Jeśli wszystkie te doniesienia są prawdziwe, to smutny czas być częścią zespołu Overwatch.
Nowy raport Jasona Schreiera z Bloomberg twierdzi, że zawartość PvE w Overwatch 2 została już anulowana.
Cytując bezpośrednio Schreiera, oto co źródła powiedziały mu o tej sytuacji:
„W zeszłym roku Overwatch 2 otrzymało płatny pakiet trzech misji fabularnych PvE, które według osób zaznajomionych z branżą sprzedawały się słabo, co było głównym powodem premii za kratery. W styczniu, w ramach redukcji siły roboczej w całej firmie, większość zespołu odpowiedzialnego za tryb PvE w Overwatch 2 została zwolniona.
Twórcy Overwatch 2 zostali poinformowani, że firma nie planuje dokończyć żadnej z pozostałych planowanych treści PvE i zamiast tego, według znajomych osób, zamiast tego skupi się na rywalizacji w trybie gracz kontra gracz.
CZYTAJ TAKŻE Finały Apex Legends w Ameryce Północnej przełożone po hackowaniu
Blizzard jeszcze oficjalnie nie potwierdził tego twierdzenia, ale z pewnością pokrywa się ono ze wszystkim, co wiemy. The Overwatch zespół deweloperów sprzedał fanów Overwatch 2 z obietnicą tego PvE. Podczas gdy Blizzard stał się genialny w tworzeniu Overwatch Dzięki zabawnej strzelance wieloosobowej zespołowej seria zawsze cierpiała na brak fabuły.
Blizzard wygłaszał duże zastrzeżenia co do ilości PvE Overwatchtreść i przez chwilę wyglądało na to, że naprawdę ma to sens. Overwatch gracze mieliby powód, aby wracać do gry po nową zawartość fabularną dla jednego gracza, a to również zwiększyłoby prawdopodobieństwo, że ci gracze będą nadal grać w komponent PvP.
CZYTAJ TAKŻE EA nadal tworzy gry Star Wars Jedi 3, Czarna Pantera i Iron Man
Wydawało się jednak, że jest to zatruty kielich, ponieważ raporty z kilku źródeł, w tym ze Schreiera, wspominały o wielu problemach za kulisami. Jak na ironię, twierdzono, że większa presja na tworzenie lepszych treści doprowadziła do standardów, które były zbyt wysokie, aby je spełnić, w wyniku czego tworzenie treści utknęło w martwym punkcie.
Schreier poinformował również o tym, jak Overwatch zespół nie otrzymał premii po raz pierwszy od chwili rozpoczęcia działalności, ponieważ premie zaczęły być powiązane z wynikami rynkowymi. Był to poważny problem dla tego studia i jeden z wielu czynników przyczyniających się do ciągłych problemów studia.
CZYTAJ TAKŻE Top 33 najlepszych gier kooperacyjnych wszechczasów na Nintendo Switch
To całkiem oczywiste, że zarząd Blizzarda powinien ponosić w tym przypadku dużą winę, ale z relacji Schreiera wynika, że w ogóle nie poniósł odpowiedzialności za swoje błędy. Musimy jednak zachować zdrowy sceptycyzm, jeśli chodzi o te doniesienia, ponieważ nie możemy porównać tego z żadną oficjalną odpowiedzią Blizzarda ani innymi raportami potwierdzającymi lub kwestionującymi źródła Schreiera.
Ale jeśli to wszystko prawda, nie można powstrzymać się od współczucia Overwatch deweloperów, który teraz musi działać dalej, jakby nic złego się nie wydarzyło.
Powiązany