Spis treści[Hide][Show]
Po rozwiązaniu problemu z Garmem w Helheim, Kratos i Atreus wracają do domu Sindriego, aby powiedzieć grupie, że mimo wszystko nie będą walczyć z Asgardem. Zdenerwowana tą wiadomością Freya wraca do Vanaheim i prosi Kratosa i Atreusa o towarzystwo, gdy będą gotowi jej pomóc. To się zaczyna God of War Ragnarok13. misja główna, The Path: Creatures of Prophecy.
Poniższa solucja zaczyna się po tym, jak Freya opuszcza dom Sindriego i udaje się do Vanaheim, a kończy po PUSTYM
UWAGA: Ta solucja obejmuje tylko główne zadanie i nie obejmuje żadnych zadań pobocznych.
Więcej solucji do God of War Ragnarok:
| Część 1: Przetrwanie Fimbulwinter | Część 2: Przewodnik szefa Bjorna | Część 3: Przewodnik po bossach Thora | Część 4: Sekret Atreusa | Część 5: Dom Sindriego | Część 6: Podróż do Nidavellir | Część 7: Poszukiwanie Tyra | Część 8: Przeszukaj kopalnie w poszukiwaniu Tyra | Część 9: Starzy przyjaciele | Część 10: Sekret Groa | Część 11: Przewodnik szefa Alvy | Część 12: Drewno żelazne | Część 13: Zaginione Sanktuarium | Część 14: Zapadlisko | Część 15: Przewodnik Gryla Boss | Część 16: Przewodnik szefa Vanadis | Część 17: Rozliczenie | Część 18: Przewodnik szefa Nidhogga | Część 19: Rany rodzinne | Część 20: Ucieczka | Część 21: W ogień | Część 22: Słowo losu | Część 23: Wykuwanie Przeznaczenia | Część 24: Rozpętujący piekło | Część 25: Zjazd | Część 26: Przewodnik szefa Garm |
Udaj się do Vanaheim, gdy będziesz gotowy
Gdy Freya opuści dom Sindriego, wróć do mistycznej bramy na frontowym dziedzińcu i wybierz Vanaheim, a następnie bramę „Obóz Freyra”.
Dotrzyj do obozu Freyra
Gdy przejdziesz przez bramę, wskocz do kajaka przed sobą i popłyń w górę rzeki, cumując na północnym brzegu. Po zejściu z łodzi użyj włóczni, aby przedostać się po półkach w jaskini bezpośrednio po drugiej stronie brzegu. Po rozbujaniu się po włóczniach idź ścieżką, a znajdziesz się w obozie Freyra.
Znajdziesz obóz do opuszczenia. Podejdź do paleniska na środku obozu i wejdź w interakcję z miską zupy na siedzeniu obok. Kiedy to zrobisz, zobaczysz przerywnik filmowy, w którym zostaniesz zaatakowany przez przyjaciela, Hildisviniego.
Spacer z Hildisvinim
Po przerywniku filmowym otwórz drzwi, obok których stoi Hildisvini i idź za nim główną ścieżką, aż zatrzyma się przy skale ze złotym symbolem. Użyj swojej włóczni, aby zniszczyć skałę, a następnie wejdź na odkrytą ścieżkę.
Ścieżka: stworzenia z przepowiedni
Kiedy wejdziesz na ścieżkę, otwórz czerwoną skrzynię po prawej stronie, a następnie zeskocz na ziemię na północ. Podążaj główną ścieżką, uważając na agresywne rośliny, aż przeczołgasz się przez korzenie drzew. Po drugiej stronie staniesz twarzą w twarz z łowcą centaurów.
Jest to typ wroga, z którym mogłeś się już wcześniej spotkać, jeśli wykonywałeś zadania poboczne, ale na tym etapie gry nie powinien sprawiać ci większych problemów. To dość agresywny atakujący, ale większość jego ataków można sparować lub uniknąć, więc po prostu graj trochę defensywnie i zadawaj ciosy, kiedy tylko możesz. Gdy się z tym uporasz, wejdź do drewnianej konstrukcji na południowym wschodzie i przeskocz do doku po lewej stronie. Wdrap się na kamienną wieżę i opuść się do obszaru na wschodzie.
