. Zamiast tego musisz zrobić ścieżkę od małego ogniska na prawo od jeżyny do samej jeżyny za pomocą strzał z pieczęci. Po utworzeniu ścieżki strzel w ogień kolejną strzałą sigila, a zapali się cała wiązka.
Gdy jeżyny znikną, skieruj się główną ścieżką, aż wejdziesz do przerywnika filmowego, w którym Atreus spotyka Skjoldra.
Wspinaj się po ścianie
Po przerywniku filmowym idź naprzód w kierunku ściany i złap się występu na końcu ścieżki, a następnie wdrap się na ścianę przed sobą. Wdrap się na następną półkę, a następnie idź w górę.
Wspinaj się po ścianie, aż dojdziesz do polany z upiorem i kilkoma ognikami. Zajmij się wrogami, a następnie spójrz na gwóźdź wystający ze ściany nad tobą. Użyj strzały dźwiękowej, aby zniszczyć kamień dźwiękowy trzymający łańcuch.
Po zwolnieniu łańcucha wdrap się na gwóźdź, a następnie kontynuuj wspinanie się po ścianie. Kiedy dotrzesz do następnego podestu, schowaj się do jaskini przed sobą. Po drugiej stronie uważaj na potwory i ogniki, które cię atakują (ponownie priorytetowo traktując ogniki), a następnie idź przed siebie krętą ścieżką, aż wyjdziesz przeciskając się przez ścianę.
Pchnij do przodu, wspinając się po półkach, aż dojdziesz do drewnianych skrzyń podtrzymywanych przez liny. Wdrap się na pierwszą skrzynię, a zauważysz, że łączy je pojedyncza lina. Strzel w kamień dźwiękowy, który łączy drugą skrzynię ze ścianą, a następnie odwróć się całkowicie, zeskocz ze skrzyni z powrotem w kierunku, z którego przyszedłeś i zeskocz na półkę po prawej stronie.
Przepchnij się na drugą stronę urwiska z drugą skrzynią, a następnie strzel w drugi zatrzask kamienia dźwiękowego, mocujący go do ściany. Wróć do pierwszej skrzyni i przetnij linę, by wylecieć w górę.
Na górze zajmij się atakującymi cię ognikami, a następnie kontynuuj wspinaczkę. Atreus opowie historię o swojej wspinaczce do kruka Odyna, gdy będziesz szedł dalej w górę, a kiedy dotrzesz na szczyt, zobaczysz przerywnik filmowy, w którym nieprzyjazny Asgardczyk ciągnie go do góry.
Podążaj za Heimdallem i spotkaj Odyna
Po przerywniku filmowym, w którym Heimdall wciąga cię na górę, podążaj za nim główną ścieżką i windą na dół. Gdy zejdziesz na sam dół, kontynuuj podążanie za Heimdallem na duże zwierzę. Przeprowadzi cię przez Asgard, a następnie podrzuci, gdy dotrzesz do Wielkiej Loży.
Kopnie cię ze zwierzęcia, a następnie kilku wrogów wskoczy, by cię zaatakować. Rozpraw się z nimi, a Heimdall dołączy do walki. Nie będziesz w stanie go uderzyć, więc po kilku sekundach powali cię na ziemię i zobaczysz przerywnik filmowy, w którym pojawi się Thor, by zabrać Atreusa do Odyna.
Śledź Odyna w jego dniu pracy
Po przerywniku podążaj za Odinem główną ścieżką, aż trafisz do Wielkiej Loży. W środku kontynuuj wraz z Odynem, a w końcu pokaże ci twój pokój. Kiedy do niego dotrzesz, obejrzysz scenkę przerywnikową, w której Atreus zostaje przedstawiony Sif.
Kontynuuj wraz z Odinem, dopóki nie podrzuci cię do twojego pokoju. Otwórz szafę w środku, aby ulepszyć swój sprzęt, a następnie wyjdź przez drzwi, gdy będziesz gotowy. Kiedy to zrobisz, zobaczysz przerywnik filmowy, w którym Atreus spotyka Thruda.
Gdy scena dobiegnie końca, idź z Thrud, aż da ci możliwość dołączenia do niej w wielkiej sali lub spotkania się z Odynem. Możesz spędzić z nią czas, ale gdy będziesz gotowy do kontynuowania historii, wejdź do gabinetu Odyna.
Wewnątrz gabinetu zobaczysz przerywnik filmowy, w którym Odyn wręcza Atreusowi miecz.
Spacer z Odynem
Po scence idź za Odynem przez drzwi, które otworzył, do jaskini. Na końcu ścieżki zobaczysz kolejny przerywnik filmowy, w którym Odyn wysyła Atreusa z Thorem do Muspelheim.
Gameranx’s God of War Ragnarok opis przejścia jest kontynuowany tutaj. (Link już wkrótce!)
Więcej poradników God of War Ragnarok:
Wszystkie ulepszenia szału i zdrowia | Przewodnik po skrzyniach Norn | Wszystkie rozwiązania map skarbów | W pełni ulepszona włócznia Draupnira | Jak odblokować Muspelheim | Jak odblokować krater | Jak w pełni zbadać krater | Jak korzystać z krystalicznych odłamków | Lokalizacje składników w różnych królestwach | Jak odblokować styl gry Witch Time | Jak ułatwić znajdowanie przedmiotów kolekcjonerskich | Wszystkie lokalizacje Klejnot Yggdrasil | Jak odblokować zaklęcia | Wszystkie zbroje kosmetyczne | Najlepsze ustawienia grafiki | Przewodnik po walce Atreusa | Jak działa poziomowanie | Jak uaktualnić PS4 do PS5 | Wszystkie metody leczenia | Jak zwiększyć zdrowie | Jak zwiększyć spartańską wściekłość | Jak odblokować Transmog | Aurvangar Mokradła Bramy Puzzle Rozwiązania | Jak zarobić więcej hacksilvera | Najlepsza zbroja lecznicza i zaklęcia | Dodatkowe zakończenie epilogu | Najlepsze ataki runiczne