Gdy wylądujesz, wpadniesz w zasadzkę kolejnych wrogów. Najpierw wyjmij nokkena, który wzmocni wszystkie pobliskie potwory, a następnie rozpraw się z maruderami. Po walce z nimi wejdź do tunelu na północnym wschodzie. Po drugiej stronie podążaj ścieżką przed sobą, aż dotrzesz do blokady.
Rzuć włócznią w złoty symbol na skale blokujący drogę i zniszcz go. Idź dalej przed siebie, wybierając lewą ścieżkę na rozwidleniu i ignorując schody po lewej stronie. Wspinaj się po skałach na końcu ścieżki, a następnie podążaj ścieżką powyżej, przeskakując przez powalone drzewo do legowiska Skolla i Hatiego.
Idź przed siebie, a zobaczysz śpiące dwa wilki.
Odzyskaj skradziony księżyc
Gdy zobaczysz śpiące wilki, przeczołgaj się wzdłuż ściany na północny zachód od ich legowiska. Po drugiej stronie idź ścieżką, aż drogę do przodu zablokuje fioletowy dym. Rzuć toporem w martwe drzewo pokryte fioletowymi bąbelkami, a następnie zrób to samo, gdy zatrzyma cię kolejny atak fioletowego dymu. Gdy skończysz, dotrzesz do obozu Einherjar.
Zajmij się einherjarami na obrzeżach, a następnie użyj swoich ostrzy na kłodach blokujących ci drogę, aby zrobić otwór. Przejdź przez nią, a zostaniesz wyśmiany przez nowego wroga, zanim się teleportuje. Udaj się na północ i wskocz do miasta Vanirów.
Podążaj główną ścieżką na zachód, aż zrobisz tyrolkę przez wodę. Zejdź po linie i użyj włóczni do zniszczenia ściany przed tobą. Na ziemi w centrum obszaru znajdziesz pudełko z księżycem. Udaj się w jego stronę, a wpadniesz w zasadzkę kolejnych Einherajarów.
Po walce z nimi kopnij łańcuch po północno-wschodniej stronie areny walki i zejdź po nim w kierunku księżyca. Gdy się do niego zbliżysz, pojawi się teleportujący się Einherjar i złapie go spod twojego nosa.
Ścigaj złodzieja z Einherjar
Chwyć się naprzód za złodziejem i walcz z Einherjarami, którzy przebiją się przez ścianę, gdy dotrzesz na szczyt półki. Po ich odejściu wejdź do altany i przejdź na platformę na południowym wschodzie. Spójrz na zachód i rzuć włócznią w dużą okrągłą konstrukcję. Podejdź do niego i użyj włóczni, aby przejść przez wodę.
Po drugiej stronie idź ścieżką na zachód, aż wpadniesz w zasadzkę kolejnych wrogów. Zajmij się nimi, a następnie użyj włóczni, aby wspiąć się na wodospad na południowym wschodzie. Gdy wejdziesz na wodospad, spotkasz kolejnych Einherjarów, którzy przywołują Wiwernę, latającego potwora. Na szczęście jest to dość łatwy przeciwnik do pokonania. Pozbądź się ich wszystkich, a następnie złap księżyc u podstawy drzewa pośrodku areny.
Wróć do Skoll i Hati
Po złapaniu księżyca wyjdź z areny przeciskając się przez skały na południe. Po drugiej stronie idź ścieżką, a następnie użyj włóczni, aby wspiąć się na kamienną konstrukcję, która stoi na twojej drodze. Idź dalej, a wpadniesz w zasadzkę kolejnych Einherjarów. Rozpraw się z nimi, a następnie idź dalej, aż zejdziesz na ścieżkę, na której byłeś z fioletowym dymem.
Po zeskoczeniu na dół wybierz ścieżkę na wschód i idź wzdłuż ściany jaskini do legowiska wilków. Wewnątrz zobaczysz przerywnik filmowy, w którym Atreus zwraca księżyc wilkom. Odbierz prezent, który ci dali.
Wróć do Obozu Freyra
Po zakończeniu sceny podążaj za Atreusem ścieżką na południe, aż napotkasz wrogów. Zdejmij ich, a następnie idź dalej na północny zachód. Wejdź do jaskini na końcu ścieżki, a wychodząc po drugiej stronie spotkasz dwóch Dreków.
Na tym etapie gry już wcześniej walczyłeś z Dreki w Svartalfheim. Nie są szczególnie trudne, nawet gdy walczysz z dwoma na raz, ale jeśli potrzebujesz odświeżenia ich zestawów ruchów, zajrzyj do tego przewodnika tutaj. Podczas gdy będziesz walczył z obiema bestiami w tym samym czasie, zwykle dają ci pewien dystans, więc nigdy nie atakują jednocześnie. Wodny Dreki cofnie się nawet do jeziora, aby wystrzelić w ciebie ataki z dużej odległości, podczas gdy ty zajmiesz się drugim, więc ta walka nie powinna sprawić ci większych problemów.
Po wyeliminowaniu obu potworów zniszcz złoty symbol po północno-zachodniej stronie areny potyczek i wdrap się po kamiennej ścianie do tyrolki z włócznią. Zjedź na ziemię po drugiej stronie wody, a następnie przeczołgaj się przez dziurę w korzeniach po zachodniej stronie obszaru.
Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, podążaj za Atreusem z powrotem do obozu Freyra. Otwórz drzwi, aby wrócić do obozu, a spotka Cię Freya. Powie ci ona w przerywniku filmowym, że Freyr wciąż jest przetrzymywany przez Asów. Po scence ulepsz swój ekwipunek Brokiem, a następnie dołącz do Freyi na zachodniej ścieżce.
Uratuj Freyra przed Einherjarami
Podążaj ścieżką, aż dotrzesz do swojego kajaka. Wskocz do środka i popłyń do brzegów na północnym zachodzie. Zadokuj łódź i skieruj się ścieżką na północny wschód, a zostaniesz zaatakowany przez kilka ogników. Rozpraw się z nimi, a następnie idź dalej na północ, aż będziesz musiał przeczołgać się przez zarośnięte korzenie drzew.
Po drugiej stronie walcz z Einherjarami i atakującymi cię potworami. Po rozprawieniu się z nimi wyjdź z areny, podnosząc przewrócony kamień na południowy zachód. Po drugiej stronie zostaniesz zaatakowany przez jeszcze więcej potworów. Upewnij się, że wyeliminowałeś dwa Nokkeny, które wzmacniają drugiego przed wyeliminowaniem Draugrów. Jeden Nokken jest ukryty za jeżynami na drzewach, więc przed zakończeniem walki musisz go spalić ostrzami.
Po zabiciu ich wszystkich wejdź na klify po zachodniej stronie areny i wejdź w interakcję z kapliczką na szczycie. Gdy zmieni się pora dnia, opuść się do obszaru na południowym wschodzie, a następnie wdrap się na półkę na zachodzie. Podążaj ścieżką, aż napotkasz więcej Einherjar. Pokonaj ich, a następnie idź dalej na wschód.
W końcu dotrzesz do obszaru z dwiema trującymi roślinami wzdłuż północnej ścieżki. Wystrzel strzałę pieczęci w jedną, wrzuć w nią topór, przywołaj topór, a następnie rzuć nim w drugą roślinę. Przejdź obok roślin, a następnie idź ścieżką na wschód, gdy dojdziesz do rozwidlenia dróg.
Podążaj tą ścieżką, aż będziesz musiał schylić się pod gruzami. Po drugiej stronie zostaniesz zaatakowany przez kolejnych Einherjarów. Rozpraw się z nimi, a następnie wyjdź z areny, używając ostrzy na drewnianej ścianie na północy. Podążaj tą ścieżką, aż dojdziesz do drzwi na obrzeżach domu rodzinnego Freyi.
Podejdź do zwłok Nidhogga i rzuć włócznią w ścianę na zachodzie. Przejdź obok martwej bestii i użyj włóczni, aby przeskoczyć przez szczelinę. Idź dalej ścieżką, aż dojdziesz do gigantycznych okrągłych drzwi. Chwycić…